Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
MelvinFR schreef:
Werkt er natuurlijk ook wel aan mee dat festivals bezoeken tegenwoordig populair/hip is. Veel vrouwen (en ook mannen) die alleen naar een festival komen om gezien te worden en later een berichtje op Facebook te plaatsen hoe leuk ze het wel niet hebben gehad.


Daar kan ik me dood aan ergeren, een aantal jaar geleden denk ik stond ik op de decibel MainStage tijdens zo hard te maaien.. werd ik serieus een dik kwartier gewoon aangekeken door 3 dames die verder beetje voor hun uit stonden te staren.. :yawn:


Qlimax is o.a een feest waar dit heel erg gebeurt. Gaan om er een keer te zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Spitta schreef:
MelvinFR schreef:
Werkt er natuurlijk ook wel aan mee dat festivals bezoeken tegenwoordig populair/hip is. Veel vrouwen (en ook mannen) die alleen naar een festival komen om gezien te worden en later een berichtje op Facebook te plaatsen hoe leuk ze het wel niet hebben gehad.


Daar kan ik me dood aan ergeren, een aantal jaar geleden denk ik stond ik op de decibel MainStage tijdens zo hard te maaien.. werd ik serieus een dik kwartier gewoon aangekeken door 3 dames die verder beetje voor hun uit stonden te staren.. :yawn:


Qlimax is o.a een feest waar dit heel erg gebeurt. Gaan om er een keer te zijn geweest


Dat klopt helemaal, ook zo'n gaapfestijn.. Tijdens de allereerste B-front set stond ik linkshalverwege de zaal, met alleen maar toeschouwers (daar hebben ze nou de tribune voor uitgevonden!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat de verhouding man/vrouw 60/40 is op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik heb het idee dat de verhouding man/vrouw 60/40 is op dit moment.

Er zijn alsnog meer mannen dan vrouwen inderdaad maar het ontloopt elkaar niet veel denk ik. Was afgelopen donderdag trouwens in Tivoli en daar leek wel 65 % vrouw te zijn xd. Mja Utrecht is ook niet voor niets de vrouwenhoofdstad van Nederland

Oh ja, mooi verhaal van donderdag. Ik sprak een meisje aan, was net 1 minuut aan het praten toen ik opeens weggeduwd werd door een of andere gast. Dus ik dacht echt van waarom moet dit nou zo. Ik loop terug naar dat meisje, word ik door haar vriendin aangesproken die zegt: 'Ja, wij zijn poly amoureus met zijn drieën' :lol:.
Dit was een once in a life time momentje denk ik dat ik daar tegenaan loop
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik heb het idee dat de verhouding man/vrouw 60/40 is op dit moment.


Moet je eens lesgeven aan de opleiding Luchtvaart Dienstverlening of verzorgenden, 2/98 :cool:

RoyAPO schreef:
Oh ja, mooi verhaal van donderdag. Ik sprak een meisje aan, was net 1 minuut aan het praten toen ik opeens weggeduwd werd door een of andere gast. Dus ik dacht echt van waarom moet dit nou zo. Ik loop terug naar dat meisje, word ik door haar vriendin aangesproken die zegt: 'Ja, wij zijn poly amoureus met zijn drieën' .
Dit was een once in a life time momentje denk ik dat ik daar tegenaan loop


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Poly amoureus? Ik denk dat je Polyamorie bedoelt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Poly amoureus? Ik denk dat je Polyamorie bedoelt xd

Jaa dat is de definitie toch? Iemand is poly amo(u)reus en polyamorie is gewoon 'een relatie met meerdere mensen hebben'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Seeker of Fire was een keer op verjaardag en gooide ipv een suikerklontje een olijf in zijn koffie


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
RTM93 schreef:
Speaking of which, ik vind dat het aandeel aan vrouwelijk schoon op feesten echt skyrocket gestegen is.
5 jaar geleden was een verhouding 80:20 man/vrouw heel normaal op een feest en nu lijkt het soms echt 40:60. Ik heb ook wel kleinere feesten meegepakt waarin de vrouwen duidelijk in de meerderheid waren.


Dat gevoel heb ik ook, kijk hier bijvoorbeeld maar eens naar het publiek:



95:5 als het niet meer is xd Maar denk eerder dat het op 60:40 zit dan andersom tegenwoordig.


Goede verandering. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doordeweekse biertjes sluipen er wel weer in :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze soap wel aandoenlijk om te zien :lol:
https://www.facebook.com/ChristopherRoo ... 6090701028
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 11:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zag Brace gister snuiven op de wc tijdens het stappen in Hilversum haha echt fet toevallig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zag Brace gister snuiven op de wc tijdens het stappen in Hilversum haha echt fet toevallig


Serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 11:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik had gister een BBQ en uiteraard was er weer bier, het was Hertog Jan en ik vond het top, doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb mijn stappenrecord verbroken op Dominator. 36.400 stappen in 1 dag. Groetjes.

Geen idee hoe die app dat doet berekenen want dat zou in totaal 40 km zijn. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik heb mijn stappenrecord verbroken op Dominator. 36.400 stappen in 1 dag. Groetjes.

Geen idee hoe die app dat doet berekenen want dat zou in totaal 40 km zijn. :surrender:

Netjes! Vraag mij ook af hoe die stappenteller dat doet... mijne was tijdens defqon ook bizar hoog.
Afbeelding

Tijd voor een stappenteller topic? :lol: Volgens mij zijn er mensen hier die records breken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik heb mijn stappenrecord verbroken op Dominator. 36.400 stappen in 1 dag. Groetjes.

Geen idee hoe die app dat doet berekenen want dat zou in totaal 40 km zijn. :surrender:


36.4k stappen = 40km? Best grote stappen die je zet en dan nog enkel tijdens het hardlopen (zoals jullie dat noemen) lijkt me :p

DerBeuker schreef:
Tijd voor een stappenteller topic? :lol: Volgens mij zijn er mensen hier die records breken.


Tijdens defqon op zaterdag meer dan een marathon gelopen en op zondag bijna een marathon. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, iets meer dan 1 meter per stap gemiddeld zou dat dan zijn. In ieder geval, de spierpijn is aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke app is dat? Verbruikt die veel accu? Wil het wel eens proberen op Decibel, maar telefoon moeten opladen is zo kut, gelukkig elk DB weekend nog niet nodig geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Welke app is dat? Verbruikt die veel accu? Wil het wel eens proberen op Decibel, maar telefoon moeten opladen is zo kut, gelukkig elk DB weekend nog niet nodig geweest.

De standaard 'gezondheid' app op iphone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was eens......... bier :beer: :yay:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic