Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steam Summer Sale begint bijna :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:55 
 
Hardtraxx Newbie

Spelen hier nog meer mensen graag Witcher 3 hearts of stone op de ps4? Dat speel ik sinds kort en vind het echt een geweldige game. Ben nu ook op deze site aan het struinen, want wil mn pokerskills verbeteren, maar weet door de brede keus niet zo goed bij welke aanbieder ik me moet aanmelden, iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog steeds bezig met Horizon Zero Dawn. Al zo'n 20 uur onderweg, nog absoluut niet ver, maar wat is het vet om gewoon door die wereld rond te struinen zeg :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nog steeds bezig met Horizon Zero Dawn. Al zo'n 20 uur onderweg, nog absoluut niet ver, maar wat is het vet om gewoon door die wereld rond te struinen zeg :loving: .


Zeker, ik zat pas na 60 uur op 96% ofzo. Ik moet nu alleen nog een aantal dingen verzamelen, maar dat is m niet meer geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iedereen toch al over zijn steam uren begint. Totale game tijd op steam 5k uur
csgo meest gespeeld ervan met 2.2k uur

^^ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde originele cartridge halen voor Donkey Cong Country en Mario Allstars voor de SNES... krengen zijn facking duur :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wilde originele cartridge halen voor Donkey Cong Country en Mario Allstars voor de SNES... krengen zijn facking duur :lol:


Dan is de SNES mini misschien iets voor je? Ook duur maar zit wel Mario World, DKC en nog meer spellen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nuracore schreef:
Wilde originele cartridge halen voor Donkey Cong Country en Mario Allstars voor de SNES... krengen zijn facking duur :lol:


Dan is de SNES mini misschien iets voor je? Ook duur maar zit wel Mario World, DKC en nog meer spellen op.


Wat heb ik dan nog aan mijn originele SNES :P Al zat ik wel te denken om ook die te halen idd maar wil liever alles origineel hebben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Crash Bandicoot N.Sane Trilogy :loving:


Vandaag bij een vriend gespeeld, was wel tof om weer oude herinneringen naar boven te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Delt-A schreef:
Nuracore schreef:
Wilde originele cartridge halen voor Donkey Cong Country en Mario Allstars voor de SNES... krengen zijn facking duur :lol:


Dan is de SNES mini misschien iets voor je? Ook duur maar zit wel Mario World, DKC en nog meer spellen op.


Wat heb ik dan nog aan mijn originele SNES :P Al zat ik wel te denken om ook die te halen idd maar wil liever alles origineel hebben :$


Ja voor mij is het het niet echt waard om 'm te halen aangezien ik Mario RPG, Zelda, Metroid op Wii of Wii U Virtual Console heb, Mario Allstars, Kirby Super Star, Ghouls 'n Ghosts en Contra 3 op m'n SNES, en veel andere games zoals Megaman X en DKC al heel veel op Emulator heb gespeeld, en kan m'n SNES controllers op m'n laptop aansluiten.

Volgens mij had er iemand de NES mini wel gehackt zodat er veel meer games op stonden, dat zou deze voor mij wel interessant maken om te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Steam Summer Sale :love:

The Witcher 1 & 2 voor €4,- gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 20:35 
 
Hardtraxx Elite

Metro Bundle voor 7,50 in de xbox store gekocht. Even deze twee delen uitspelen en dan wachten op het 3e deel wat er heel dik uit zag. State of decay ook voor 9 euro gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wigaard schreef:
Crash Bandicoot N.Sane Trilogy :loving:


Wil hem absoluut hebben maar niet voor €40, dit wordt een kerstdeal koopje hoop ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Metro Bundle voor 7,50 in de xbox store gekocht. Even deze twee delen uitspelen en dan wachten op het 3e deel wat er heel dik uit zag. State of decay ook voor 9 euro gekocht.


Heb Metro Redux vrij snel na de PS4 release gespeeld, erg tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 21:51 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Hard4Us schreef:
Metro Bundle voor 7,50 in de xbox store gekocht. Even deze twee delen uitspelen en dan wachten op het 3e deel wat er heel dik uit zag. State of decay ook voor 9 euro gekocht.


Heb Metro Redux vrij snel na de PS4 release gespeeld, erg tof!


Vindt hem tot nu toe ook leuk!

Niemand die hier Ark Survival Evolved speelt op de Xbox One?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die Diablo 3 spelen?

Necromancer pack laatst uitgekomen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 09:13 
 
Hardtraxx Veteran

Heb maar CS:GO gekocht in de summer sale(eerste summer sale aankoop ooit :$ ) Iemand tips?? Vond dat surfen vroeger altijd wel geinig bij oude CS
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 09:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Heb maar CS:GO gekocht in de summer sale(eerste summer sale aankoop ooit :$ ) Iemand tips?? Vond dat surfen vroeger altijd wel geinig bij oude CS


Leer Russisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

Koen schreef:
Mensen die Diablo 3 spelen?

Necromancer pack laatst uitgekomen :clap:


Is het € 15 waard? 1 nieuwe class + 2 kleine levels
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Heb maar CS:GO gekocht in de summer sale(eerste summer sale aankoop ooit :$ ) Iemand tips?? Vond dat surfen vroeger altijd wel geinig bij oude CS


Leer Russisch


:lol: is het zo erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Heb maar CS:GO gekocht in de summer sale(eerste summer sale aankoop ooit :$ ) Iemand tips?? Vond dat surfen vroeger altijd wel geinig bij oude CS


Leer Russisch


:lol: is het zo erg


koop ook gelijk 4 vrienden waarmee je ranked kan spelen want met solo queue kom je nergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Koen schreef:
Mensen die Diablo 3 spelen?

Necromancer pack laatst uitgekomen :clap:


Is het € 15 waard? 1 nieuwe class + 2 kleine levels


De Necromancer is wel OP op het moment, zonder ancient items etc etc kan ik makkelijk t12 rifts farmen zonder dood te gaan. (Waarbij me dit niet lukt op demon hunter, die alles ancient heeft etc etc)
Het is wel een leuk poppetje, maar het is gewoon meer van hetzelfde. Grinden voor levels en gear..
Weinig gemerkt van nieuwe levels of de bankstash upgrade.
Denk dat 15 wel veel is, zou dit voor 7,50 of 10 euro max schatten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Heb maar CS:GO gekocht in de summer sale(eerste summer sale aankoop ooit :$ ) Iemand tips?? Vond dat surfen vroeger altijd wel geinig bij oude CS


Leer Russisch


:lol: is het zo erg


Dat valt echt mee, tenminste naar mijn ervaring. Maar denk dat de combinatie van lagere ranks + dust 2 wel meeste kans heeft op russische teamgenoten.

SoloQ is prima als je weet hoe het spel werkt, anders is de kans aanzienlijk dat je de grond in wordt geboord door je teamgenoten omdat je het spel niet snapt. Helaas brengt het spel het toxic gehalte in mensen omhoog. Zal je aan moeten wennen.

Wat betreft tips, speel eerst wat deathmatch en leer de guns kennen. Check youtube kanaal van warowl, die heeft veel tips voor beginners in CSGO. Als je dat hebt gedaan kun je het beste meteen in matchmaking springen voor de echte CSGO ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat toxic behaviour vind ik vaak alleen maar grappig. Meestal moet je dan gewoon nog slechter je best doen en hun nog meer irriteren tot ze gaan gillen.
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic