Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 20:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Apart nooit hoeven doen? Ga dan gewoon op een andere exchange... Bittrex/Etherdelta/binance
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En iemand geluisterd naar mijn advies over Blackcat? 70 cent gestegen afgelopen 5 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

ID-verificatie is inderdaad bij veel sites nodig voor kopen/verkopen, dan wel voor hogere limieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 09:33 
 
Hardtraxxer

Ik heb het gezien ja met de blockcat! Ben me een beetje aan het verdiepen, ik zie wel dat de pieken en dalen zich razendsnel opvolgen.

05:45 USD 3.61
06:00 UDS 3.26

Werken de transacties echt zo snel dat je ze bijv. zo snel kan verkopen? En dat ze dan niet bijvoorbeeld zeggen dat ze de koers pakken op het moment dat de koper de transactie verwerkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moment dat de transactie rond is, staat de prijs vast, ookal zou je je geld pas een paar dagen later ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 11:36 
 
Hardtraxxer

Volgende tips? Welke criteria gebruiken jullie om een goede valuta te selecteren? 500.000 cap? wat voor fluctuaties/tijdsbestek?

Is er trouwens een manier om de laatste koersen te exporteren naar bijv excel, zodat je makkelijk kan zoeken/filteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Ik heb het gezien ja met de blockcat! Ben me een beetje aan het verdiepen, ik zie wel dat de pieken en dalen zich razendsnel opvolgen.

05:45 USD 3.61
06:00 UDS 3.26

Werken de transacties echt zo snel dat je ze bijv. zo snel kan verkopen? En dat ze dan niet bijvoorbeeld zeggen dat ze de koers pakken op het moment dat de koper de transactie verwerkt?


Jup ik speel lekker met Blockcat, gisteren 100 extra gekocht op 2.85... 5 uur later verkocht op 3.50. Ga ze nu weer inkopen, want hij zakt weer even. Proberen weer op 2.85/2.90 in te kopen.

Voor longterm kijk ik naar de hoeveelheid in omloop. Om snel te handelen kijk ik naar market volume en de grafieken. Koersen exporteren weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een schijtsite dat Etherdelta. De tering wat omslachtig allemaal. Maar je handelt dus via order book met andere mensen en niet met de exchange zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Wat een schijtsite dat Etherdelta. De tering wat omslachtig allemaal. Maar je handelt dus via order book met andere mensen en niet met de exchange zelf?


Ja, dat doe je eigenlijk bij de meeste exchanges. En Etherdelta is inderdaad de kutste site van allemaal, maar helaas is daar Blockcat alleen nog op te krijgen. Het handige met een orderbook is dat ik hem nu al erop kan zetten voor 3.50 bijvoorbeeld, en als hij vannacht daarboven komt wordt hij automatisch gekocht door andere. Dan weer een order plaatsen voor 100 stuks op 2.85. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja maar normaal is er gewoon een vaste prijs voor het gegeven moment. Nu krijg je een hele order lijst en moet je kijken of het op dat moment een goede deal is.

Dat is inderdaad wel handig ja. Heb je hem CAT-USD staan ofzo? Want ik kan alleen maar CAT-ETH.


107CAT gekocht met 1ETH. Hoe stel ik nu in dat ie ze bijvoorbeeld voor 3.5 mag verkopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 16:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Ja maar normaal is er gewoon een vaste prijs voor het gegeven moment. Nu krijg je een hele order lijst en moet je kijken of het op dat moment een goede deal is.

Dat is inderdaad wel handig ja. Heb je hem CAT-USD staan ofzo? Want ik kan alleen maar CAT-ETH.


107CAT gekocht met 1ETH. Hoe stel ik nu in dat ie ze bijvoorbeeld voor 3.5 mag verkopen?


Helaas kan je het niet op CAT-USD zetten. Ik gebruik https://www.coingecko.com/en/price_calc ... hereum/usd en bereken hoeveel 3,5 dollar is. Op dit moment ben ik op werk en kan ik komende 6 uur gewoon elke minuut kijken. Dus hoef ik geen orderbook te plaatsen. Als jij mij je nummer geeft. Kan ik wel ff appie geven als hij stijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goud! Ik maak zelf gebruik van coinmarketcap.com om een overzicht van de graphs te krijgen. PM mn nummer wel ff
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 22:35 
 
Hardtraxxer

Gaat lekker, prijzen rond de 0,008/cat.. Laatste keer dat hij zo laag was bijna 5 dagen terug.. hmm.. dumpen of kopen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Gaat lekker, prijzen rond de 0,008/cat.. Laatste keer dat hij zo laag was bijna 5 dagen terug.. hmm.. dumpen of kopen? :lol:


Kopen -.- Straks al hij op andere exchanges wordt aangeboden gaat hij 100% stijgen

District0x is ook flink aan het zakken en wel interessant om je geld in te stoppen. 11 cent per stuk nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 16:37 
 
Hardtraxxer

Heb zelf VTC,SC,BAT en BTC op Bittrex, en MGO op liqui, baal wel dat ik geen geld in Monero heb gestopt toen die nog op 75 hing, maarja zo zul je altijd wel een coin hebben waar je achteraf spijt van hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 17:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Heb zelf VTC,SC,BAT en BTC op Bittrex, en MGO op liqui, baal wel dat ik geen geld in Monero heb gestopt toen die nog op 75 hing, maarja zo zul je altijd wel een coin hebben waar je achteraf spijt van hebt.


Klopt, ik heb precies hetzelfde met Monero. Een maat van mij adviseerde me nog 1,5 week terug. Dat Monero heel groot aan het worden is op de Darknet Markets. En jahoor.. bijna verdrievoudigd nu sinds hij het adviseerde. Maar helaas niks gekocht.

Citaat:
HOE VIND JE DE VOLGENDE BITCOIN OF ETHEREUM?
We kennen allemaal de verhalen van beleggers die rijk werden met investeringen in bitcoin of ethereum.
Maar hoe vind je nu de VOLGENDE megawinnaar tussen de vele nieuwe coins die dagelijks op de markt komen?
Daarmee bedoel ik: een coin die op zijn minst 1000 keer in waarde kan stijgen.
Een coin die een bescheiden investering van 1.000 euro omzet in 1 miljoen euro (of meer!)
Een coin die de potentie heeft om je leven te veranderen!
Garanties zijn er natuurlijk nooit, maar zo’n crypto zal op zijn minst beantwoorden aan de onderstaande criteria.
NAGENOEG ONBEPERKT POTENTIEEL: ethereum en bitcoin zijn toepassingen met een bijna ongekend potentieel. Bitcoin als betaalmiddel en ethereum als een supercomputer voor “smart contracts”. Bekijk het als grondstoffen waarmee anderen applicaties bouwen. Investeer in de bouwsteunen (meer potentieel) in plaats van de applicaties (beperkt potentieel)
OPLOSSING VOOR EEN BESTAAND PROBLEEM: welk probleem lost een crypto op en is dit probleem groot genoeg? Kijk op z’n minst naar de wereldwijde markt voor dit soort toepassing en probeer in te schatten wat voor marktaandeel een crypto eventueel kan vertegenwoordigen.
LIMITED SUPPLY VAN COINS: kijk goed naar de structuur van een coin. Hoeveel coins zijn er momenteel en hoeveel kunnen er in de toekomst bijkomen? Het is namelijk bela ngrijk dat het aantal coins schaars is en de inflatie van nieuwe coins beperkt wordt gehouden.
BEPERKTE MARKTWAARDE: wat is de huidige marktwaarde? Vergelijk deze marktwaarde eens met het potentieel van de markt. Is het nog realistisch om aan te nemen dat de marktwaarde x1000 kan gaan?
MINIMUM VIABLE PRODUCT: de meeste nieuwe crypto’s die gelanceerd worden, zijn niet meer dan een idee. Je betaalt voor een business plan. Ideeën zijn mooi, maar het draait natuurlijk allemaal rond uitvoering. Maak je eerste selectie door enkel te investeren in crypto’s die op zijn minst een minimum viable product op de markt hebben.
WIE ZIJN DE MENSEN ACHTER DE COIN: Apple had Steve Jobs, Amazon heeft Jeff Bezos en Facebook wordt geleid door Mark Zuckerberg. Het succes van een crypto valt of staat met de mensen erachter. Zijn dit betrouwbare mensen met een duidelijke visie en realiseren ze de doelstellingen die eerder gesteld werden?
Met de bovenstaande check-list kan je een goede selectie maken en het kaf van het koren scheiden.
Er zijn momenteel niet zo heel veel coins die beantwoorden aan deze criteria en je mag aannemen dat deze check-list je de weg toont naar de volgende bitcoin of ethereum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 09:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Probeer nu er wat in te komen.

Zit via LiteBit (bekende mij aangeraden), en wacht nu een beetje tot de BTC wat dieper zakt nog.

Maar ga ook voor XVG en HTML5.

Iemand nog tips over goede wallets, dingen die je moet hebben e.d.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Probeer nu er wat in te komen.

Ik ook, ben me vandaag wat aan het inlezen gegaan. Deze site vind ik een erg duidelijke uitleg geven voor wie hier behoefte aan heeft: https://www.freez.it/over-ons/blog/cryp ... -werkt-het
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al een tijdje interesse in cryptocurrencies en hun werking. Zijn er boeken die ik kan lezen? Dan kan ik die meenemen de volgende keer dat ik lang weg ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 12:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mensen nog tips voor verkoop?

Bekende van mij zei dat je verkoop in euro's een beetje moet vermijden maar eigenlijk meer in dollars moet gaan werken.

Mensen nog goede brokers daarvoor?

Heb nu LiteBit als punt waar ik BitCoins koop, maar iemand nog goede Exanges als aanrader?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou mensen er is op dit moment een grote dip, die nog wel even verder zal gaan zakken. Allemaal naar aanleiding van:

https://www.iex.nl/Column/270167/Crypto ... pt-in.aspx

https://www.emerce.nl/cc?_r=/nieuws/chi ... currencies

De chinese crypto munten hebben flinke klappen gekregen zoals NEO
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Mensen nog tips voor verkoop?

Bekende van mij zei dat je verkoop in euro's een beetje moet vermijden maar eigenlijk meer in dollars moet gaan werken.

Mensen nog goede brokers daarvoor?

Heb nu LiteBit als punt waar ik BitCoins koop, maar iemand nog goede Exanges als aanrader?


Volgens mij kan je op Kraken de boel weer verkopen voor EUR/USD. Kan op Litebit of BTCdirect ook maar dan ben je aardig wat aan "commissie" kwijt voor die partijen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Broken Balance schreef:
Mensen nog tips voor verkoop?

Bekende van mij zei dat je verkoop in euro's een beetje moet vermijden maar eigenlijk meer in dollars moet gaan werken.

Mensen nog goede brokers daarvoor?

Heb nu LiteBit als punt waar ik BitCoins koop, maar iemand nog goede Exanges als aanrader?


Volgens mij kan je op Kraken de boel weer verkopen voor EUR/USD. Kan op Litebit of BTCdirect ook maar dan ben je aardig wat aan "commissie" kwijt voor die partijen.


Ik gebruik zelf Bitonic.eu om mijn bitcoins te verkopen voor euro's, en koop daar ook mijn bitcoins.
De beste/snelste/overzichtelijkste exchange op dit moment die veel munten aanbied is Bittrex.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit even te neuzen op Litebit en verbaas me eigenlijk hoe simpel het kopen en verkopen daar gaat. Haast te mooi om waar te zijn.

Ik heb er eigenlijk weinig verstand van maar ik kan er van uit gaan dat hier geen addertje onder het gras zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Zit even te neuzen op Litebit en verbaas me eigenlijk hoe simpel het kopen en verkopen daar gaat. Haast te mooi om waar te zijn.

Ik heb er eigenlijk weinig verstand van maar ik kan er van uit gaan dat hier geen addertje onder het gras zit?


Dat artikel wat Fuzzylogic stuurde is handig.

Daarnaast fluxueert de bitcoin markt enorm en is beveiliging van je coins/wallet ook wel een pre. Dat is vooral het belangrijkste om te weten. Niet in paniek raken wanneer het opeens daalt en radicale beslissingen nemen.

Ik leerde door even te zitten met iemand die er mee bezig was en die gewoon op zijn gebruikte apps alles liet zien.

Er zit op het moment inderdaad een dip in de Bitcoin, die op het moment een beetje stagneert weer. Maar op zo'n laag moment is het altijd goed om te kopen om het uiteindelijk weer bij een piek te verkopen. En zo gaat het telkens heen en weer.

Degene die mij informeerde zei ook dat, wanneer je er echt winst mee wilt maken, je het niet alleen bij Bitcoins moet houden maar met meerdere kleinere betrouwbare coins die ook wel redelijk fluxueren. Onbekende nieuwe coins nooit doen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic