Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als origins net zo is als black flat ga ik er mee akkoord hoor.
Unity en Syndicate beide niet gespeeld, spraken me niet zo heel erg aan waar deze dat dan wel weer doet :D . Zal toch met de setting te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tja Black Flag is populair vanwege de fun factor. Het is gewoon leuk om te doen.

Maar het verhaal van Black Flag is nog steeds heel erg van de hak op de tak. En ik geloof wel dat Assassins Creed 2 plus uitbreidingen nog steeds de meest geliefde AC is :P


Zeker weten! Dat had ook te maken dat de onderliggende rode draad (Desmond Miles etc.). Ontzettend sterk was. Vooral het einde van AC Brotherhood. Die liet je gewoon in je stoel drukken van wat de neuk. Bij AC 3 ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Bizar gewoon. Gelijk alweer kippenvel van deze trailer. Dit is echt de game waar ik het meest naar uitkijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vrijdag los met CoD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:


Bizar gewoon. Gelijk alweer kippenvel van deze trailer. Dit is echt de game waar ik het meest naar uitkijk.


Instant buy + Season pass. Geld boeit me niet eens meer bij deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

StanDuif schreef:
Instant buy + Season pass. Geld boeit me niet eens meer bij deze


Heb deel 1 zelfs nog nooit uitgespeeld :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
StanDuif schreef:
Instant buy + Season pass. Geld boeit me niet eens meer bij deze


Heb deel 1 zelfs nog nooit uitgespeeld :x


Ik zonder ook maar enige verveling. Verhaal vind ik echt geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 18:29 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Die twee vergelijken.. wauw.

En bij Skyrim prees ik het feit dat je kan doen wat je wil wanneer je er maar zin in hebt en het verhaal is vrij duidelijk en door de quests krijg je het wel goed mee. Je kunt ook makkelijk meer te weten krijgen over het verhaal door gewoon te praten met mensen e.d. Het sluit ook allemaal aan op de vorige Elder Scrolls.
.


Die Elder Scrolls Online is ook een vette game
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vrijdag los met CoD


En hoe! Donderdag op vrijdag nacht gelijk al paar uur aan besteden. Lang geleden dat ik zo hyped ben geweest voor een spel. Denk dat ik hier wel eng veel uren aan ga besteden door de eerste maand heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Broken Balance schreef:
Vrijdag los met CoD


En hoe! Donderdag op vrijdag nacht gelijk al paar uur aan besteden. Lang geleden dat ik zo hyped ben geweest voor een spel. Denk dat ik hier wel eng veel uren aan ga besteden door de eerste maand heen.


Keek vandaag ook weer footage van CoD World At War om te hypen voor CoD in WWII.

Heb eigenlijk wel net zo veel zin in de Single Player, de trailers zijn veelbelovend voor dit verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
kegel77w schreef:
Broken Balance schreef:
Vrijdag los met CoD


En hoe! Donderdag op vrijdag nacht gelijk al paar uur aan besteden. Lang geleden dat ik zo hyped ben geweest voor een spel. Denk dat ik hier wel eng veel uren aan ga besteden door de eerste maand heen.


Keek vandaag ook weer footage van CoD World At War om te hypen voor CoD in WWII.

Heb eigenlijk wel net zo veel zin in de Single Player, de trailers zijn veelbelovend voor dit verhaal.


Singleplayer ga ik mij dit jaar ook zeker weer in verdiepen. En met mappen als Carentan krijg ik bijna weer de neiging om BoB weer op te zetten. Ook de War gamemode met oa D-Day als map lijkt mij heeeeel gaaf. Headquarters laat ik mij door verrassen, net zoals Zombies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik nog ff wacht tot ik klaar ben met Fifa voordat ik aan de nieuwe CoD begin, kan nooit 2 spellen door elkaar heen spelen :P Maar ben wel enorm benieuwd naar de eerste reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:33 
 
Hardtraxx Elite

Ik wacht ook nog met de Cod, verwacht wel goeie reacties. Ben nu nog te druk met AC Origins en Fifa. Eindelijk weer n hoop nieuwe games!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 13:59 
 
Hardtraxx Elite

Same, maar dan die nieuwe Southpark game, fifa en Elder Scrolls Online
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grey Goo in Humble Bundle (pay what you want): https://www.humblebundle.com/jumbo-bundle-10

Van Petroglyph, veel oude Westwood (Command & Conquer) devs. Lijkt me wel een leuke game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Grey Goo in Humble Bundle (pay what you want): https://www.humblebundle.com/jumbo-bundle-10

Van Petroglyph, veel oude Westwood (Command & Conquer) devs. Lijkt me wel een leuke game.


Krijgt niet heel goede reviews op Steam maar de prijs daar is dan ook 27.99.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fortnite is wel een goede afleiding in een tentamen week trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 10:28 
 
Hardtraxx Elite

Weet niet of dit het juiste topic is, maar wie wil The Witcher 3 Deluxe Edition kopen voor de xbox one? Spel is in prima staat, ik vraag €20. Verzendkosten voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga Cod volgende week aanschaffen, nog niet direct. Ik verwacht dat ze nog wat hotfixes en patches gaan toepassen. Release days lopen nooit soepel en ik heb toch amper tijd deze week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 12:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik ga Cod volgende week aanschaffen, nog niet direct. Ik verwacht dat ze nog wat hotfixes en patches gaan toepassen. Release days lopen nooit soepel en ik heb toch amper tijd deze week.


Ik doe het nu, want 10 euro cheaper bij de Mediamarkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maat van mij heeft hem al vanwege fout van Amazone xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel ook wel om hem voor de pc te nemen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was van plan om deze nacht al de COD singleplayer te doen maar via Steam wordt het pas vrijgegeven om 01.00. Rekeninghoudend met eventuele problemen toch maar voor gekozen om morgenvroeg gewoon te beginnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 18:16 
 
Hardtraxx Elite

sonnebloem schreef:
Twijfel ook wel om hem voor de pc te nemen :huh:


Waarom zou je die voor de pc halen?
Als je die voor je PS4/Xbox haalt kan je vanuit je bank beetje lopen knallen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 18:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
sonnebloem schreef:
Twijfel ook wel om hem voor de pc te nemen :huh:


Waarom zou je die voor de pc halen?
Als je die voor je PS4/Xbox haalt kan je vanuit je bank beetje lopen knallen :thumbup:


Voorkeur heet zoiets.
Vorige  1 ... 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic