Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 12:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb liever controller, ben daar veel preciezer mee dan een muis.

in b4 pcnurts NEE MUIS IS VEEL ACCURATER WANT PC MASTERRACE *snort*.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
NEE MUIS IS VEEL ACCURATER WANT PC MASTERRACE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 12:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb liever controller, ben daar veel preciezer mee dan een muis.

in b4 pcnurts NEE MUIS IS VEEL ACCURATER WANT PC MASTERRACE *snort*.


Is ook zo, dat jij controller gewend bent :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Broken Balance schreef:
Heb liever controller, ben daar veel preciezer mee dan een muis.

in b4 pcnurts NEE MUIS IS VEEL ACCURATER WANT PC MASTERRACE *snort*.


Is ook zo, dat jij controller gewend bent :kiss:


Als iemand met een controller op een PC meer hit-percentage heeft dan iemand met een muis, wie is dan meer accuraat?

De rede dat ik het zei is omdat ieder beter speelt of beter aimed met wat ze zelf t chillste vinden, dan kun je niet echt zeggen dat een de beste is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aim assist :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Muis is beter, maar ik speel dit soort games liever op een console en ik heb echt geen zin om met een muis op een console te gaan spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Aim assist :x


Dat is voor CoD kinders, staat uit bij BF1 :P

Vooral als iemand dichtbij langs loopt is aim assist donders irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Broken Balance schreef:
Heb liever controller, ben daar veel preciezer mee dan een muis.

in b4 pcnurts NEE MUIS IS VEEL ACCURATER WANT PC MASTERRACE *snort*.


Is ook zo, dat jij controller gewend bent :kiss:


Als iemand met een controller op een PC meer hit-percentage heeft dan iemand met een muis, wie is dan meer accuraat?

De rede dat ik het zei is omdat ieder beter speelt of beter aimed met wat ze zelf t chillste vinden, dan kun je niet echt zeggen dat een de beste is.


Maar nu ga je op individu af, tuurlijk als iemand 200 uur met controller heeft, dat ie beter speelt dan een beginnende muis speler. Al kan ik met zekerheid zeggen dat ik in csgo iedereen zou afmaken die met controller speelt. Er is een reden dat in de pro scene geen controller spelers aanwezig zijn. Muis is superieur aan de controller als we het competitive gaan bekijken.

Voor casual gameplay op games als cod met aim assists op console maakt het inderdaad minder uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

@makrooy de enige shooter die met muis/keyboard wordt gespeeld in de Pro Scene is CS:GO, CoD/Battlefield/Overwatch is console en dus controller
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overwatch is pro scene gewoon met muis hoor (op de pc). CoD en battlefield hebben niet echt een pro scene, in ieder geval niet 1 die serieus genomen wordt. Mede omdat het elk jaar weer een nieuw game uitbrengt en het gewoon meer casual gericht is.
De oudere cod games hebben wel nog kleine competitive community's en dit zijn ook gewoon keyboard/muis spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom spelen ze die games eigenlijk niet op PC in de pro scene? Lopen ze dan geld mis vanuit Microsoft en/of Sony?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Waarom spelen ze die games eigenlijk niet op PC in de pro scene? Lopen ze dan geld mis vanuit Microsoft en/of Sony?


Ik heb geen idee hoe de esport scene eruit ziet in de console wereld. Maar toernooien worden meestal door derde partijen georganiseerd zoals MLG. Deze organiseren cod liever op de console (omdat cod op pc gewoon dood is) dus pakt het meer viewers = meer geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 17:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Console scene heeft wel degelijk CoD, Halo en FIFA als professionele eSports. Dat je er hier niks van hoort komt omdat het gros er van in Japan en de VS zit.

Daarnaast speelt zo'n 95% van de gamers niet in een pro scene.

Ik speel op PC games gewoon met muis, en dat zijn vaak gewoon Single Player games, maar PUBG doe ik bijvoorbeeld met controller, vind ik persoonlijk chiller en daar speel ik beter mee.

Aim assist doe ik op beide platforms niet aan omdat het vaker irritant dan helpend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Console scene heeft wel degelijk CoD, Halo en FIFA als professionele eSports. Dat je er hier niks van hoort komt omdat het gros er van in Japan en de VS zit.

Daarnaast speelt zo'n 95% van de gamers niet in een pro scene.

Ik speel op PC games gewoon met muis, en dat zijn vaak gewoon Single Player games, maar PUBG doe ik bijvoorbeeld met controller, vind ik persoonlijk chiller en daar speel ik beter mee.

Aim assist doe ik op beide platforms niet aan omdat het vaker irritant dan helpend is.


Controller met pubg god allemachtig, zou me dat echt niet kunnen voorstellen :lol: Nee maar als het jou beter helpt moet je dat gewoon doen natuurlijk. Blijf ik wel bij mijn punt. Het is niet voor niets dat blizzard zegt dat ze console en pc gescheiden willen houden voor overwatch, omdat pc spelers anders een oneerlijk voordeel hebben met hun materiaal.

Ik weet verder wel dat die games een esport scene hebben in vooral USA, en dat ze ook door partners als MLG worden gehost. Maar verder dan dat gaat mijn kennis niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 17:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maarja, zoals gezegd, degene die dat verschil echt aangaat zijn maar een klein deel van de gamers.

En de mensen die het hardst roepen dat een muis veel sneller/beter is en beter leggen het vaak af tegen iemand die goed is met een controller.

Het PC vs Console euvel vind ik sowieso echt een kinderachtige happening :lol: Doe wat je ligt en leuker vindt.
PC doe ik voor solo games, PS4 vooral online/splitscreen games.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij begon erover, ik ging er alleen op in :P Het zit mij echt niet dwars als mensen liever op console gamen. Ik heb er zelf ook 1 voor de exclusive games. Maarja ik ben wel die hard csgo gamer geweest afgelopen jaren dus ik ben gewoon harder in mijn mening wat dat betreft.

Oh en geen kans dat ik het afleg tegen iemand met een controller
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 17:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ach ja ik doe het om de fun factor. Ik heb de tijd niet om er zo veel tijd in te steken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik tegenwoordig ook, raakte na 4 jaar toch wel burned out van csgo en toch maar mee gestopt. Erg frustrerend als je na 4 jaar geen progressie meer boekt. Veel meer plezier in pubg nu :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 17:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PUBG is lachen inderdaad. Overmorgen FIFA en twee maanden later Cod is ook zat voor mij.

Tussendoor af en toe nog eens een potje Company Of Heroes en Rollercoaster Tycoon op mn mobiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan al in de CoD WWII open beta.

Ik verwijder 'm maar weer, laagste settings en nog steeds minder dan 20 fps (schatting) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 00:14 
 
Hardtraxx Elite

Bij pubg de laatste tijd heel veel potjes gewonnen. Mag ook wel na 140 uur gameplay.
Het spelen met een 7.1 surround geeft trouwens echt veel voordelen bij dat spel. Had er een op coolblue gekocht, paar potjes mee gewonnen. Heb m nu weer terug gestuurd, was puur ff om te testen of het echt voordelen gaf. Nu sparen voor n goeie 7.1 die op Xbox en Pc kan. Iemand suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 08:34 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Je kan al in de CoD WWII open beta.

Ik verwijder 'm maar weer, laagste settings en nog steeds minder dan 20 fps (schatting) xd


Bij mij staat dat die nog niet open is :( zit jij amerikaans?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Delt-A schreef:
Je kan al in de CoD WWII open beta.

Ik verwijder 'm maar weer, laagste settings en nog steeds minder dan 20 fps (schatting) xd


Bij mij staat dat die nog niet open is :( zit jij amerikaans?


Wat bedoel je met Amerikaans? M'n IP is gewoon Nederlands in ieder geval.
Vond het zelf ook een beetje vreemd aangezien het pas om 19:00 vandaag zou beginnen, maar heb gewoon kunnen spelen, inclusief andere spelers (uiteraard :P ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb het net ook even kunnen spelen en ik sla weer een COD over. De kleine teams en maps staan me niet aan. Afgelopen week BF1 in de aanbieding aangeschaft en dat is in mijn ogen op alle punten beter. Ook loopt BF1 stukken beter op mijn pc dan dit, maar dit komt misschien omdat dit een beta is?
Vorige  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic