Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou kunnen, kan ook aan de settings liggen. Bij mijn "optimale" settings in COD WWII werden dingen als Ambient Occlusion, Anti Aliassing, en Subsurface Scattering aangezet. Die eerste twee zijn in ieder geval heel zwaar, Subsurface Scattering zou ik niet weten. Misschien die settings even vergelijken bij de twee games.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cuphead :lol: Ben nog nooit zo snel kaal geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag om advies: Battlefield 1 Premium Pass kopen of wachten op de nieuwe COD. Speel altijd maar één FPS tegelijk dus vind het zonde om het allebei te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Franky schreef:
Vraag om advies: Battlefield 1 Premium Pass kopen of wachten op de nieuwe COD. Speel altijd maar één FPS tegelijk dus vind het zonde om het allebei te halen.


Ligt er aan waar je op speelt. Speel je op console zou ik zelf voor CoD gaan. Maar op de pc leeft CoD voor geen meter en BF1 daarentegen volgens mij wel. Uiteindelijk is t altijd nog smaak. Speel je liever potjes van ~30 minuten met 32 tegen 32. Of speel je liever een fast paced game 6 tegen 6 ( of 9 tegen 9) waar je in principe altijd in t gevecht bent, met potjes die meestal niet langer dan 10 minuten duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Franky schreef:
Vraag om advies: Battlefield 1 Premium Pass kopen of wachten op de nieuwe COD. Speel altijd maar één FPS tegelijk dus vind het zonde om het allebei te halen.


Ligt er aan waar je op speelt. Speel je op console zou ik zelf voor CoD gaan. Maar op de pc leeft CoD voor geen meter en BF1 daarentegen volgens mij wel. Uiteindelijk is t altijd nog smaak. Speel je liever potjes van ~30 minuten met 32 tegen 32. Of speel je liever een fast paced game 6 tegen 6 ( of 9 tegen 9) waar je in principe altijd in t gevecht bent, met potjes die meestal niet langer dan 10 minuten duren.


Speel het op de console, vind beide games tof (BF wel leuker) ben alleen bang dat bij BF de servers met DLC maps na een maand al dood zijn. Hekelpuntje bij COD zijn inderdaad de kortje potjes en kleine maps. Daarintegen zal het komende half jaar geen moeite kosten om een goede server te vinden. Blijft een lastige keuze :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 19:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je van grote maps houdt in CoD moet je die ene modus waar je 16 vs 16 speelt doen, wel heel druk, maar persoonlijk vind ik dat weer leuker. Daarnaast is CoD vaak leuker met vrienden imo. Kan beiden hoor, maar BF1 is wat serieuzer.

Realisme en rust en inleving is meer BF1.

Fast-paced actie en to the point shooting is CoD meer.

Ik haal CoD sowieso vanwege WWII terwijl ik BF1 ook nog wel eens speel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Franky schreef:
kegel77w schreef:
Franky schreef:
Vraag om advies: Battlefield 1 Premium Pass kopen of wachten op de nieuwe COD. Speel altijd maar één FPS tegelijk dus vind het zonde om het allebei te halen.


Ligt er aan waar je op speelt. Speel je op console zou ik zelf voor CoD gaan. Maar op de pc leeft CoD voor geen meter en BF1 daarentegen volgens mij wel. Uiteindelijk is t altijd nog smaak. Speel je liever potjes van ~30 minuten met 32 tegen 32. Of speel je liever een fast paced game 6 tegen 6 ( of 9 tegen 9) waar je in principe altijd in t gevecht bent, met potjes die meestal niet langer dan 10 minuten duren.


Speel het op de console, vind beide games tof (BF wel leuker) ben alleen bang dat bij BF de servers met DLC maps na een maand al dood zijn. Hekelpuntje bij COD zijn inderdaad de kortje potjes en kleine maps. Daarintegen zal het komende half jaar geen moeite kosten om een goede server te vinden. Blijft een lastige keuze :$


Misschien even een week a 2 weken afwachten na de release van CoD en kijken wat de mensen hier zeggen, en overall reviews en daaruit een keuze maken. CoD komt wel met 2 nieuwe game modes, 1 daarvan is War met 6vs6, objective based. De hele gamemode telt niet op je k/d, en er zijn (volgens mij) 4 mappen, 1 waaronder D-Day zelf :worship:. Er komt ook nog een Headquarters of zo, alleen daar laten ze nog heel weinig over weten. Is inderdaad de 16 vs 16 waar BB het over heeft, maar er zit ook weer heel veel meer bij inbegrepen. 1v1's, Shooting Range, en andere kleine dingen, volgens mij is Headquarters ook een soort free roaming. En zombies dat weer terug keert, maar tot nu toe heeft alleen Treyarch een succesvolle zombie mode gemaakt bij CoD. Dus dat wordt nog even afwachten.

BF1 weet ik niet heel veel over helaas. Heb er zelf wel best veel uren op zitten op de PS4. Zeker vermakelijk, maar t overtreft gewoon geen BF3 of BF4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Check ook wat streams van CoD en BF1 via Twitch, geeft een goed beeld van beide
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

FUCK!!!

Hoopte echt dat Misfits SKT uit zou schakelen tijdens LoL Worlds...Zo dichtbij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
FUCK!!!

Hoopte echt dat Misfits SKT uit zou schakelen tijdens LoL Worlds...Zo dichtbij..


Hans Sama (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 18:32 
 
Hardtraxx Elite

Vrijdag AC Origins halen, meer mensen? Die Egyptische setting lijkt me wel tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
ErikZ schreef:
FUCK!!!

Hoopte echt dat Misfits SKT uit zou schakelen tijdens LoL Worlds...Zo dichtbij..


Hans Sama (L)

Gvd wat een baas.

Fucking jammer inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vrijdag AC Origins halen, meer mensen? Die Egyptische setting lijkt me wel tof!


als de prijs wat zakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vrijdag AC Origins halen, meer mensen? Die Egyptische setting lijkt me wel tof!

Staat in de pre-order en hijs al gedownload op Xbox... moet hele tijd tegen die tegen aan kijken en het neit kunnen starten.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 09:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Over een week ook CoD WWII heb m ook al weer pre-ordered. Als hij niks is verkoop ik hem wel weer en haal ik PUBG
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:02 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Over een week ook CoD WWII heb m ook al weer pre-ordered. Als hij niks is verkoop ik hem wel weer en haal ik PUBG


PUBG is sowieso geen miskoop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week Skyrim voor de PS4 gekocht en Fable III voor de Xbox 360. Die laatste is wel echt jeugdsentiment. Ben wel heel benieuwd naar Skyrim. Nooit echt mee bezig geweest, maar ga mij er toch maar aan wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Deze week Skyrim voor de PS4 gekocht en Fable III voor de Xbox 360. Die laatste is wel echt jeugdsentiment. Ben wel heel benieuwd naar Skyrim. Nooit echt mee bezig geweest, maar ga mij er toch maar aan wagen.


Over Skyrim (ook op de PS4): Ik kom er niet doorheen, heb nog nooit een Elder Scrolls gespeeld en klinkt stom maar snap er geen zak van. Je kan, in mijn ogen, veel te veel zonder echt goede uitleg.

Daardoor niet verder gespeeld dan een uur of 5/6
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het punt is dan ook dat je zelf dingen onderneemt in Elder Scrolls, het is een vrije open wereld waar je elke ding gewoon op pauze kan zetten om iets anders te doen. Maar net waar je zin aan hebt. Side-quests, huis bouwen, ontdekken, dungeons uitkammen of gewoon de main story line volgen.

Deze game houdt, thank god, niet de hele tijd je handje vast.
Mogen wel meer spellen doen.

Je kan bijna alles afstelen precies zoals je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vrijdag AC Origins halen, meer mensen? Die Egyptische setting lijkt me wel tof!

Ik! Nieuwe combatsystem lijkt me ook een goede vernieuwing + inderdaad die Egyptische setting waar ze veel moois mee kunnen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 10:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Werd nou nog niet echt overtuigd door de gameplay video's. Zag er allemaal weer vrij simpel en zonder rode draad uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Werd nou nog niet echt overtuigd door de gameplay video's. Zag er allemaal weer vrij simpel en zonder rode draad uit.


Was het ontbreken van een rode draad niet juist wat je prees bij Skyrim ;) ?

Wil AC O zeker halen, ben alleen nog bezig met Shadow of War, de gameplay is nogal vergelijkbaar dus speel eerst die uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 11:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die twee vergelijken.. wauw.

En bij Skyrim prees ik het feit dat je kan doen wat je wil wanneer je er maar zin in hebt en het verhaal is vrij duidelijk en door de quests krijg je het wel goed mee. Je kunt ook makkelijk meer te weten krijgen over het verhaal door gewoon te praten met mensen e.d. Het sluit ook allemaal aan op de vorige Elder Scrolls.

Bij Assassins Creed ben je ook vrij om te doen wat je wil maar dit gaat is delen omdat je eerst het volgende zou moeten unlocken. En dat gaat niet in sync met het verhaal.

En met rode draad bedoel ik dat er weer geen touw vast te knopen is aan het verhaal lijkt, wat ook het probleem bij de vorige vier Assassins Creeds (Indiaan, Piraat, Unity, Syndicate. Rogue was best goed) was. Dat maakt de game veel te random, had bij Syndicate na 5 missies al geen idee meer wat ik eigenlijk aan het doen was.

Pas bij bevestiging dat het weer enigzins een verhaal als II is, dan zou ik weer een AC halen. Want tot nu toe is het gewoon tijd aanpassen + gameplay aanpassen = Nieuwe AC waarbij de een niet meer voortborduurt op de andere. Geen rode draad in te vinden dus.

Dat krijg je wanneer je een melkkoe van een succesvolle serie maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 12:53 
 
Hardtraxx Elite

AC Origins is volgens mij gemaakt door de makers van Black Flag, volgens vele de beste AC uit de succesvolle serie.
Wat kan ik verwachten van het nieuwe combatsystem? Geen klikjes meer maar gewoon combo's maken je pookje? Als je begrijpt wat ik bedoel :P.
Ben vooral benieuwd naar die Arena fights en ook de geschiedenis in het spel. Wat dat betreft is dit spel best interessant voor mensen die zich ook verdiepen in verschillende soorten geschiedenis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 13:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja Black Flag is populair vanwege de fun factor. Het is gewoon leuk om te doen.

Maar het verhaal van Black Flag is nog steeds heel erg van de hak op de tak. En ik geloof wel dat Assassins Creed 2 plus uitbreidingen nog steeds de meest geliefde AC is :P
Vorige  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic