Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat toxic behaviour vind ik vaak alleen maar grappig. Meestal moet je dan gewoon nog slechter je best doen en hun nog meer irriteren tot ze gaan gillen.


Je moet het inderdaad niet serieus nemen. Dan is het te doen. Maar als je aan het try harden bent en je wil graag weer een keer winnen, kan het soms best vermoeiend zijn. In dat geval is het beste om gewoon te muten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
verhaal


nice thanks, bijna vakantie dan russen pesten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Broken Balance schreef:
Dat toxic behaviour vind ik vaak alleen maar grappig. Meestal moet je dan gewoon nog slechter je best doen en hun nog meer irriteren tot ze gaan gillen.


Je moet het inderdaad niet serieus nemen. Dan is het te doen. Maar als je aan het try harden bent en je wil graag weer een keer winnen, kan het soms best vermoeiend zijn. In dat geval is het beste om gewoon te muten.


In de CoD tijd mute ik eigenlijk altijd alles waar geluid van af kwam. Enorm irritant om gillende kinderen in je oren te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
In de CoD tijd mute ik eigenlijk altijd alles waar geluid van af kwam. Enorm irritant om gillende kinderen in je oren te hebben.


Waarvan meer dan 75% het blijkbaar met je moeder heeft gedaan als je ze moet geloven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kinderen zijn het ergste om aan te horen. Kan die hoge stemmen gewoon niet aan horen, of ze toxic zijn of niet. Gelukkig kom ik ze nooit tegen in csgo, voordeel van hoge rank hebben. (subtiele brag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
makrooy schreef:
verhaal


nice thanks, bijna vakantie dan russen pesten :cool:

#russianhack2017
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Heb maar CS:GO gekocht in de summer sale(eerste summer sale aankoop ooit :$ ) Iemand tips?? Vond dat surfen vroeger altijd wel geinig bij oude CS


Tip: Geef mij 50 euro per uur en ik carry je naar Silver II :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Spobbertiet schreef:
Heb maar CS:GO gekocht in de summer sale(eerste summer sale aankoop ooit :$ ) Iemand tips?? Vond dat surfen vroeger altijd wel geinig bij oude CS


Tip: Geef mij 50 euro per uur en ik carry je naar Silver II :cool:


Ja geen idee wat dat dus betekent... Wat is je rekening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 19:51 
 
Hardtraxx Elite

Zou ik CS GO op een skere Asus laptop zonder lagg spikes kunnen spelen? Tot wanneer duurt die steam summer sale?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Zou ik CS GO op een skere Asus laptop zonder lagg spikes kunnen spelen? Tot wanneer duurt die steam summer sale?


Nee, of je neemt genoege met <30 fps
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Sale is volgens mij tot vandaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 01:58 
 
Hardtraxx Elite

Heb hem gekocht, minder dan 2 uur gespeeld, constant lopen sukkelen met de resolutie, muis settings, dus besloten om mn geld terug te vragen. Bovendien zag het er echt uit als Warrock, vroeger echt kapot gespeeld. Kan ook aan mn laptop liggen btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

CS moet je dan ook niet spelen voor de graphics, maar voor de competetive gameplay. Als je er enigszins goed in wilt worden zul je er dan ook minstens 100 uur in moeten stoppen. Als casual game is het niks, of je moet de community mods vet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
CS moet je dan ook niet spelen voor de graphics, maar voor de competetive gameplay. Als je er enigszins goed in wilt worden zul je er dan ook minstens 100 uur in moeten stoppen. Als casual game is het niks, of je moet de community mods vet vinden.


Maak van die 100 maar gerust 1000 hoor. Je speelt het inderdaad niet voor de graphics, maar je wil echt minimaal die 60fps kunnen halen hoor. Als dat niet lukt, kun je net zo goed geld terug vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 01:48 
 
Hardtraxx Elite

Das dus ook de reden Makrooy. Ik wist dat het er niet top zou uit zien. Daarom dacht ik ook dat mn laptop het wel kon hendelen. Enige manier dat het spel redelijk loopt is als ik niet full screen speel. Nou dan hoeft het voor mij al niet meer haha. Ik blijf wel lekker bij mn XBONE, hoewel ik liever een PS4 zou hebben of een goeie game PC. Maar ik game gewoon graag met vrienden.

Heb wel geruchten gehoord (Gamergeeks) dat er tussen 2019 en 2020 een PS5 aan zit te komen. Hier heb ik mn vrienden dan al wel warm voor gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan ook 4:3 stretched (fullscreen) proberen. Lagere beeldkwaliteit, maar zorgt wel voor aanzienlijk meer fps. 16:9 fullscreen met 1920x1080 geeft mijn pc ook niet meer dan 60 fps gemiddeld. Op 4:3 1024x768 (fullscreen) heb ik gemiddeld 100 fps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Das dus ook de reden Makrooy. Ik wist dat het er niet top zou uit zien. Daarom dacht ik ook dat mn laptop het wel kon hendelen. Enige manier dat het spel redelijk loopt is als ik niet full screen speel. Nou dan hoeft het voor mij al niet meer haha. Ik blijf wel lekker bij mn XBONE, hoewel ik liever een PS4 zou hebben of een goeie game PC. Maar ik game gewoon graag met vrienden.

Heb wel geruchten gehoord (Gamergeeks) dat er tussen 2019 en 2020 een PS5 aan zit te komen. Hier heb ik mn vrienden dan al wel warm voor gekregen.


Is inderdaad ook maar net waar je vrienden op gamen. Ik heb de mazzel dat mijn vrienden ook PC nerdjes zijn, dus dikke game pc hier hoppa. Al kon ik het niet laten om toch een ps4 te halen voor zijn exclusive games -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 11:10 
 
Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Je kan ook 4:3 stretched (fullscreen) proberen. Lagere beeldkwaliteit, maar zorgt wel voor aanzienlijk meer fps. 16:9 fullscreen met 1920x1080 geeft mijn pc ook niet meer dan 60 fps gemiddeld. Op 4:3 1024x768 (fullscreen) heb ik gemiddeld 100 fps.


Ja dat heb ik geprobeerd, maar toen kreeg ik van die zwarte balken naast mn scherm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Uberhout schreef:
Je kan ook 4:3 stretched (fullscreen) proberen. Lagere beeldkwaliteit, maar zorgt wel voor aanzienlijk meer fps. 16:9 fullscreen met 1920x1080 geeft mijn pc ook niet meer dan 60 fps gemiddeld. Op 4:3 1024x768 (fullscreen) heb ik gemiddeld 100 fps.


Ja dat heb ik geprobeerd, maar toen kreeg ik van die zwarte balken naast mn scherm.


Dat is dus de bedoeling van 4:3. Zijn zat mensen die zo spelen. Maar het is ook gewoon te stretchen, dat je wel fullscreen krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn ook lagere resoluties met een 16:9 verhouding he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 13:41 
 
Hardtraxx Newbie

Gun game is altijd leuk, ook al ben je godsgruwelijk slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

DJ Nees schreef:
Gun game is altijd leuk, ook al ben je godsgruwelijk slecht.

Dat was leuk in Source ja, maar in CS:GO hebben ze dat met Arms Race compleet verneukt imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Zou ik CS GO op een skere Asus laptop zonder lagg spikes kunnen spelen? Tot wanneer duurt die steam summer sale?

https://www.systemrequirementslab.com/cyri
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DayZ weer eens een kans gegeven, maar wat is het toch een saaie game. Map is en blijft veel te groot, heb het idee dat ze er veel minder loot in hebben gestopt sinds de laatste keer dat ik het speelde en na vier jaar nog steeds buggy as fuck. Draait inmiddels wel veel soepeler, maar daarmee is alles ook gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor degene die het niet echt volgen. Sinds gisteren is de nieuwe CS:GO major begonnen.
https://www.twitch.tv/pgl
Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic