Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 23:22 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Hard4Us schreef:
Benieuwd naar Prison Architect. Mensen die dit gespeeld hebben?

Een erg vermakelijk spel dat soms best wel wat denk werk nodig heeft bij bepaalde gevangenis types haha


Dus het is niet gewoon bouwen wat je leuk vind? Of zijn dat bepaalde modus die je speelt? Beetje missies er in vind ik verder ook wel leuk. Ik zoek namelijk een bouw spel, sims vind ik niks, dat roller coaster achtige spel gaat me denk ik snel vervelen en cities skyline is ook niet mijn ding.

@grim
Is het nog niet full released dan? Zag wel dat het heel populair was op steam nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Nuracore schreef:
Hard4Us schreef:
Benieuwd naar Prison Architect. Mensen die dit gespeeld hebben?

Een erg vermakelijk spel dat soms best wel wat denk werk nodig heeft bij bepaalde gevangenis types haha


Dus het is niet gewoon bouwen wat je leuk vind? Of zijn dat bepaalde modus die je speelt? Beetje missies er in vind ik verder ook wel leuk. Ik zoek namelijk een bouw spel, sims vind ik niks, dat roller coaster achtige spel gaat me denk ik snel vervelen en cities skyline is ook niet mijn ding.

@grim
Is het nog niet full released dan? Zag wel dat het heel populair was op steam nu.


Spel is nu volledig released. Verder kan je het ook gewoon zo makkelijk spelen maar het is bij sommige dingen die je plaatst wel even nadenken hoe het werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Nuracore schreef:
Hard4Us schreef:
Benieuwd naar Prison Architect. Mensen die dit gespeeld hebben?

Een erg vermakelijk spel dat soms best wel wat denk werk nodig heeft bij bepaalde gevangenis types haha


Dus het is niet gewoon bouwen wat je leuk vind? Of zijn dat bepaalde modus die je speelt? Beetje missies er in vind ik verder ook wel leuk. Ik zoek namelijk een bouw spel, sims vind ik niks, dat roller coaster achtige spel gaat me denk ik snel vervelen en cities skyline is ook niet mijn ding.

@grim
Is het nog niet full released dan? Zag wel dat het heel populair was op steam nu.


Is full release. Ik heb het spel gekocht toen het nog redelijk vroeg in early access was.

Je kan niet exact bouwen wat je wilt wanneer je wilt. Je gevangenis moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Naarmate je gevangenis groter wordt heb je extra zaken nodig zoals een bibliotheek, lesruimte, houtzagerij, kenteken drukkerij, ...

Dit om je gevangen bezig te houden (en met de laatste 2 verdien je ook geld) en tevreden te houden. Doe je dit niet dan heb je grotere kans dat je gevangenen beginnen te rellen omdat niet aan hun noden wordt voldaan.

Je hebt low/med/high/max(?) security gevangen. Low-sec gevangen doen niet moeilijk over het algemeen en is dus redelijk makkelijk.

Elk hoger niveau van security gevangen brengen weer hun eigen noden met zich mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 03:27 
 
Hardtraxx Elite

Thanks voor de uitleg!

Verder nog iemand meer suggesties als "bouwspellen"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Thanks voor de uitleg!

Verder nog iemand meer suggesties als "bouwspellen"?


Parkitect, als je Rollercoaster Tycoon leuk vindt. Of RCT zelf natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er nog mensen hier die Stellaris spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Thanks voor de uitleg!

Verder nog iemand meer suggesties als "bouwspellen"?


Factorio staat bij mij op het verlanglijstje. Maar dat heeft wel een hele steile leercurve naar het schijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Verder nog iemand meer suggesties als "bouwspellen"?

Leukste bouwspel is voor mij Automation. Kan je een auto bouwen en designen, en ook het motorblok in elkaar zetten, chassis type etc. Best vermakelijk.

Als je toch meer richting rollercoasters denkt, is het toch wel roller coaster tycoon world wat het beste is imo. Daar kan je praktisch alles mee bouwen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RCT World is ontzettend slecht ontvangen, zou dan voor Planet Coaster gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
RCT World is ontzettend slecht ontvangen, zou dan voor Planet Coaster gaan.


Kon me nog wel herinneren dat Planet Coaster best wel wat aan je performance vrat en dan bedoel ik echt CPU vanwege het vele AI berekeningen. Weet alleen niet op dit nog steeds zo is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee, begin er sws al niet aan met mijn laptop. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 19:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
RCT World is ontzettend slecht ontvangen, zou dan voor Planet Coaster gaan.


RCT Classic ftw
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren op advies van een pagina geleden The Witcher 3 GOTY gekocht, ik was wel weer een keer toe aan een nieuw spel met lange speelduur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen die PUBG op consoles hebben/ weten of het wat is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Planet Coaster is erg tof. Helaas steek ik mijn tijd niet meer in dit soort spellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mensen die PUBG op consoles hebben/ weten of het wat is?

Schijnt nog erg in een 'betá' te zitten ondanks de officiele release. Veel prestatie problemen en de GUI + controls zijn nog erg brak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou enorm afraden om pubg op console te kopen. Het is al amper geoptimaliseerd op pc laat staan console.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twijfel om modern warfare remasterd te kopen voor ps4, iemand die weet of het online nog een beetje leeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Fallout New Vegas gekocht met de sale :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Franky schreef:
Twijfel om modern warfare remasterd te kopen voor ps4, iemand die weet of het online nog een beetje leeft?


Speel het nog bijna dagelijks op de ps4, lobbies worden altijd vrij snel gevuld, ja dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ik zou enorm afraden om pubg op console te kopen. Het is al amper geoptimaliseerd op pc laat staan console.


Mee eens, heb het op de XBONE X gezien..Jezus wat ziet dat er slecht uit met verschrikkelijk pop-up.

Je tegenstanders zie je dan wel snel maar als je schiet blijkt ie achter een boom te staan..

Tip: Geef Fortnite een kans op de console, volledig gratis en vrij makkelijk op te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die Fortnite Battle Royal op ps4 speelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fortnite is zeker een aanrader! Pubg ga ik nog maar even op wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren op aanraden van de stiefzus van mijn vriendin gedownload. Heb namelijk een PS4 staan thuis, maar die heeft al zo'n driekwart jaar niet aan gestaan. Samen met mijn vriendin anderhalf uur gespeeld. Best leuk, aangezien we beiden nooit echt (meer) gamen. Konden er alleen geen klote van en heb ook het idee dat we het niet helemaal goed deden, maar desalniettemin leuk. Misschien eerst wat info zoeken op internet voordat we het weer een keer aanslingeren. Wel fijn dat het gratis is en het idee is ook erg leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gedownload op de Xbox One. Kon me er wel prima mee vermaken, zeker als je gewoon met vier vrienden in een team zit! :)
Vorige  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic