Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Red Dead Redemption is zo fucking gaaf. Vind hem misschien nog wel gaver dan The Witcher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 10:23 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Red Dead Redemption is zo fucking gaaf. Vind hem misschien nog wel gaver dan The Witcher.


Valt er ook net zoveel tijd in te steken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja.

Zit op 47,7% met de savegame, moet zeggen dat ik de laatste 10/15uur nog geen 10% verder ben gekomen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zelf ook iets van 27u in zitten maar ben nog bij chapter 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe speelt die game eigenlijk? Lees er allemaal leuke verhalen over dat het zo geweldig is, maar aan de andere kant lees ik dan ook van beetje houthakken, zuipen bla bla. Zelf veelal of fifa of COD gespeeld, dus zou niet weten in hoeverre een dergelijke game mij zou trekken. Zit er genoeg actie in of is het een langdradig verhaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Heb echt een luxe probleem..Zit nu 6-8 uur in RDR2, Warframe heeft gisteren Fortuna uitgebracht en ben een volledige playthrough aan het kijken van een streamer die Thronebreaker: The Witcher Tales speelt waardoor ik zin krijg om mijn Witcher 3 af te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destiny 2 gratis te downloaden via blizzard.net
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Hoe speelt die game eigenlijk? Lees er allemaal leuke verhalen over dat het zo geweldig is, maar aan de andere kant lees ik dan ook van beetje houthakken, zuipen bla bla. Zelf veelal of fifa of COD gespeeld, dus zou niet weten in hoeverre een dergelijke game mij zou trekken. Zit er genoeg actie in of is het een langdradig verhaal?

Je kunt het eigenlijk zo goed maken als dat je zelf wilt. Zelfde als met GTA dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 19:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heeft iemand Battlefield al? Mijne komt morgen binnen als het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 19:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Serious Sam 4 komt in 2019 uit.

Geniale game was dat altijd. Domme humor en veel schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heeft iemand Battlefield al? Mijne komt morgen binnen als het goed is.


Jazeker, speelt fijn, met leuke customization. Er valt genoeg te grinden met (tot nu toe nog) weinig microtransactions. Hun manier van gratis content geven is ook tof gedaan, alleen ze hadden wat mij betreft nog een jaar kunnen wachten om zo een complete game af te leveren. Nu krijg je hun Battle Royale pas in maart bijvoorbeeld. Zelf nog wel weinig gespeeld omdat ik op CoD nog aan t grinden ben voor Dark Matter, waar ik alleen nog maar de LMG’s en paar SMG’s hoef te doen. Al met al tot nu toe is t vet, alleen hoop ik toch wel dat EA de volgende BF een moderne setting geeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Red Dead Redemption uitgespeeld gister. Maaaannnnn wat sick. 10/10 spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 11:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor sinterklaas eindelijk de laatste twee Uncharted games gekregen (4 en de spinoff) dus mooi even de hele reeks weer achterelkaar spelen.

Die spellen zien er ongelofelijk goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heeft iemand Battlefield al? Mijne komt morgen binnen als het goed is.

Jup. Heb je PSN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die een Nintendo switch hebben? Ben aan het overwegen die te kopen, maar twijfel nog heel erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb mij afgelopen week ook al wat verdiept in de switch. Las dat het aanbod aan A-games nog niet zeer groot was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Ik heb mij afgelopen week ook al wat verdiept in de switch. Las dat het aanbod aan A-games nog niet zeer groot was?


nee maar Zelda is wel een spel waarvoor ik het zou doen en de Mario spellen zijn ook vrij legendarisch natuurlijk. Mario party spelen is gewoon je reinste plezier. Verder dan dat qua spellen kom ik helaas ook niet, maar dat is wel de kracht van Nintendo. De fun factor van hun spellen zijn altijd vrij hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SSB komt vandaag uit, dat zou voor mij een reden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 12:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mensen die een Nintendo switch hebben? Ben aan het overwegen die te kopen, maar twijfel nog heel erg.


Als je gewoon Mario met je vrienden wil doen en je hecht niet te veel waarde aan de nieuwe spellen kan je ook gewoon 2e hands Wii of Wii U kopen, niet duur. Heb zelf een Wii overgekocht voor 50 euro met 12 spellen, 4 controllers en een shitload aan accessoires.

Doen ook altijd (bezopen) Wii Sports en Mario Kart e.d. met vrienden, binnenkort ook Smash Bros en Party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een goedkope Wii U kan vinden, raad ik die aan, kun je ook de Wii spellen op spelen, en zijn een aantal heel leuke spellen uitgekomen voor Wii U. Denk wel m'n meest bespeelde console.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een Switch maar moet zeggen dat ik 'm niet echt veel gebruik.
Vooral het gebrek aan echte toffe games is wel de reden denk ik.

Ik heb Overcooked (beide spellen), Rocket League, Pokemon Let's Go en Splatoon 2.
Zou wel graag Mario games willen, maar niet voor 60 euro (wat ze vandaag de dag gewoon nog steeds kosten nieuw) en 2e hands is er nauwelijk aanbod van games.
't Is vooral een dure console, want voor de Xbox bijvoorbeeld haal je na een paar weken/maanden toptitels voor het halve geld en die vlieger gaat helaas niet op voor de Switch.

Daarnaast ligt ie enorm kut in de hand in handheld modus. Met dat bijgeleverde controllertje gaat het opzich wel.
En resolutie op groot scherm is ook niet geweldig. Ik speel Rocket League vaak op Xbox, heb het ook op Switch maar op m'n TV is het echt een wereld van verschil tussen die 2.

Op het kleine schermpje maakt het niet zoveel uit natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mensen die een Nintendo switch hebben? Ben aan het overwegen die te kopen, maar twijfel nog heel erg.

Heb er sinds kort 1 met alleen Let's Go en wil Zelda: Breath of the Wild nog. Het is een leuk ding, maar voor de 'gamen met vrienden' zou ik een wii u goedkoop van marktplaats halen. Als je dagelijks in de bus/trein zit en je wilt gamen, dan een switch, maar hij is wel prijzig voor puur dat. Op den duur zullen er wel meer games komen, zoals volgend jaar de nieuwe generatie Pokémon game waar hoge verwachtingen van zijn.

Edit: voor 2 tientjes per jaar (of 35 voor 8 accounts) heb je ook Nintendo Switch Online waardoor al je savegames in de cloud worden opgeslagen en je krijgt een aantal NES games die zeer vermakelijk zijn en met 2 man te spelen zijn.

https://www.nintendo.com/switch/online-service/nes/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind The Legend of Zenda - Breathe of the Wild echt een extreem saaie game. Gelukkig maar 30 euro voor betaald maar die gaat na 2 uur spelen weer de kast in.

@Hekzitter gewoon doen, Mario Oddyssey alleen al is het waard, Mario Party & Kart voor bij het zuipen, en Smash Brothers is goud. Zelda is niet voor iedereen kan ik je zeggen. Maar heb dus een Switch met m'n vriendin gekocht en al erg veel plezier aan gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer wat is nou je psn als je die hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik vind The Legend of Zenda - Breathe of the Wild echt een extreem saaie game. Gelukkig maar 30 euro voor betaald maar die gaat na 2 uur spelen weer de kast in.

Heb hem op de Wii U 'uitgespeeld' (Story, groot deel van side zooi), maar vind het echt een heerlijke game. Super grote wereld, doen en laten wat je wilt, komt genoeg tegen. Heb nooit Zelda gespeeld verder, maar vind hem heerlijk.

Ieder z'n ding natuurlijk :P
Vorige  1 ... 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic