Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga ook al sinds ik naar feesten ga los zoals ik nu ook los ga en toen zat ik ook nog niet eens op Hardtraxx haha. Vind de naam 'klaplongstamp' alleen wel echt een kut benaming als ik heel eerlijk moet zijn :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon lekker snoeien, maaien, zagen en slopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tuinieren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:20 
 
Hardtraxx Elite

Achja we weten wat er bedoeld wordt toch.

Nog een reactie op Pim of het aantrekkelijk is voor de vrouwen. K hen n vriendin maar toen ik vrijgezel was, was k op festivals niet bezig met het versieren van vrouwen, maar gewoon uit mn bakpaat gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt genieten om op die manier los te gaan. Ben dit weekend zo druk aan het oefenen geweest, en ik hoop dat ik kleine stapjes vooruit aan het zetten ben. Toch Meneer Eend en Naad? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon 2 weken lang oefenen voor de spiegel joh Nee oke doe dat maar niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik ga altijd zo los.
Nee, vrouwen in mijn omgeving vinden het niet aantrekkelijk.
Ik geef geen neuk. Ik heb al een vriendin. Andere vrouwen hoeven mij niet aantrekkelijk te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 00:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bij mij is het echt afhankelijk van het nummer en van de sfeer om me heen. Voorbeeld: In de magenta op zondag bij Josh & Wesz gewoon 'normaal' staan stampen en af en toe ook gewoon een beetje stilstaand genieten van de melodieën, maar bij TC ga je gewoon automatisch harder los, ten eerste omdat de muziek zich ervoor leent en ten tweede omdat iedereen het om je heen ook doet. Dan is het meer de klaplongstampmodus ofzo die aangezet wlrdt, al wil ik mezelf ook weer niet helemaal vergelijken met iedereen hier :P En dan heb ik ook nog momenten/nummers waar ik zo episch blij van word dat ik begin te springstampen om het maar zo te noemen, heb ik bijvoorbeeld altijd als ik Angel hoor en dan eindelijk los kan gaan na die epische opbouw. Gewoon springend losgaan uit blijdschap. Had ik ook tijdens What We Are zondag, dat vind ik op zo'n moment de mooiste manier om van zo'n episch nummer te genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 08:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft hij het niet zo zeer over het losgaan zelf of de manier van losgaan.

Meer van maat kijk mij hard stampen, wie kan het hardste stampen, oh kijk mij op dit filmpje hard stampen en ik heb zo hard gestampt dat ik een graf in de grond heb gestampt waar ik nu in kan liggen want ben dood van het zo hard stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja TCC zou ik me ook volledig in kunnen laten gaan, dan krijg ik echt een soort van nostalgische gevoelens :lol: Dan denk ik bv aan de afsluiter van Thera op Loudness in de Maassilo (een van de eerste edities). Dat was echt een briljante afsluiter. Volgens mij was dat de editie waarin een hardtraxxer uit zn broek scheurde van het losgaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgens mij heeft hij het niet zo zeer over het losgaan zelf of de manier van losgaan.

Meer van maat kijk mij hard stampen, wie kan het hardste stampen, oh kijk mij op dit filmpje hard stampen en ik heb zo hard gestampt dat ik een graf in de grond heb gestampt waar ik nu in kan liggen want ben dood van het zo hard stampen.

Hier kan ik ook nog wel in komen jaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgens mij heeft hij het niet zo zeer over het losgaan zelf of de manier van losgaan.

Meer van maat kijk mij hard stampen, wie kan het hardste stampen, oh kijk mij op dit filmpje hard stampen en ik heb zo hard gestampt dat ik een graf in de grond heb gestampt waar ik nu in kan liggen want ben dood van het zo hard stampen.

Ja oke, daar hou ik ook niet zo van. Maar heb het gevoel dat het hier wel meevalt, volgens mij houden ze er gewoon van om zo lomp los te gaan en er een beetje lacherig over na te praten daarna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hark 'm nooit zoals de HT dansfilmpjes, tot ik op dat TC Classics feest in Arnhem was... het ging vanzelf :$

Nu af en toe op Delete/Spoontech nummertjes dat hij er nog wel eens zo uit komt, aantrekkelijk? Mwah, maar net als Job heb ik toch al een vriendin (die heeft het nog nooit gezien overigens :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
'klaplongstampen'

Ging als enige op die manier los in m'n vriendengroep. Maat van me bedacht de term. Vond 'm wel geinig. Paar keer op hardtraxx gepleurd en nu zie ik 'm overal voorbijkomen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Geeft altijd juist een soort gevoel van samenhorigheid, gewoon lekker helemaal uit je panfluit gaat met zijn allen op een nummer die ja allemaal vet vind. Oprecht het mooiste wat er is.

Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgens mij heeft hij het niet zo zeer over het losgaan zelf of de manier van losgaan.

Meer van maat kijk mij hard stampen, wie kan het hardste stampen, oh kijk mij op dit filmpje hard stampen en ik heb zo hard gestampt dat ik een graf in de grond heb gestampt waar ik nu in kan liggen want ben dood van het zo hard stampen.


Iets met spijkers en koppen. Ik hoef niet elke keer als ik sta te rossen een camera op m'n bakkes te hebben en mezelf vervolgens een dag later tegen te komen in RSU. Beetje aandacht zoeken vind ik dat eerlijk gezegd. Zoals al eerder gezegd ga ik los voor mezelf en om een bepaalde sfeer te creëren met een groepje. Een soort voldaan gevoel krijgen met z'n allen ofzo. Tevens is het ook wel hypocriet om kickrollers en pinsirende mensen af te kraken die zich laten filmen, maar het zelf doen is dan geen probleem haha.

Dip modus off
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
yannickvk schreef:
Geeft altijd juist een soort gevoel van samenhorigheid, gewoon lekker helemaal uit je panfluit gaat met zijn allen op een nummer die ja allemaal vet vind. Oprecht het mooiste wat er is.

Helemaal mee eens.

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Broken Balance schreef:
Volgens mij heeft hij het niet zo zeer over het losgaan zelf of de manier van losgaan.

Meer van maat kijk mij hard stampen, wie kan het hardste stampen, oh kijk mij op dit filmpje hard stampen en ik heb zo hard gestampt dat ik een graf in de grond heb gestampt waar ik nu in kan liggen want ben dood van het zo hard stampen.


Iets met spijkers en koppen. Ik hoef niet elke keer als ik sta te rossen een camera op m'n bakkes te hebben en mezelf vervolgens een dag later tegen te komen in RSU. Beetje aandacht zoeken vind ik dat eerlijk gezegd. Zoals al eerder gezegd ga ik los voor mezelf en om een bepaalde sfeer te creëren met een groepje. Een soort voldaan gevoel krijgen met z'n allen ofzo. Tevens is het ook wel hypocriet om kickrollers en pinsirende mensen af te kraken die zich laten filmen, maar het zelf doen is dan geen probleem haha.

Dip modus off


Hier overigens wel mee eens. Ik ben op feesten echt niet bezig met ik moet perse een video hebben voor de Facebook pagina. Zo kan er ineens een half jaar niets op staan en in een half jaar ineens best wel wat. Maar veel mensen zouden het wel zien als aandacht trekken of iets dergelijks. Misschien is dat ook wel zo. Ik merk namelijk dat ik mij zo irriteerde aan al die kickroll, hoepiehakken, pinsir etc filmpjes. En dat er ook maar door een kleine selectieve groep echt losgegaan werd zoals vroeger. Toen ben ik ook meer video's gaan plaatsen om toch misschien meer aandacht ervoor te vragen of mensen meer los te laten gaan. En de een vind het losgaan zoals menig hardtraxxer doet echt zwaar debiel. Ik geef geen neuk. Ik ga al vanaf dag 1 dat ik naar feesten ga zo debiel los. Maar er zijn ook veel mensen die het echt kunnen waarderen en ook meer los durven te gaan. Want daar zit het probleem. Het niet durven losgaan. Mensen zijn bang gefilmd te worden, bang raar gevonden te worden. En daar moeten we juist vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het zelfs vrij vervelend dat er zoveel filmpjes opduiken waar ik mezelf wel altijd ergens spot. Ik heb nu zelf ook wel een video op youtube gezet en hier geplaatst (daar kijkt alleen volk van hier heen), maar ondertussen staan er in die RSU groep al een stuk of 10 denk ik. Heb niet zo'n zin om viral te gaan. Ik wil gewoon soms eens ongestoord helemaal uit mijn dak gaan. Je leeft maar één keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het op zich niet erg om gefilmd te worden, als het maar binnenskamers blijft en dat is vaak niet het geval. Ik zou zelf misschien ook wel filmen als je met een groepje bij elkaar bent, alleen zou ik dat of voor mezelf houden of delen met dat groepje, probleem is alleen dat het daar niet bij blijft denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik vind het op zich niet erg om gefilmd te worden, als het maar binnenskamers blijft en dat is vaak niet het geval. Ik zou zelf misschien ook wel filmen als je met een groepje bij elkaar bent, alleen zou ik dat of voor mezelf houden of delen met dat groepje, probleem is alleen dat het daar niet bij blijft denk ik.


Precies. Ik vind het zelf ook lachen om terug te zien hoe je met je maten vollenbak aan het maaien bent. Maar dat al die filmpjes op RSU enzo terecht komen hoeft van mij ook echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 17:34 
 
Hardtraxx Elite

Filmpjes voor hier vind ik ook prima, op RSU wat minder. Vrijdag nog een filmpje van de after gemaakt, geen denken aan dat ik die op internet pleur, dat gaat banen kosten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of je je filmpjes hier of op RSU plaatst, het komt op hetzelfde neer.
Op RSU zitten alleen meer gare types dan hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 17:57 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Of je je filmpjes hier of op RSU plaatst, het komt op hetzelfde neer.
Op RSU zitten alleen meer gare types dan hier.


Klopt, maar hier kennen veel mensen elkaar. Plus dat er gewoon over het algemeen mensen van hier op staan.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic