Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

Destiny Year 2 reveal kijken, helemaal hyped!! Dit had het moeten zijn aan het begin!! was mijn gedachte

Reveal is afgelopen: Oh ja het kost je 40 euro en voor de expansions ben je weer 30 euro kwijt

FUCKING 70 euro opnieuw betalen!! Ze zijn knettegek, no way dat ik dat doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 17:10 
 

ErikZ schreef:
Destiny Year 2 reveal kijken, helemaal hyped!! Dit had het moeten zijn aan het begin!! was mijn gedachte

Reveal is afgelopen: Oh ja het kost je 40 euro en voor de expansions ben je weer 30 euro kwijt

FUCKING 70 euro opnieuw betalen!! Ze zijn knettegek, no way dat ik dat doe

welkom bij destiny refurbished.

die nieuwe dlc word waarschijnlijk wel weer een met een campaign van een uur max net als d vorige 2.

d2 content :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd naar de nieuwe "diablo", D3 was het toch net niet altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Benieuwd naar de nieuwe "diablo", D3 was het toch net niet altijd.


Dan adviseer ik je Path of Exile aan, compleet gratis en onwijs diep :D

En over de nieuwe Diablo, ze zijn alleen nog maar opzoek naar mensen, kan dus maar zo nog een jaar of 3 duren
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 15:43 
 
Hardtraxx Elite

Iemand ervaring met gamen op een curved? Zit er aan te denken om deze aan te schaffen: https://www.bol.com/nl/p/msi-optix-mag2 ... oductTitle
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kleine kans, maar vraag t toch maar even. Spelen er hier mensen toevallig Summoners War (mobile game)? ^^

En volgende week dinsdag Jurassic World: Evolution die uit komt, ook veel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 16:21 
 
Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
Iemand ervaring met gamen op een curved? Zit er aan te denken om deze aan te schaffen: https://www.bol.com/nl/p/msi-optix-mag2 ... oductTitle

Geen ervaring mee, maar die ziet er wel gelikt uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 17:51 
 
Hardtraxx Elite

kegel77w schreef:
Kleine kans, maar vraag t toch maar even. Spelen er hier mensen toevallig Summoners War (mobile game)? ^^

En volgende week dinsdag Jurassic World: Evolution die uit komt, ook veel zin in


Reactie op het 2e stukje, dat ik daar zeker veel zin in heb, alleen vind ik €55 euro best duur voor zn soort game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
kegel77w schreef:
Kleine kans, maar vraag t toch maar even. Spelen er hier mensen toevallig Summoners War (mobile game)? ^^

En volgende week dinsdag Jurassic World: Evolution die uit komt, ook veel zin in


Reactie op het 2e stukje, dat ik daar zeker veel zin in heb, alleen vind ik €55 euro best duur voor zn soort game.


Dat. Plus dat ik denk dat die game na een aantal uren al wel weer gaat vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Hard4Us schreef:
kegel77w schreef:
Kleine kans, maar vraag t toch maar even. Spelen er hier mensen toevallig Summoners War (mobile game)? ^^

En volgende week dinsdag Jurassic World: Evolution die uit komt, ook veel zin in


Reactie op het 2e stukje, dat ik daar zeker veel zin in heb, alleen vind ik €55 euro best duur voor zn soort game.


Dat. Plus dat ik denk dat die game na een aantal uren al wel weer gaat vervelen.


Ja ik heb hem dus wel gekocht. Qua gameplay heb je volgens mij best veel te doen, omdat je veel eilanden hebt, en je kunt mensen op expeditie sturen. Ook gaan ze gratis content weggeven over een tijdje met spul van The Fallen Kingdom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 08:17 
 
Hardtraxx Elite

Denk ook dat er zeker wel genoeg te doen is, mag ook wel voor dat geld, het zal denk ik niet een rollercoaster tycoon achtig iets zijn, maar wel iets met meer diepgang, misschien een verhaal? Ik wacht nog even af hoe alles in zijn werk gaat, maar als trouwe dinosauriër fan is dit wel een must have.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik pik hem waarschijnlijk wel mee als de game wat goedkoper is! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Jurheinen schreef:
Benieuwd naar de nieuwe "diablo", D3 was het toch net niet altijd.


Dan adviseer ik je Path of Exile aan, compleet gratis en onwijs diep :D

En over de nieuwe Diablo, ze zijn alleen nog maar opzoek naar mensen, kan dus maar zo nog een jaar of 3 duren

Heb het geprobeerd, maar ligt mij niet echt. Iets te diep qua wat je allemaal kan etc. heb het liever wat lineair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je Jurassic Park: Operation Genesis hebt gespeeld dan weet je wat je ongeveer kan verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Als je Jurassic Park: Operation Genesis hebt gespeeld dan weet je wat je ongeveer kan verwachten.

In en goede manier of slecht ?

Ben zelf ook benieuwd maar wat ik gezien heb... Not interested
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
sennid schreef:
Als je Jurassic Park: Operation Genesis hebt gespeeld dan weet je wat je ongeveer kan verwachten.

In en goede manier of slecht ?

Ben zelf ook benieuwd maar wat ik gezien heb... Not interested


Hoor inderdaad wel dat het er op lijkt. Maar heb t zelf nooit gespeeld. Al kan je een spel van 15 jaar bijna niet vergelijken met hedendaagse games. Maar ik zal dinsdag laten weten of t wat is. Heb zelf de duurste editie (was 5 euro duurder) voor de ps4 gekocht. Heb zelf ook 2 Jurassic World spellen op de telefoon gespeeld, en sindsdien eigenlijk helemaal in-to dinosaurus, pracht beesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De prehistorie is een grote leugen en die beesten hebben niet bestaan. Heb een beetje een sciencefiction gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 18:27 
 
Hardtraxx Elite

Iemand die ESO speelt? Spelen er nog veel mensen op PC? Heb een hele tijd op xbox gespeeld maar wil em nu op de PC gaan aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 21:00 
 
Hardtraxx Elite

De EA-play persconferentie is nu bezig. Ronaldo weer op de cover van FIFA 19 :/
EDIT: En Neymar ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 01:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Speelt iemand hier Warthunder? zelf ben in al bij tier 2/3 bij de Engelsen en bijna bij de Sherman Firefly met 76mm kanon http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/591/928/94f.png
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
De EA-play persconferentie is nu bezig. Ronaldo weer op de cover van FIFA 19 :/
EDIT: En Neymar ook :thumbup:

Is dit zo belangrijk dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 11:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee, boeit geen reet eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wanneer is de persconferentie van Ubisoft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Wanneer is de persconferentie van Ubisoft?


Morgen om 22:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic