Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik heb dan het geluk dat ik een re-de-lijke game pc heb waar ik battlefield/FIFA en af en toe wat single player games op "piraat". Dus kan aardig wat spelen, ik zou dan de Switch voor erbij kopen, denk dat het daar perfect voor is. Heb ook niet echt een goede TV waar ik hem op kan aansluiten, dus dat je dat schermpie eruit kan halen lijkt me ideaal.

Je speelt daar gewoon de volledige game op toch?? Dat scherm IS de console als het ware toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop nog zo op de aankondiging van Borderlands 3 :cry:
Of Skate 4 :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja ik heb dan het geluk dat ik een re-de-lijke game pc heb waar ik battlefield/FIFA en af en toe wat single player games op "piraat". Dus kan aardig wat spelen, ik zou dan de Switch voor erbij kopen, denk dat het daar perfect voor is. Heb ook niet echt een goede TV waar ik hem op kan aansluiten, dus dat je dat schermpie eruit kan halen lijkt me ideaal.

Je speelt daar gewoon de volledige game op toch?? Dat scherm IS de console als het ware toch?


Yes, alleen schakel je dat scherm alleen in als je hem meeneemt of geen scherm hebt.
Vriend van me heeft ereen, en moet zeggen dat ik het heel vet vindt (Zelda). Maar ik wacht nog even totdat er een soort van Fix uit komt. Controllers schijnen nogal snel defect te raken. En interface is nog redelijk buggy
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah oke oke, hoop dat ik snel een baan ga vinden als ik m'n bachelor op zak heb, van m'n eerste loon zo'n ding aanschaffen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Aah oke oke, hoop dat ik snel een baan ga vinden als ik m'n bachelor op zak heb, van m'n eerste loon zo'n ding aanschaffen :lol:


Of meer boekingen genereren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rickzel schreef:
Aah oke oke, hoop dat ik snel een baan ga vinden als ik m'n bachelor op zak heb, van m'n eerste loon zo'n ding aanschaffen :lol:


Of meer boekingen genereren :cool:


wat kost zo'n ding? Eurootje of 400? Kill dat is 1 boeking jwz

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Ik hoop nog zo op de aankondiging van Borderlands 3 :cry:
Of Skate 4 :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
Rickzel schreef:
Aah oke oke, hoop dat ik snel een baan ga vinden als ik m'n bachelor op zak heb, van m'n eerste loon zo'n ding aanschaffen :lol:


Of meer boekingen genereren :cool:


wat kost zo'n ding? Eurootje of 400? Kill dat is 1 boeking jwz

:lol:


Inclusief game denk ik rond de 380 inderdaar haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Heb net deze gekeken en ben toch wel echt hyped hiervoor. De singleplayer is wel echt flink uitgebreid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen bieden dit soort zaken niet zo heel veel vertrouwen...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maarja heb jij belang bij al die andere troep dan :P. Ik las alleen iets over een DLC die op dag 1 uit zou komen waarin je de geheimen van de pyramides zou kunnen ontdekken. Dat zou dan wel weer sneu zijn.

Verder vind ik dat plaatje van jou niet zo bijzonder, laat mij gewoon spelen hoef niet van die gekke poppetjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+ Audiofile waarop het hele marketingteam je uitlacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Maarja heb jij belang bij al die andere troep dan :P. Ik las alleen iets over een DLC die op dag 1 uit zou komen waarin je de geheimen van de pyramides zou kunnen ontdekken. Dat zou dan wel weer sneu zijn.

Verder vind ik dat plaatje van jou niet zo bijzonder, laat mij gewoon spelen hoef niet van die gekke poppetjes. :P


Gaat me ook voornamelijk om de bovenste 3 regels, en het feit dat je een LE edition kunt halen en nog niet alles krijgt. Je weet dus nu al dat je shit gaat missen als je "gewoon" de game haalt. Nu al. Het wordt steeds extremer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Henk-Jan schreef:
Maarja heb jij belang bij al die andere troep dan :P. Ik las alleen iets over een DLC die op dag 1 uit zou komen waarin je de geheimen van de pyramides zou kunnen ontdekken. Dat zou dan wel weer sneu zijn.

Verder vind ik dat plaatje van jou niet zo bijzonder, laat mij gewoon spelen hoef niet van die gekke poppetjes. :P


Gaat me ook voornamelijk om de bovenste 3 regels, en het feit dat je een LE edition kunt halen en nog niet alles krijgt. Je weet dus nu al dat je shit gaat missen als je "gewoon" de game haalt. Nu al. Het wordt steeds extremer.

Ben ik met je eens hoor. Hele nare ontwikkeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch al minstens 2 jaar zo dat er meteen een Season Pass bij zit (wat een kut term trouwens)?

Rickzel schreef:
Ja ik heb dan het geluk dat ik een re-de-lijke game pc heb waar ik battlefield/FIFA en af en toe wat single player games op "piraat". Dus kan aardig wat spelen, ik zou dan de Switch voor erbij kopen, denk dat het daar perfect voor is. Heb ook niet echt een goede TV waar ik hem op kan aansluiten, dus dat je dat schermpie eruit kan halen lijkt me ideaal.

Je speelt daar gewoon de volledige game op toch?? Dat scherm IS de console als het ware toch?


PC + Nintendo console is voor mij de ideale combinatie. PC heeft gewoon ontzettend veel games (+ emulators) en Nintendo is leuk voor local multiplayer zoals Mario Kart, en de first party Nintendo games. Al speel ik Black Ops 2 ook erg veel op de Wii U.

In de ideale wereld zou ik natuurlijk alle consoles en games hebben, maar ik kan m'n geld maar 1 keer uitgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spelen mensen CoD op een Wii?

Dat speelt toch verschrikkelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil de switch ook nog, ontzettend leuke console voor echte ' fun' games.

Iemand al ergens gelezen wanneer de nieuwe batch wordt geleverd? Productie is wel verdubbeld maar wanneer de shipment is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Spelen mensen CoD op een Wii?

Dat speelt toch verschrikkelijk?


Wii U. Lezen. Heb je een "gewone" controller. Ik gebruik meestal de pro controller.
Motion controls met een Wii controller is ook een optie, al raad ik het zelf af, zie ik wel eens een killcam voorbij komen van iemand die een Wii remote gebruikt.

Door die wii remote optie kan ik wel 4 player split-screen spelen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Broken Balance schreef:
Spelen mensen CoD op een Wii?

Dat speelt toch verschrikkelijk?


Wii U. Lezen. Heb je een "gewone" controller. Ik gebruik meestal de pro controller.
Motion controls met een Wii controller is ook een optie, al raad ik het zelf af, zie ik wel eens een killcam voorbij komen van iemand die een Wii remote gebruikt.

Door die wii remote optie kan ik wel 4 player split-screen spelen :cool:


Ik vind die Wii U controller echt verschrikkelijk, maar daarnaast zijn er überhaupt mensen online in die lobby's? Zeker met een out of date CoD op een console die niet echt algemeen gebruikt wordt voor dit soort shooters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd mensen online, laagste wat ik gezien heb is 800 online. Wel alleen TDM en Domination over het algemeen.
Denk dat het komt omdat het zowat de enige FPS optie is voor de Wii U, naast CoD Ghosts.
En hij is in ieder geval in NL overal onder de 10 euro al een tijdje, dat helpt ook, heb 'm zelf voor 6 euro gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:09 
 

Broken Balance schreef:
Spelen mensen CoD op een Wii?

Dat speelt toch verschrikkelijk?

er zijn een paar spellen voor de wii uitgebracht ja, enne het speelt echt kut met motion controls maar gelukkig kan je een enigzins gewone controller erop aansluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
klapstoel schreef:
Ik hoop nog zo op de aankondiging van Borderlands 3 :cry:
Of Skate 4 :cry: :cry:

Het is in ieder geval al wel bevestigd dat Borderlands 3 in ontwikkeling is. Had stiekem ook wel gehoopt dat de officiële aankondiging nu een keer zou komen, maar wellicht dat 'ie dan volgend jaar komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stukje multiplayer van COD: WW2 langs zien komen op facebook, ben er niet kapot van. Helaas te veel in de trant van de voorgaande (futuristische) spellen met killstreaks etc. Dat vind ik echt niks voor een ww2 spel. Kan aan mij liggen, ik ben namelijk de eckte cod 2 gewend :cool: Gewoon 1 punt per kill en dan 20 tegen 20, capturen van de vlag 10 punten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 10:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Stukje multiplayer van COD: WW2 langs zien komen op facebook, ben er niet kapot van. Helaas te veel in de trant van de voorgaande (futuristische) spellen met killstreaks etc. Dat vind ik echt niks voor een ww2 spel. Kan aan mij liggen, ik ben namelijk de eckte cod 2 gewend :cool: Gewoon 1 punt per kill en dan 20 tegen 20, capturen van de vlag 10 punten :D


Als het gewoon weer zoals CoD World At War is vind ik het prima. Had killstreaks maar was niet te moeilijk.
Waar ik bij CoD geen voorstander van ben in de multiplayer is dat je scherm vol met zooi zit en info die je niet wilt weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
sonnebloem schreef:
Stukje multiplayer van COD: WW2 langs zien komen op facebook, ben er niet kapot van. Helaas te veel in de trant van de voorgaande (futuristische) spellen met killstreaks etc. Dat vind ik echt niks voor een ww2 spel. Kan aan mij liggen, ik ben namelijk de eckte cod 2 gewend :cool: Gewoon 1 punt per kill en dan 20 tegen 20, capturen van de vlag 10 punten :D


Als het gewoon weer zoals CoD World At War is vind ik het prima. Had killstreaks maar was niet te moeilijk.
Waar ik bij CoD geen voorstander van ben in de multiplayer is dat je scherm vol met zooi zit en info die je niet wilt weten.


Precies dat laatste dus. Ze moeten het ook niet moeilijker maken dan het is met al die overbodige features. Voor de mensen die geen Cod 2 mp hebben gespeeld; zoek dat eens op :cool:
Vorige  1 ... 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic