Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Na twee Destiny 2 gespeeld te hebben ben ik alweer bijna helemaal maxed out xd Nog maar 40 powerlevels hoger en klaar. Enige waar ik tegen aan loop is de moeilijkheids graad van de leviathan raid :oh: Kom er gewoon niet door heen en het is zo lastig om naast je eigen Fireteam een tweede fireteam erbij te halen...

310 al? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

270 :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
270 :oh:

Ik zie veel mensen zeggen dat het max 350 is maar volgensmij gewoon 305 ja. Ben zelf nu 289. Ik zou de raid ook niet gaan proberen op 270 trouwens, volgensmij moet je hele team toch wel 295+ zijn om een kans te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Nuracore schreef:
270 :oh:

Ik zie veel mensen zeggen dat het max 350 is maar volgensmij gewoon 305 ja. Ben zelf nu 289. Ik zou de raid ook niet gaan proberen op 270 trouwens, volgensmij moet je hele team toch wel 295+ zijn om een kans te maken.


Ja ik dacht ook 305.

Ik probeerde hem in mijn eentje.... kwam tot aan de arena en de eerste Staf maar naar 5 minuten de staf beschermd te hebben kaapte ze hem weer helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Na twee Destiny 2 gespeeld te hebben ben ik alweer bijna helemaal maxed out xd Nog maar 40 powerlevels hoger en klaar.

Met andere woorden: je bent pas net begonnen :P Vanaf 265 wordt het levelen pas lastiger. Dan zou ik de Exotic world-quests gaan doen, en daarna activities met ‘powerful rewards’. Ik probeer zelf eerst 3 characters naar 280 te krijgen voordat ik verder ga met m’n main (Titan) te levelen.

Nuracore schreef:
Ik probeerde hem in mijn eentje.... kwam tot aan de arena en de eerste Staf maar naar 5 minuten de staf beschermd te hebben kaapte ze hem weer helaas.

Je kunt nou ook niet echt verwachten om de raid in te gaan in je eentje (of met z’n 3-en) en überhaupt 1 encounter te halen.

@Fluxion: Powerlevel is (voor de verandering) niet echt een probleem in deze raid, het is echt puur communicatie. Het enige stuk waar je misschien overrompeld zou kunnen worden door enemies (en powerlevel echt meespeelt) is bij de final boss. Als je 270 bent zou je het prima kunnen halen, mits je een beetje fatsoenlijke wapens en abilities gebruikt (Coldheart, en een Stormcaller met empowering rift en arc soul bijvoorbeeld).
Zelf heb ik D1’s raids echt heel veel gespeeld, meestal via LFG, maar ik wacht voor deze raid toch liever tot een aantal vrienden het spel ook binnen hebben. Lijkt me dan toch een stuk leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwachte natuurlijk niet het te halen maar wilde kijken hoe het is en wat jw ong moet doen. Ik.blujf het jammer vinden dat er geen matchmaking is voor raid net als de strikes.

En met leveren kwam ik er gouw achter dat het na 265 lastig werd ja. Heb nu alles legendary maar de rares die je loot zijn volgens mij niet hoger dan 260 Def te krijgen. De legendarys die ik nu heb zitten op 270 en na gister weer de hele dag gespeeld te hebben geen nieuwe engrams of exotics die hoger zijn gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt mij juist totaal niet fijn om met randoms gematched te worden voor de raid, communicatie is inderdaad heel belangrijk en dat zal dan toch lastig worden. Heb hem zelf nog niet geprobeerd, zal binnenkort wel komen. Ben nu nog 289 op mijn hunter en heb mijn beste wapens even getransferred naar mijn titan die nu heel snel richting 275+ gaat.

Nightfall deze week was wel echt zwaar kut, was ons niet gelukt zonder een glitch waarmee je op max tijd komt voor de boss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spelen er van hier nog mensen Battlefield 1 op de Ps4?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 19:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Spelen er van hier nog mensen Battlefield 1 op de Ps4?


Ik af en toe nog. Blijft verslavend, maar binnenkort wel CoD WWII.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Lijkt mij juist totaal niet fijn om met randoms gematched te worden voor de raid, communicatie is inderdaad heel belangrijk en dat zal dan toch lastig worden. Heb hem zelf nog niet geprobeerd, zal binnenkort wel komen. Ben nu nog 289 op mijn hunter en heb mijn beste wapens even getransferred naar mijn titan die nu heel snel richting 275+ gaat.

Nightfall deze week was wel echt zwaar kut, was ons niet gelukt zonder een glitch waarmee je op max tijd komt voor de boss.


Die communicatie kan je ook leggen door in de gamechat te zitten toch? Tuurlijk is het leuker met je vrienden maar dan moet ik of wachten tot die online zijn (allemaal het liefst) of dat ze er zin in hebben. Nu loop ik elke lobby door om te schooien om een raid. Helpt ook niet echt. Dan liever match making.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Fluxion schreef:
Lijkt mij juist totaal niet fijn om met randoms gematched te worden voor de raid, communicatie is inderdaad heel belangrijk en dat zal dan toch lastig worden. Heb hem zelf nog niet geprobeerd, zal binnenkort wel komen. Ben nu nog 289 op mijn hunter en heb mijn beste wapens even getransferred naar mijn titan die nu heel snel richting 275+ gaat.

Nightfall deze week was wel echt zwaar kut, was ons niet gelukt zonder een glitch waarmee je op max tijd komt voor de boss.


Die communicatie kan je ook leggen door in de gamechat te zitten toch? Tuurlijk is het leuker met je vrienden maar dan moet ik of wachten tot die online zijn (allemaal het liefst) of dat ze er zin in hebben. Nu loop ik elke lobby door om te schooien om een raid. Helpt ook niet echt. Dan liever match making.

Je hebt nu zowel LFG als Guided Games (vanaf 280 power). Beter dan dit gaat (en kan het m.i.) ook echt niet worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die guided heb ik zien staan ja met een of andere queue xd van 20 min.
Ik heb die raid echt nodig voor mijn gear. Ik kom gewoon niet hoger dan 268-270 op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ja die guided heb ik zien staan ja met een of andere queue xd van 20 min.
Ik heb die raid echt nodig voor mijn gear. Ik kom gewoon niet hoger dan 268-270 op dit moment.

Luminous engrams halen (powerful gear in milestones), die droppen boven je power level en exotic quests doen. Dan ben je vrij snel 280+. Als je eenmaal 280 bent moet je al je gear +5 damage mods bij wapens en +5 defense mods bij armor doen dan ben je al 285.

Nuracore schreef:
Die communicatie kan je ook leggen door in de gamechat te zitten toch? Tuurlijk is het leuker met je vrienden maar dan moet ik of wachten tot die online zijn (allemaal het liefst) of dat ze er zin in hebben. Nu loop ik elke lobby door om te schooien om een raid. Helpt ook niet echt. Dan liever match making.

Kan natuurlijk wel, maar lijkt me vrij kut met mensen die misschien niet praten of heel slecht Engels spreken.

Morgen maar eens de raid proberen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Na twee Destiny 2 gespeeld te hebben ben ik alweer bijna helemaal maxed out xd


Dus eigenlijk lul je maar uit je nek in deze zin ;) Ben zelf 280 en met vrienden veel lol beleefd aan de Nightfall deze week zonder de Tijd-exploit, we moesten en zouden hem regulier halen :thumbsup:

PvP is eigenlijk waar ik de meeste tijd in stop als ik de Milestones heb gehaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ben zelf 280 en met vrienden veel lol beleefd aan de Nightfall deze week zonder de Tijd-exploit, we moesten en zouden hem regulier halen :thumbsup:

Wij vooral veel ergernissen. :lol: Drie pogingen gedaan zonder succes en toen die tijd-exploit gevonden. De 3e poging moest ik letterlijk nog een sniper shot doen, was al ingezoomd en toen was de tijd om. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Na twee Destiny 2 gespeeld te hebben ben ik alweer bijna helemaal maxed out xd


Dus eigenlijk lul je maar uit je nek in deze zin ;) Ben zelf 280 en met vrienden veel lol beleefd aan de Nightfall deze week zonder de Tijd-exploit, we moesten en zouden hem regulier halen :thumbsup:

PvP is eigenlijk waar ik de meeste tijd in stop als ik de Milestones heb gehaald :D


Nee hoor lulde niet uit mijn nek :P in vergelijking ben ik daar dichterbij dan niet

Sinds net 270 geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er is dit weekend een PC beta voor Call of Duty: WWII die inmiddels te pre-loaden is. Misschien handig om te weten als je net als ik bedroevend langzaam internet hebt en het wil proberen. Ben benieuwd hoe het bevalt, vond World At War altijd vet maar heb al een hele tijd geen CoD meer gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel ff checken. Zal wel 30fps op low settings en lagere resolutie hebben maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Bezig met Child of Light want gratis bij PS Plus. Verdomd, wat een fraai spelletje. Gameplay precies goed, niet te simpel niet te complex, en die muziek! :love:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Er is dit weekend een PC beta voor Call of Duty: WWII die inmiddels te pre-loaden is. Misschien handig om te weten als je net als ik bedroevend langzaam internet hebt en het wil proberen. Ben benieuwd hoe het bevalt, vond World At War altijd vet maar heb al een hele tijd geen CoD meer gespeeld.


Was er gisteren nog over aan het denken wanneer je de beta zou kunnen pre-loaden. WaW is hier de laatste COD die ik gespeeld heb. Op Gamescom heb ik WWII al een keertje kunnen spelen maar dat was op consoles dus ik bakte er helemaal niets van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pannenkoek schreef:
Er is dit weekend een PC beta voor Call of Duty: WWII die inmiddels te pre-loaden is. Misschien handig om te weten als je net als ik bedroevend langzaam internet hebt en het wil proberen. Ben benieuwd hoe het bevalt, vond World At War altijd vet maar heb al een hele tijd geen CoD meer gespeeld.


Was er gisteren nog over aan het denken wanneer je de beta zou kunnen pre-loaden. WaW is hier de laatste COD die ik gespeeld heb. Op Gamescom heb ik WWII al een keertje kunnen spelen maar dat was op consoles dus ik bakte er helemaal niets van xd

En dat met aim assist.... schaam je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb echt al jaren geen console meer gespeeld en nooit een shooter op console. Je had overigens geen tijd om sensitivity en dergelijke deftig in te stellen want je speelde maar 2 korte spelletjes. Dat was dus helemaal een ramp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Überhaupt het spelen van shooters op consoles...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 23:24 
 
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Überhaupt het spelen van shooters op consoles...


Sinds ik veel op mn laptop game ben ik het inmiddels hier wel mee eens geworden.
Las laatst dat de Xbox ook games compatible wil maken voor muis en keyboard besturingen. Dan zullen er toch veel shooters met een muis gespeeld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Hetgeen een ongelijke strijd oplevert, lijkt me dus geen goed idee. Tenzij ze verschillende matchmaking servers gaan hanteren voor controllers vs muis.
Vorige  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic