Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie speelt er League of Legends dan... nooit verwacht dat ik dat leuk zou gaan vinden maar speel het een jaar.

Nooit uit Bronze gekomen though :lol:

Gelukkig zijn we met een groepje van 5 tegelijkertijd begonnen en zijn we allemaal losers die niet uit Bronze kunnen komen >.<

1 of 2 potjes per week is met dit spel niet genoeg om op een redelijk niveau te komen hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wie speelt er League of Legends dan... nooit verwacht dat ik dat leuk zou gaan vinden maar speel het een jaar.

Nooit uit Bronze gekomen though :lol:

Gelukkig zijn we met een groepje van 5 tegelijkertijd begonnen en zijn we allemaal losers die niet uit Bronze kunnen komen >.<

1 of 2 potjes per week is met dit spel niet genoeg om op een redelijk niveau te komen hehe


haha als je ooit een potje wilt spelen met een platinum support main voeg me maar toe: danynator8
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

what the nak is er aan de hand met ps4 en online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
what the nak is er aan de hand met ps4 en online?


Geen idee.... nu al voor de 3e/4e keer in de afgelopen week? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ik heb afgelopen week niet gespeeld, maar hoorde idd van vrienden dat het al de zoveelste keer is. Heb m maar weer uitgezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 19:23 
 

raar dat PSN dan nog steeds zoveel instabieler is dan xbox live, of ze moeten er bij sony echt geen donder om geven.

heb al eeuwen geen noemenswaardige storing gehad op mn xbox,
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
raar dat PSN dan nog steeds zoveel instabieler is dan xbox live, of ze moeten er bij sony echt geen donder om geven.

heb al eeuwen geen noemenswaardige storing gehad op mn xbox,


Niet om de fan boy uit te hangen maar Microsoft heeft vrijwel altijd zijn online services goed beveiligd en op orde. Tuurlijk heb je wel eens een storing maar dat is met elke techniek. PSN heeft elk jaar wel een periode waar het netwerk hem gewoon poept.

Dan weer een aanval, of creditcard gegevens die gehackt worden of gewoon ontzettend instabiel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over t algemeen heb ik over PSN echt niet te klagen,
tis alleen de afgelopen week wel heel extreem. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Over t algemeen heb ik over PSN echt niet te klagen,
tis alleen de afgelopen week wel heel extreem. :P


Zelf ook nooit last. Maar net weer even met maten gespeeld, 2 potjes, daarna er weer uit geflikkerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zieke csgo finale was dit man man man. Ik kan nu echt niet slapen van de adrenaline, C9 fucking beesten. Wat geweldig :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook helemaal gekeken. De comeback op inferno en de dubbele overtime :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja echt zo ziek. Dat c9 niet naar de maan was getilt maar koel bleef ondanks alle 'net niet' rondes. Super veel respect en dik verdiend. Nog bijna een traantje gelaten ook bij het interview van skadoodle.

#AlCloud9FanSinds2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
#AlCloud9FanSinds2014


zwaar leven als fan wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha vertel mij wat :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Haha vertel mij wat :p


mousefan zijn is ook geen pretje :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nog bijna een traantje gelaten ook bij het interview van skadoodle.

#AlCloud9FanSinds2014

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren tevens een prachtige Fifa winnaar tijdens de Champions Cup in Barcelona, een 16-jarige nieuwkomer, wat een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
makrooy schreef:
Nog bijna een traantje gelaten ook bij het interview van skadoodle.

#AlCloud9FanSinds2014

Afbeelding


laat me :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is die csgo finale ergens terug te zien? Vind dat altijd wel grappig dat er mensen echt kunnen juichen bij zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.twitch.tv/videos/223310985 ergens rond 6 uur begint laatste game.

Hoezo 'echt' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Die CS:GO finale was echt té episch. Ben geen fan van één van de teams, maar die laatste map had alles wat een finale moest hebben. Volgens mij hebben ze allebei minstens 4 matchpoints gehad?

Daveytl schreef:
makrooy schreef:
Nog bijna een traantje gelaten ook bij het interview van skadoodle.

#AlCloud9FanSinds2014

Afbeelding


Beetje overdreven natuurlijk wel, maar snap wel dat je met die gast meevoelt. Sinds 2013 8x op een major geweest en elke keer (tot nu toe dan) niet verder gekomen dan de groepsfase. Jarenlang shit over je heen krijgen van hordes fans en analisten omdat je niet goed genoeg presteert voor een topteam, en dan de finale van je leven spelen.

Oh en hier teup:


Zijn wel highlights, maar als je de game zelf nooit gespeeld hebt, dan is de opbouw van rounds en tactics waarschijnlijk een stuk minder interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo is dat overdreven? Dat is toch niets anders als je je favoriete voetbal team eindelijk een competitie ziet winnen :P Einde van de laatste game plus de overtimes met hartslag van 140 gekeken.

En je ze hadden beide minimaal 4 match punten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 17:44 
 
Hardtraxx Elite

Na PUBG helemaal kapot te hebben gespeeld (en dat blijf ik nog wel een tijdje doen) toch meer zin in meer wat actie. Nu gaan we wel CS:GO op wat betere graphics kunnen runnen met m'n game laptop.

Als er geld over is nog maar eens een keer kijken naar een degelijke muis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die de Game of the Year edition van Skyrim hebben (dus met Dawnguard storyplay).
Ik loop bij Dawnguard volledig vast. Ik ben net in Castle Volkihar geweest en het aanbod om vampier te worden afgewezen. Toen werd ik door Lord Harkon terug gestuurd buiten de kasteel muren en ik zou dan weer terug naar Fort Dawnguard moeten, maar daar loopt het helemaal vast. Geen enkele quest die er achteraan zit. En die leider van de Dawnguard (Isran) heeft ook geen quests voor mij.
Op internet geven mensen aan dat ik console changes moet toevoegen (modden) of terug gaan naar een eerdere save ervoor (maar ik ben al op zo'n punt dat ik zeker 20% van mijn progressie kwijt raak.

Iemand hier raad mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Voor de mensen die de Game of the Year edition van Skyrim hebben (dus met Dawnguard storyplay).
Ik loop bij Dawnguard volledig vast. Ik ben net in Castle Volkihar geweest en het aanbod om vampier te worden afgewezen. Toen werd ik door Lord Harkon terug gestuurd buiten de kasteel muren en ik zou dan weer terug naar Fort Dawnguard moeten, maar daar loopt het helemaal vast. Geen enkele quest die er achteraan zit. En die leider van de Dawnguard (Isran) heeft ook geen quests voor mij.
Op internet geven mensen aan dat ik console changes moet toevoegen (modden) of terug gaan naar een eerdere save ervoor (maar ik ben al op zo'n punt dat ik zeker 20% van mijn progressie kwijt raak.

Iemand hier raad mee?


Volgens mij komt Serana daarna naar Fort Dawnguard en ontmoet je haar daar na een convo met Isran. Misschien skipt het spel die convo en moet je direct naar Serana lopen (zit ergens in een ruimte op de 1e verdieping dacht ik). Of wellicht gewoon even wachten, game reloaden ofzo? Al ga ik er vanuit dat je dat al geprobeerd hebt. Zou verder ook niets weten.
Vorige  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic