Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mafia 3 viel voor mij ontzettend tegen. Heel veel van hetzelfde in-game en verveelde echt snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Half uurtje gespeeld en heb het alweer voor gezien gehouden ja. Wat een teleurstelling ten opzichte van het vorige deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 09:10 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Half uurtje gespeeld en heb het alweer voor gezien gehouden ja. Wat een teleurstelling ten opzichte van het vorige deel.


Vond hem ook zwaar tegen vallen, gelukkig niet gekocht maar even geprobeerd bij iemand.

Fifa tegen de AI doe ik sinds 2 Fifa's niet meer, gezien je te goed merkt dat het allemaal gescrypt is. Speel zelf dan op het hoogste niveau, Legendarisch. Maar moet altijd wel een maandje wennen dus dan begin ik gewoon simpel op semi-prof waar ik alles dan gewoon dik win, en dan een keer tegen bijv Barca moet met Deportivo ofzo en dan met 3-0 eraf gaan in het laatste kwartier. Terwijl ik dan op legendarisch bijv er wel van kan winnen...

Denk dat ik Fifa wel gewoon weer aanschaf voor de PC deze keer en een beetje weekend league ga spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mafia 3 viel voor mij ontzettend tegen. Heel veel van hetzelfde in-game en verveelde echt snel


echt een van mijn grootste miskopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Nuracore schreef:
Mafia 3 viel voor mij ontzettend tegen. Heel veel van hetzelfde in-game en verveelde echt snel


echt een van mijn grootste miskopen.

Ja voor mij ook, had toen de pre order gedaan van een of andere dure versie.
Heb bijna zitten huilen hoe teleurgesteld en zonde van mijn geld dit was.

De trailers en wat ze lieten zien was zo veelbelovend. Ook de reputatie van vorige games speelde ontzettend mee.

Maar de controle waren wankelend, gameplay was repetitief en het verhaal duurde in mijn ogen te lang om toch door te zetten en de game uit te spelen. Echt zonde gewoon.

Ik miste ook de stijl van de vorige games en vooral hoe het verhaal speelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb hem gratis (Playstation Plus) en je voelt gewoon hoe kut het gemaakt is :lol: Verhaal is wel leuk opzich, maar zo langdradig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Weet ik ook weer dat ik hem niet eens hoef te proberen, ondanks dat ie idd gratis is :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand al Human:Detroit gespeeld ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en nog mensen die morgen F1 gaan halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
en nog mensen die morgen F1 gaan halen?


Denk het niet, blijf bij f1 2017 wat een prima game is. Zie op het moment niet waarom het de volle prijs waard zou zijn. Zo heel veel is er ook niet veranderd dit jaar. Misschien later in een steam sale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Iemand al Human:Detroit gespeeld ?


Zeker, 2x maal uitgespeeld al. Fantastisch verhaal :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
Nuracore schreef:
Iemand al Human:Detroit gespeeld ?


Zeker, 2x maal uitgespeeld al. Fantastisch verhaal :love:

Die is het zeer waard dus haha zit te twijfelen of ik die moet halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
pim__ schreef:
en nog mensen die morgen F1 gaan halen?


Denk het niet, blijf bij f1 2017 wat een prima game is. Zie op het moment niet waarom het de volle prijs waard zou zijn. Zo heel veel is er ook niet veranderd dit jaar. Misschien later in een steam sale.


Ok ik heb geen zelfcontrole, toch gehaald maar wel voor 29 via een cdkey site. Echt een top spel so far. Carriere heel uitgebreid (nog meer dan vorig jaar) en online heeft nu een ranked game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 19:55 
 
Hardtraxx Crew


Wow.. tering zeg. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moker geil, kijk er al naar uit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
makrooy schreef:
pim__ schreef:
en nog mensen die morgen F1 gaan halen?


Denk het niet, blijf bij f1 2017 wat een prima game is. Zie op het moment niet waarom het de volle prijs waard zou zijn. Zo heel veel is er ook niet veranderd dit jaar. Misschien later in een steam sale.


Ok ik heb geen zelfcontrole, toch gehaald maar wel voor 29 via een cdkey site. Echt een top spel so far. Carriere heel uitgebreid (nog meer dan vorig jaar) en online heeft nu een ranked game.


Heb m ook maar gehaald ja. Leuk spelletje alleen splitscreen mis ik toch wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 07:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Moker geil, kijk er al naar uit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Nioh uitgespeeld, episch. Nu meteen alle DLC doen :love:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 11:21 
 
Hardtraxx Elite

Na ooit gezegd te hebben nooit meer een COD met futuristische shit te gaan aan schaffen ben ik wel behoorlijk hyped geworden voor Black Out, dat gaat allemaal zo smooth en ziet er goed uit zeg!
De rest van de game kan me niet zoveel boeien, zou hem graag alleen voor Black Out aan schaffen, maar er zit ook geen singleplayer bij toch? Dus dan zal Black Out sowieso niet "los" te verkrijgen zijn :P.
De rest van de multiplayer ben ik nog niet zo warm van geworden.

Vrijdag de Béta op de PC spelen, leeft de COD community nog een beetje op de PC? Of is het vooral BF ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net Frostpunk gekocht. Wat een spel zeg :loving:
Een van de beste RTS games die ik ooit gespeeld heb.

Heb alleen m'n twijfels of het na het uitspelen van de campaigns nog leuk is. Lees ook overal dat het na ongeveer 20 uur spelen wel is gedaan met de lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Na ooit gezegd te hebben nooit meer een COD met futuristische shit te gaan aan schaffen ben ik wel behoorlijk hyped geworden voor Black Out, dat gaat allemaal zo smooth en ziet er goed uit zeg!
De rest van de game kan me niet zoveel boeien, zou hem graag alleen voor Black Out aan schaffen, maar er zit ook geen singleplayer bij toch? Dus dan zal Black Out sowieso niet "los" te verkrijgen zijn :P.
De rest van de multiplayer ben ik nog niet zo warm van geworden.

Vrijdag de Béta op de PC spelen, leeft de COD community nog een beetje op de PC? Of is het vooral BF ?


Ik dacht dat bij de nieuwe COD geen SP zit. Kan verkeerd zijn, niet de moeite gedaan om het nog eens op te zoeken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 20:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hard4Us schreef:
Na ooit gezegd te hebben nooit meer een COD met futuristische shit te gaan aan schaffen ben ik wel behoorlijk hyped geworden voor Black Out, dat gaat allemaal zo smooth en ziet er goed uit zeg!
De rest van de game kan me niet zoveel boeien, zou hem graag alleen voor Black Out aan schaffen, maar er zit ook geen singleplayer bij toch? Dus dan zal Black Out sowieso niet "los" te verkrijgen zijn :P.
De rest van de multiplayer ben ik nog niet zo warm van geworden.

Vrijdag de Béta op de PC spelen, leeft de COD community nog een beetje op de PC? Of is het vooral BF ?


Ik dacht dat bij de nieuwe COD geen SP zit. Kan verkeerd zijn, niet de moeite gedaan om het nog eens op te zoeken. xd

zit geen sp bij. waarschijnlijk er gewoon voor gekozen om een BR te maken ipv sp , ik gok dat dat goed gaat uitpakken voor ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net begonnen aan detroit become human.
Ben erg benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Na ooit gezegd te hebben nooit meer een COD met futuristische shit te gaan aan schaffen ben ik wel behoorlijk hyped geworden voor Black Out, dat gaat allemaal zo smooth en ziet er goed uit zeg!
De rest van de game kan me niet zoveel boeien, zou hem graag alleen voor Black Out aan schaffen, maar er zit ook geen singleplayer bij toch? Dus dan zal Black Out sowieso niet "los" te verkrijgen zijn :P.
De rest van de multiplayer ben ik nog niet zo warm van geworden.

Vrijdag de Béta op de PC spelen, leeft de COD community nog een beetje op de PC? Of is het vooral BF ?


Ze proberen er nieuw leven in te blazen op de pc. Dit jaar zal het worden ondersteund door Blizzard, dus ze zijn er zeker mee bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 16:45 
 
Hardtraxx Elite

Ook maar de nieuwe fifa besteld, gas geven de 28ste :yay:
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic