Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik heb de beelden even snel doorgeskipt, maar is dat niet gewoon Battlefield 1 of hoort dat gewoon bij de uitleg? :P


Haha ja het gaat ook om de uitleg, over 2 weken komen er gameplay beelden als het goed is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 11:59 
 

https://tweakers.net/nieuws/138997/populaire-youtube-gamereviewer-totalbiscuit-is-overleden.html

Rip :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:


Zag het deze morgend ook al toen ik reddit open deed. Ik volgde hem helemaal niet en keek eigenlijk enkel zijn 'WTF is' videos en zijn videos gedurende de steam sales. Heel wat games wel/niet gekocht wegens zijn video's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 16:10 
 
Hardtraxx Elite

Iemand goed met OBS? Ik zoek iemand die voor mij een kant en klare lay out voor te streamen kan maken, dus cam overlay, followers in beeld noem maar op.

Pm me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Star Wars Republic Commando die backwards compatible is op de Xbox One :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 09:12 
 
Hardtraxx Elite

Iemand enig idee hoe je die wk update moet installen van FIFA voor Xbox Ons? Staat niet tussen updates enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 09:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Iemand enig idee hoe je die wk update moet installen van FIFA voor Xbox Ons? Staat niet tussen updates enzo.


wachten tot 19:00, dan voert EA vaak alles door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Inmiddels gewoon uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vorige week sniper elite 4 gekocht

toch wel weer leuk die kill cams :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 18:23 
 
Hardtraxx Crew

https://twitter.com/BethesdaStudios/status/1001478823257542662

Hype :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice hopen op nog een Skyrim port of remaster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:


Fallout 3 gok ik eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 19:45 
 
Hardtraxx Crew

Delt-A schreef:
Nice hopen op nog een Skyrim port of remaster.

Het is Fallout related deze keer. xd

FO3 remaster ofzo zou kunnen, maar vind dit wel een beetje veel hype voor een remaster? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Delt-A schreef:
Nice hopen op nog een Skyrim port of remaster.

Het is Fallout related deze keer. xd

FO3 remaster ofzo zou kunnen, maar vind dit wel een beetje veel hype voor een remaster? :P

Maar ook erg kort op Fallout 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

had liever vervolg gezien op skyrim :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Komt sowieso geen "vervolg" op Skyrim.

Bethesda heeft altijd aangegeven dit nooit te doen omdat ze alle Elder Scrolls games los van elkaar willen hebben. (Zelfde wereld en geschiedenis, andere plek en verhaal).

Remaster lijkt me ook meh. Niet zo veel behoefte aan en het is nou niet dat Fallout 3 er zo slecht uit ziet dat het onspeelbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:16 
 
Hardtraxx Elite

Nieuwsgierig naar de nieuwe Jurassic World game en ook film. Vind de game op het eerste oog wat aan de dure kant, 55 euro uit mn hoofd. Voor volgens mij alleen een build/simulatie game. Ik ga hem sowieso wel halen want wat sommige vroeger met Pokémon hadden, had ik met dino's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Komt sowieso geen "vervolg" op Skyrim.

Bethesda heeft altijd aangegeven dit nooit te doen omdat ze alle Elder Scrolls games los van elkaar willen hebben. (Zelfde wereld en geschiedenis, andere plek en verhaal).

Remaster lijkt me ook meh. Niet zo veel behoefte aan en het is nou niet dat Fallout 3 er zo slecht uit ziet dat het onspeelbaar is.


bedoel idd ook niet echt een vervolg op skyrim maar gewoon het volgende deel uit de reeks :P

verder hoop ik snel op wat meer info van forza horizon 4 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Het is in elk geval Fallout, er is nu een Pip Boy te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 5 maanden vrij fanatiek spelen eindelijk de main quests van witcher 3 (ook beide expansions). Meest geniale spel wat ik ooit heb gespeeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb The Witcher ook aangeschaft (GOTY) maar ik kom er gewoon niet lekker in zoals ik dat wel had in Skyrim/Oblivion/Fallout.

Ik level te langzaam (zit overal wel 5 levels onder het aanbevolen bij quests), ga daarom ook alleen maar dood als ik die quests doe. Alle side quests e.d. die wel rond mijn level waren al gedaan.
Vind het wel jammer want ik hoor van heel veel mensen dat dit spel geweldig is maar vooralsnog heb ik niet zo'n trek meer om het verder te spelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Heb The Witcher ook aangeschaft (GOTY) maar ik kom er gewoon niet lekker in zoals ik dat wel had in Skyrim/Oblivion/Fallout.

Ik level te langzaam (zit overal wel 5 levels onder het aanbevolen bij quests), ga daarom ook alleen maar dood als ik die quests doe. Alle side quests e.d. die wel rond mijn level waren al gedaan.
Vind het wel jammer want ik hoor van heel veel mensen dat dit spel geweldig is maar vooralsnog heb ik niet zo'n trek meer om het verder te spelen..



levelen is idd best drama met the witcher 3...maar ik zou zeggen blijf t volhouden want het is echt de moeite waard :P
lukken de quests nog niet...dan gewoon lekker freeroamen en dorpjes bevrijden enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kom ik aan dingen die mijn HP aanvullen? :lol: Ben shops en shit al afgegaan en in dorpen kan ik niet veel eten vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Heb The Witcher ook aangeschaft (GOTY) maar ik kom er gewoon niet lekker in zoals ik dat wel had in Skyrim/Oblivion/Fallout.

Ik level te langzaam (zit overal wel 5 levels onder het aanbevolen bij quests), ga daarom ook alleen maar dood als ik die quests doe. Alle side quests e.d. die wel rond mijn level waren al gedaan.
Vind het wel jammer want ik hoor van heel veel mensen dat dit spel geweldig is maar vooralsnog heb ik niet zo'n trek meer om het verder te spelen..


Levelen gaat inderdaad niet heel rap, maar zoals anithing al zei. Veel freeroamen en monsters verslaan. Ook de noteboarden in dorpen in de gaten houden.
Alm1ghty schreef:
Hoe kom ik aan dingen die mijn HP aanvullen? :lol: Ben shops en shit al afgegaan en in dorpen kan ik niet veel eten vinden.

In pub's of tavernes kun je eten kopen om je hp aan te vullen. Of in tussen stukken even meditation gebruiken. Uiteindelijk vind je toch snel potions die je kan maken om hp aan te vullen.

Waar ben je nu ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bethesda is bijna 24 uur lang op twitch een stand by scherm aan het streamen xd Mag nou zo langzamerhand wel met een announcement komen.
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic