Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wederom prachtig snoeiwerk vastgelegd op camera.

Ik zie nu trouwens net dat die vent in grijze vest een ananas boven zijn hoofd houdt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:


Wederom prachtig snoeiwerk vastgelegd op camera.

Ik zie nu trouwens net dat die vent in grijze vest een ananas boven zijn hoofd houdt. :lol:


Die ananas ja :lol: dat was zo vaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk probeerde die Main Concern - Pineapple aan te vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:


Wederom prachtig snoeiwerk vastgelegd op camera.

Ik zie nu trouwens net dat die vent in grijze vest een ananas boven zijn hoofd houdt. :lol:


Het was weer heerlijk! Deze gaan we mooi gebruiken voor de pagina :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Kort filmpje van Hekzitter (volgens mij) en nog iemand tijdens Mind Dimension.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Filmpje werkt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

doen jullie ook contest wie het hardste los gaat?

Vind het altijd mooi om te zien dat mensen los gaan, maar af en toe heb ik het idee dat mensen zich zo graag willen bewijzen door maar als een halve mongool te gaan springen.

offtopic, vinden meisjes dit aantrekkelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan alleen voor mezelf spreken maar als ik als een mongool sta te springen is dat oprecht en niet om iets te bewijzen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Filmpje werkt niet.


Doet die t nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestal vinden meiden het wel aantrekkelijk als je het merkbaar naar je zin hebt, dus ja :P. Af en toe denk ik ook wel dat er iets minder video's in RSU geplaatst mogen worden. We noemen de kick rollers aandachtszoekers, maar dat zijn wij net zo min als we zo doorgaan met het posten ervan. Hierop kan het prima, daar is het topic voor maar elke keer weer op RSU is een beetje overdreven naar mijn mening

Voor de rest proberen mensen zich echt niet te bewijzen. Op sommige platen krijg je nou eenmaal immens veel energie en dan ga je als een mongool los :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
doen jullie ook contest wie het hardste los gaat?

Vind het altijd mooi om te zien dat mensen los gaan, maar af en toe heb ik het idee dat mensen zich zo graag willen bewijzen door maar als een halve mongool te gaan springen.

offtopic, vinden meisjes dit aantrekkelijk?


Voor mij voelt het zeker nooit als een wedstrijd. Geeft altijd juist een soort gevoel van samenhorigheid, gewoon lekker helemaal uit je panfluit gaat met zijn allen op een nummer die ja allemaal vet vind. Oprecht het mooiste wat er is.
Wie er net iets meer, of net iets minder los gaat maakt voor mij iniedergeval echt niet uit. Buiten dat vind ik het stampen op deze manier gewoon geweldig, omdat je daar echt al je gevoel in kwijt kunt. Vollentjak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch mooi dat klaplongstampen. Vooral wanneer je tijdens het maaien wat rond kijkt en andere ontketende hardtraxxers ziet staan. Soms word ik wel wat te enthousiast zoals bij TCC. Ik heb daar denk ik de helft van het publiek aangetikt "JAAAAAAAAA!!!" :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Vind het altijd mooi om te zien dat mensen los gaan, maar af en toe heb ik het idee dat mensen zich zo graag willen bewijzen door maar als een halve mongool te gaan springen.


Ik speek voor mezelf en ook wel voor andere leden denk ik, dat dit puur uit passie voor de muziek voortkomt. :yay:
Ik dacht eerder dat hier raar tegen aangekeken werd. Maar als er positieve reacties op komen des te beter. Het is ook onmogelijk om een "rolletje" aan te nemen de hele dag lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er niet van overtuigd dat het bij iedereen enthousiasme is. Het is ooit begonnen vanuit ht en nu zie je steeds meer mensen die overdreven bewegingen maken, omdat het toen goed werd ontvangen. Nu lijkt het vaak geacteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja het kan inderdaad zo overkomen , maar ik denk dat dit eerder spiegelneuronen-gedrag (na-apen) is dan dat het effectief acteren is.
Ik stond zondag bijvoorbeeld nog steeds uit mijn plaat te gaan bij de kampvuur-afterparty op campingveld 2 en daar hoefde ik me echt voor niets of niemand te bewijzen hoor. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien beseffen steeds meer mensen dat het gewoon een heerlijk gevoel is om op deze manier te stampen. Ben ook blij dat ik het nu met de hardtraxxers kan doen want vorig jaar werd ik nog raar aangekeken of zei mijn ex dat ik anders moest 'hakken'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:37 
 
Hardtraxx Elite

Zie het ook wel meer, ik vind dat alleen maar mooi. Hardstyle is tenslotte van iedereen. En iedereen heeft z'n eigen manier van los gaan, de ene drumt lekker de hele dag, de andere gaat shuffelen, i dont care. Zolang het mij maar niet in de weg zit.

Ik stamp lekker door, alleen moet ik wel zeggen dat als je er soms echt helemaal door heen zit en je hoort een dik nummer ingeteased worden en je ziet een paar halve hardtraxxers compleet klaplong gaan, dat dat mij soms wel een extra motivatie geeft om grafkist te gaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha Jaa dat heb ik ook. Het pept elkaar allemaal wel lekker op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:39 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Misschien beseffen steeds meer mensen dat het gewoon een heerlijk gevoel is om op deze manier te stampen. Ben ook blij dat ik het nu met de hardtraxxers kan doen want vorig jaar werd ik nog raar aangekeken of zei mijn ex dat ik anders moest 'hakken'


Haha dit dus, mijn vriendin zei altijd, Nick doe niet zo debiel joh. Bij Intents heeft ze lang bij de Relive met me gestaan, en inmiddels vindt ze het zelf heerlijk om te doen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niets mooier dan alles bij elkaar te rammen vind ik. Ik acht de kans zeer klein dat het aantrekkelijk is voor de vrouwen, zeker als het zweet van mn bek af druipt. Mooi dus dat de vrouw niet mee gaat naar feestjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran



Wie o wie spot zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klaplong stampen geeft gewoon voldoening. Alles uit jezelf halen voor de muziek. Mooi man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jawel, ik begrijp heel goed dat alles eruit rammen een super gevoel geeft. Ben niet zomaar lid van hardtrax. Het is gewoon echt een maniertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet eens meer hoe ik anders los moet gaan dan stampen, doe het al zo lang voor m'n gevoel. :') Normaal wel wat rustiger, alleen bij een plaat die ik heel dik vind schakel ik over naar klaplongmodus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

'klaplongstampen'

dit bedoel ik dus.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic