Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2565, 2566, 2567, 2568, 2569, 2570, 2571 ... 2574  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2020 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne feestdagen iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2021 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig nieuwjaar iedereen :thumbsup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wens iedereen nog de beste wensen. Maak er wat van in 2021.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2021 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zijn elitists confirmed! (headhunterz)
https://clips.twitch.tv/BrightSoftDinosaurKappaPride
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerlijk is eerlijk, ik kan me best voorstellen dat je als een artiest niet altijd vrolijk wordt van de comments hier. Vind het zelf heerlijk om ongefilterd en kritisch commentaar te kunnen lezen en plaatsen, maar sommige niet onderbouwde, ongenuanceerde en soms ongefundeerde haatreacties lijken me echt bijzonder vervelend als je ontelbare uren in de studio doorbrengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ergens ook wel zonde. Het weerhoud artiesten er van actiever te zijn op dit forum. Dat gevoel heb ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 08:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leven de positivo's, maar Haattraxx blijft Haattraxx! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"it doesn't always make me a happier person, reading those comments". Zoals een wijs man hier ooit schreef: Hardstyle hoort je dieper in de put te brengen.

Dus daar heb je helemaal gelijk in meneer Headhunterz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral HHZ wordt hier natuurlijk als 'een emotioneel wrak' neergezet en soms wordt het persoonlijker dan dat, dus ik kan goed begrijpen dat hij er niet gelukkiger van word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 10:19 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Vind het ergens ook wel zonde. Het weerhoud artiesten er van actiever te zijn op dit forum. Dat gevoel heb ik dan.


Idd wel jammer, aan de andere kant zou het ook jammer zijn als dit zoals facebook zou zijn waar alleen maar kontje wordt gelikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 11:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij heeft gewoon gelijk ook verder als het om zijn persona gaat. De beste man deelt zijn halve persoonlijke en emotionele leven via zijn muziek en socials e.d. en dat is gewoon zijn ding en brand. Met die louter positiviteit en emotie uit je fans die je dan gewend bent komen kritische comments hier natuurlijk anders aan. Dus dat hij er niet blij van wordt is een beetje een open deur intrappen.

Daarnaast, zijn die elitist comments ook wel waar. Mensen vinden hier snel hun eigen mening feit. En als je daar wat van zegt dan schieten ze compleet in de verdediging alsof je hun persoonlijk aanvalt. Zeer ironisch vaak ook.

Vind dat hij het nog best netjes verwoordt. Natuurlijk zijn er veel die hun mening en kritiek normaal verwoorden, en het is ook zaak aan HHZ om te accepteren hoe zijn muziek op anderen kan overkomen en dat dat dan maar zo moet zijn voor de rest die het wel vet vindt, maar veel HT'ers kunnen voor hun leven niet normaal een mening geven en onderbouwen zonder het verschil tussen feit en mening te zien.

Dus dat argument van het jaagt artiesten weg, dat ligt toch echt voor een groot deel bij het volk zelf hier.

Zie het zo, als iemand muziek met veel emotie e.d. maakt, zullen mensen die het niks vinden er op bashen omdat het te jankerig is. Muziek die rechtoe rechtaan is, zal gebashed worden door het andere kamp omdat het te simpel is. Je zal altijd kritiek houden van een kant. Als je blij bent met je eigen stijl dan moet je ook accepteren hoe het overkomt op anderen en de meer blinde bash comments gewoon lezen als "het is niet mijn ding".

Bekijkt HHZ het maar van een kant? Ja
Past HHZ zijn persona bij de kritische kant van HT? Nee
Maar hij zegt alsnog niks raars en verwoordt het netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
maar sommige niet onderbouwde, ongenuanceerde en soms ongefundeerde haatreacties lijken me echt bijzonder vervelend als je ontelbare uren in de studio doorbrengt.


Nou zeg dat valt ook wel weer mee :lol: Moet je het eens vergelijken met een paar jaar geleden. Oke er zijn een aantal acts die volgens patroon kritiek ontvangen wat niet bepaald genuanceerd is (ik noem maar een Riot Shift) maar die maken (zoals Thera al aangeeft) ook geen muziek wat ze verwachten wat aanslaat hier. Tuurlijk, een forum waar acts als Noisecontrollers en B-Front al jaren als favoriet gezien ga je geen positieve reacties lezen als je je best hebt gedaan het geluid van een brute verkrachting van een zeehondpup probeert te verwerken in een hardstyle kick.

Stel, je bent patatboer en er komt een heuse recensent van sterren restaurants een lunch eten bij je eten en die geeft na afloop in zijn culinair blad aan dat je uitjes van de frikandel speciaal te groot gesneden zijn... Who gives a fuck? Andere markt, andere fans, andere beleving. Ik ga echt niet verkondigingen dat Riot Shift kut artiesten zijn. In een bepaalde markt waar ze zichzelf in plaatsen doen ze het gewoon super goed. Hebben zich mooi in de markt gespeeld en gaan gewoon tering hard als je kijkt naar streamingsdiensten + response op de socials. That being said, Ik mag toch best zeggen dat ik het kutmuziek vind? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elitist
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Tuurlijk, een forum waar acts als Noisecontrollers en B-Front al jaren als favoriet gezien ga je geen positieve reacties lezen als je je best hebt gedaan het geluid van een brute verkrachting van een zeehondpup probeert te verwerken in een hardstyle kick.


:lol: :lol: :lol: :lol:

Jordi schreef:
Stel, je bent patatboer en er komt een heuse recensent van sterren restaurants een lunch eten bij je eten en die geeft na afloop in zijn culinair blad aan dat je uitjes van de frikandel speciaal te groot gesneden zijn... Who gives a fuck? Andere markt, andere fans, andere beleving. Ik ga echt niet verkondigingen dat Riot Shift kut artiesten zijn. In een bepaalde markt waar ze zichzelf in plaatsen doen ze het gewoon super goed. Hebben zich mooi in de markt gespeeld en gaan gewoon tering hard als je kijkt naar streamingsdiensten + response op de socials. That being said, Ik mag toch best zeggen dat ik het kutmuziek vind? :P


Er worden hier spijkers met koppen geslagen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Pannenkoek schreef:

That being said, Ik mag toch best zeggen dat ik het kutmuziek vind? :P


Ja, maar gaat denk ik meer om comments die het heel persoonlijk maken en hhz zijn persoonlijkheid aanvallen. Ja, zelfs dat mag ook gezegd worden. Hhz pleit nergens voor dat het niet mag. Alleen dat het wat met hem doet. Daarom moet men niet gek opkijken als hhz dit geen fijne plek vindt, als het persoonlijk wordt gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja ho ff hhz deelt ook gewoon meer dan zijn muziek. Ipv, hey ik heb nieuwe muziek check mijn track gaat het van hey hallo alles goed kijk es hier, mijn piano, voedingsschema, linkerteelbalhaar. Dan mag ik ook echt best zeggen scheer je eens lamlendige neanderthaler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Jordi schreef:
Tuurlijk, een forum waar acts als Noisecontrollers en B-Front al jaren als favoriet gezien ga je geen positieve reacties lezen als je je best hebt gedaan het geluid van een brute verkrachting van een zeehondpup probeert te verwerken in een hardstyle kick.


:lol: :lol: :lol: :lol:

Jordi schreef:
Stel, je bent patatboer en er komt een heuse recensent van sterren restaurants een lunch eten bij je eten en die geeft na afloop in zijn culinair blad aan dat je uitjes van de frikandel speciaal te groot gesneden zijn... Who gives a fuck? Andere markt, andere fans, andere beleving. Ik ga echt niet verkondigingen dat Riot Shift kut artiesten zijn. In een bepaalde markt waar ze zichzelf in plaatsen doen ze het gewoon super goed. Hebben zich mooi in de markt gespeeld en gaan gewoon tering hard als je kijkt naar streamingsdiensten + response op de socials. That being said, Ik mag toch best zeggen dat ik het kutmuziek vind? :P


Er worden hier spijkers met koppen geslagen hier.

Hier Hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
ja ho ff hhz deelt ook gewoon meer dan zijn muziek. Ipv, hey ik heb nieuwe muziek check mijn track gaat het van hey hallo alles goed kijk es hier, mijn piano, voedingsschema, linkerteelbalhaar. Dan mag ik ook echt best zeggen scheer je eens lamlendige neanderthaler.


De vraag wordt dan meer waarom haha, je voorbeeld snap ik. Ik heb evenmin wat met Headhunterz, Riot Shift en andere dingen zoals uptempo. Maar als ik posts of platen of whatever zie van die desbetreffende kanten, ga ik het ook niet opzoeken omdat ik weet dat ik me er aan ga irriteren.

Wanneer je zelf uit je weg gaat om je er aan te irriteren ligt het probleem toch niet bij de desbetreffende artiest. Dat stuk wat je over Riot Shift zegt geldt eigenlijk net zo goed voor Headhunterz. Het is gewoon niet voor jou. Kijk wanneer iemand echt een objectief stuk troep maakt en het prijst als iets wat het niet is en zichzelf helemaal geweldig vindt, dan snap ik de comments.

Maar dat is Headhunterz niet, hoe graag je het ook zou willen. Dat is gewoon je eigen perceptie :P. Hij verwerkt zijn leven/emotie in zijn platen en socials en zo aan de fans die het vet vinden. Ik vind het niks, jij ook niet, maar wij zijn ook niet de doelgroep en niet gevat daar voor, wij kijken meer naar de muziek zelf.

Daarom gaat het ook twee kanten op, als je uit je weg gaat om er de hele tijd op te reageren en irriteren dan sta je net zo in de fout als een Headhunterz die verwacht dat iedereen zijn spul mooi vindt en louter positieve comments verwacht (al weet niemand natuurlijk hoe hij een normaal kritisch bericht differentieert van simpel gebash van mensen waarvan je al verwacht dat ze het kut gaan vinden).

Als ik bijvoorbeeld een Wildstylez ben, ga ik ook niet actief louter positieve comments verwachten van RSU. Als ik echter alleen maar bash comments krijg op mediums waar juist meer de fans aanwezig zijn, dan gaan juist die mensen eerder uit de weg om er op te zeiken terwijl je er ook gewoon langs kan kijken.

Want hij post dit niet voor jou mien moat, hij post het voor zijn doelgroep. Je kan je mening er over hebben, maar dat je dan actief uit je weg gaat om daar zo op te reageren, is toch meer jouw pakkie an dan die van Headhunterz :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Valt toch ook allemaal best mee wat hij zegt? Like BB said, hij verwoord het gewoon netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2021 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
omdat ik weet dat ik me er aan ga irriteren.


Ergeren, in dit geval. Of: "je weet dat het je gaat irriteren." Kan dit overigens nog wel vaker in die post toepassen maar you get me.

You're welcome. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2021 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
omdat ik weet dat ik me er aan ga irriteren.


Ergeren, in dit geval. Of: "je weet dat het je gaat irriteren." Kan dit overigens nog wel vaker in die post toepassen maar you get me.

You're welcome. :cool:

:cool: The White Knight Syndrome :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2021 16:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
omdat ik weet dat ik me er aan ga irriteren.


Ergeren, in dit geval. Of: "je weet dat het je gaat irriteren." Kan dit overigens nog wel vaker in die post toepassen maar you get me.

You're welcome. :cool:


Spreek voor uzelf taalnazibloem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou er op dit moment een nier voor over hebben om 45 minuten ingeklemd tussen een stinkende Duitser en een handtastelijke Italiaan voor een bar staan te wachten, in een tent waar het zweet regent, met de klanken van Warface op de achtergrond, om vervolgens € 7,20 af te rekenen voor 2 lauwe, halfgevulde plastic bekertjes bier, waarvan meer over mijn kleding belandt dan in mijn slokdarm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ik zou er op dit moment een nier voor over hebben om 45 minuten ingeklemd tussen een stinkende Duitser en een handtastelijke Italiaan voor een bar staan te wachten, in een tent waar het zweet regent, met de klanken van Warface op de achtergrond, om vervolgens € 7,20 af te rekenen voor 2 lauwe, halfgevulde plastic bekertjes bier, waarvan meer over mijn kleding belandt dan in mijn slokdarm.


RT
Vorige  1 ... 2565, 2566, 2567, 2568, 2569, 2570, 2571 ... 2574  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic