Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, interesseert me echt totaal niet als ik multiplayer doe. Ik speel gewoon en kill gewoon. Tuurlijk is het frustrerend als je dood gaat maar om dan helemaal te flippen omdat mijn KD onder de 1 komt... Lekker boeie

Ben vanuit me zelf wel een goede gamer en heb er meer plezier aan als ik gewoon ' doe'. Bij Destiny ben ik vrijwel altijd nr 1 of 2 en zit ik geloof ik op 1.54. meer kills dan deaths dus. Ben wel een fanatiekeling maar let echt totaal niet op mijn cijfertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Maar toch weet je het cijfertje wel te noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destiny laat het na je potje zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat mij toch wel frustreert

- spawnpoints zijn mega random. Dus je wordt zo uit het niets in je rug geknald terwijl je al op de rand van de map staat.

- Bij gamemodes a la domination etc (Alles waarbij je objectives hebt) speelt meer dan de helft alleen voor de kills. Laatst een pot domination waarbij ik en een maat 9 a 10 captures hadden en om en nabij 10 kills en de rest van mn team 1 a 2 captures en 38 kills.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze motte tog dood heh?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wanneer CODWWII uit de beta komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

Het mooie aan Domi is gelukkig wel dat je enigszins kan inschatten waar de spelers van de tegenstander spawnen . Bij TDM voelt het ook deze COD weer heel random aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik speel Black Ops 2, voor de rest weinig COD's gespeeld, en ik vind dat wel echt een minpunt. Het voelt gewoon een beetje als een kip zonder kop door gangetjes en gebouwtjes rennen af en toe. Soms loop je ook 1,5 ronde door de map voor je weer eens een kill kan maken. Ik speel het liefst iets met een objective.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die spawns zijn gruwelijk irritant ja, vooral omdat ik weinig in het midden van de map ben en veel via de zijkanten loop richting hun kant. Heb je d'r 1 vermoord, word je gelijk weer vermoord door iemand die achter je spawnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ook een beetje inschatten natuurlijk. Bij TDM vind ik de spawns niet zo lastig eigenlijk en als je de maps een beetje kent weet je bij elke gamemode de spawns wel. Neemt niet weg dat ik objective gamemodes ook veel chiller vind! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spawns irriteer ik me ook regelmatig aan.

Gisteren wel met 6 man samen een heel aantal potjes War gespeeld. Echt veel leuker (en makkelijker) zo in een team en communicatie op Discord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook wel jammer dat je online maar met 6 man in een party kunt. Gisteren waren we met zijn 8en, maar dan kun je dus alleen een private match spelen.

Merk dat ik best veel aan het zeuren ben op het spel, maar vind t wel echt een heerlijk spel. Eindelijk weer een 'echte' Call of Duty :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het speelt imo echt heerlijk, maar ja dat is ook wat na die vorige drie cod's waar ik echt niet wist waar je het moest zoeken door de onoverzichtelijkheid.

Vind het idd ook jammer dat je niet zoals met de oude Cod's 12vs12/16vs16 kan doen. Die massa was altijd wel lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind het idd ook jammer dat je niet zoals met de oude Cod's 12vs12/16vs16 kan doen. Die massa was altijd wel lachen.

Dat is helaas onmogelijk gezien de grootte van de maps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Als ze er wat grotere maps bij doen hebben we ook nog wat meer aan de sniper :P. Volgens mij zijn er namelijk (nog?) geen Snipe Only servers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden beter eens een Sniper Only server maken inderdaad, gelijk al die campers met hun sniper daar in flikkeren. Zo irritant :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als ze er wat grotere maps bij doen hebben we ook nog wat meer aan de sniper :P. Volgens mij zijn er namelijk (nog?) geen Snipe Only servers...

Gustav Cannon vind ik toch wel een aardig goede sniper map. Uss Texas ook een prima sniper map vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 17:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het "fun" snipen in CoD wil ook niet echt meer.

Quickscopen werkt maar half, en dat was altijd het leukste aan de sniper juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Quickscopen werkt maar half


Oh dat klinkt wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als ze er wat grotere maps bij doen hebben we ook nog wat meer aan de sniper :P. Volgens mij zijn er namelijk (nog?) geen Snipe Only servers...


Aangezien je zelf geen server kunt opzetten gaat die er ook niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren voor het eerst gespeeld bij maat van me, net zelf gekocht. Wat is dat geluid van headshots toch gruwelijk lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Die spawns zijn gruwelijk irritant ja, vooral omdat ik weinig in het midden van de map ben en veel via de zijkanten loop richting hun kant. Heb je d'r 1 vermoord, word je gelijk weer vermoord door iemand die achter je spawnt.


precies dit. Ontwijk ook vaak de drukte van het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die het drama omtrent Battlefront van EA volgt? Wat een bedrijfsvoering. xd

Het spel is Pay2Win gemaakt, mensen zijn massaal hun pre-order gaan refunden en EA's reactie is om de refundknop op de website gewoon weg te halen zodat mensen via Livechat moeten refunden. (Wachttijd van 60+ minuten en je praat met bots ipv echte personen waardoor dit allemaal fucking moeizaam gaat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Iemand die het drama omtrent Battlefront van EA volgt? Wat een bedrijfsvoering. xd

Het spel is Pay2Win gemaakt, mensen zijn massaal hun pre-order gaan refunden en EA's reactie is om de refundknop op de website gewoon weg te halen zodat mensen via Livechat moeten refunden. (Wachttijd van 60+ minuten en je praat met bots ipv echte personen waardoor dit allemaal fucking moeizaam gaat)


Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Iemand die het drama omtrent Battlefront van EA volgt? Wat een bedrijfsvoering. xd

Het spel is Pay2Win gemaakt, mensen zijn massaal hun pre-order gaan refunden en EA's reactie is om de refundknop op de website gewoon weg te halen zodat mensen via Livechat moeten refunden. (Wachttijd van 60+ minuten en je praat met bots ipv echte personen waardoor dit allemaal fucking moeizaam gaat)


Houdt dat in net als met fifa dat je items kan kopen of MOET je echt dingen kopen? #noob
Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic