Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wakker worden in een huis vol Polen, man man man. Wat gaat er dan door je heen als je wakker wordt? :lol:

Nouja bij mij in het dorp wonen er nogal veel, dus in dat opzicht is het niet super verrassend dat je daar een keer belandt, maar het was wel ff een vaag moment ja :P Ik was dus met een maat mee gegaan, die met een paar van die Polen werkt, alleen die was naar huis gegaan toen ik al in slaap was gevallen. Gelukkig herkende ik de buurt wel waar ik was en kon ik gewoon rustig op m'n fietsje naar huis :cool:

Fuzzylogic schreef:
Ik wil mijn vdk-award bij deze graag doorgeven aan Pommer.


Ho ff het jaar is pas net begonnen. Nieuw jaar nieuwe kansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
klapstoel schreef:
. Geen idee wie het waren, maar ik weet nog dat ze mij op Twitter vonden om zo in contact te komen.:


Weet je zeker dat ze je niet hebben aangerand toen? :lol:


Ik kan de terugreis in de auto nog wel voor de geest halen haha :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ooit zondagochtend om half 8 wakker geworden in de voortuin van mijn huisdokter.
Ik en niemand van mijn vrienden weten hoe dat komt.
Dat huis ligt ook helemaal niet op de route van de kroeg naar mijn huis. Vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Ben ooit zondagochtend om half 8 wakker geworden in de voortuin van mijn huisdokter.
Ik en niemand van mijn vrienden weten hoe dat komt.
Dat huis ligt ook helemaal niet op de route van de kroeg naar mijn huis. Vaag.


Tom ga nu eens van zijn account af :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen huisdokter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest vannacht gruwelijk nodig pissen, dus ik naar de wc toe, was 'ie bezet door een vriend van me, dus ik in volle sprint de poort door, de straat over naar de bosjes aan de overkant, ren ik verdomme keihard tegen de stoeprand aan. Resultaat een of andere gare flikflak waarvoor ik bij turnen sowieso de maximale score had behaald, afsprong was helaas minder, vol met m'n kop de struiken in xd M'n grote teen voelt ook aardig fucked up aan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel nog lekker kunnen plassen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wel! Gelukkig had er nog niemand voor me gepist daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht na een feestje het voor elkaar gekregen om op de korte 500 meter die ik moest fietsen de brandnetels in te fietsen, over m'n stuur te vliegen en vervolgens daar in slaap te vallen. Ook nog 91538375 mensen uitgenodigd voor m'n eigen feest en ik heb geen flauw idee meer wie allemaal, een boel hele vage bekenden of mensen die ik niet ken in ieder geval. Project X incoming... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 20:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook al zo vaak gehad, 2 jaar terug liep er meer dan 70 man op m'n verjaardag in de niet al te grote tuin, lekker knus :P Ook een keer een afterparty na het stappen gehouden bij mij thuis toen m'n ma een weekend weg was, godver liep ook het halve dorp er. Totale chaos toen, hele buurt boos, 100 glazen kapot, gat in de muur, stoel kapot, m'n ma die me nooit meer alleen durft te laten in het weekend. Ze hebben het er nu nog over als ik mensen tegen kom die er toen waren xd Maar helpen opruimen ho maar natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had dus al 50/60 man uitgenodigd via Facebook... en nu nog megaveel dus gisteravond, ik zit niet te wachten op 100 man in m'n tuin of zo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot voor kort geloofde ik er niet in, maar het kan. Tijdens een avondje stappen al ontzettend moe, dus de fiets gepakt naar huis. Bijna thuis aangekomen gebeurde het dan toch, de ogen gingen dicht en 2 seconden later kwam de klappert, paaltje en op mn smoel op de stoep in een border. Snel achter me kijken of niemand het had gezien en snel verder gefietst. doeiiiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 15:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Tot voor kort geloofde ik er niet in, maar het kan. Tijdens een avondje stappen al ontzettend moe, dus de fiets gepakt naar huis. Bijna thuis aangekomen gebeurde het dan toch, de ogen gingen dicht en 2 seconden later kwam de klappert, paaltje en op mn smoel op de stoep in een border. Snel achter me kijken of niemand het had gezien en snel verder gefietst. doeiiiii


Laatst ook voor het eerst meegemaakt, zo ontzettend moe dat ik tijdens het fietsen gewoon omviel (wel in het gras tho). Was ook na een avondje stappen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook vorige week xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 15:08 
 
Hardtraxx Elite

Haha, jaar of 3 terug ook een keer na 'n avond stappen halverwege een dorp bij ons in slaapgevallen tijdens het fietsen in een dronken-xtc bui, werd weer wakker toen ik dat dorp uitfietste, was ook maar 1 rechte weg maar wel vaag dat ik niet gevallen ben ofzo.

Ook 'n keer in slaapgevallen met m'n blackberry in de hand op de fiets, ook dronken, waren ze paar huizen verderop bij ons de hut aan het verbouwen, rij vol die beton container in, over de kop in geduikeld, telefoon kwijt, uiteindelijk alles gevonden behalve de accu, dus ik bij van allerlei mensen aangebeld om 5 uur 'sochtends, vroegen ze wie ik was, dus ik m'n naam roepen, zeiden ze ooh loop jij maar door idioot. Volgende ochtend kreeg ik telefoontjes van n maat van me die de dezelfde naam heeft als mij of dat ik toevallig niet was.. eeuhh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 19:26 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb wel weer zin om een VDK verhaaltje te lezen hier van iemand.
Vandaar dat ik op deze manier maar even het topic nieuw leven in probeer te blazen.

Laatste tijd niet echt noemenswaardige dingen meegemaakt.

Alleen dat ik voor het fitness een maaltijd shake dronk en die viel zo verkeerd. Shit hey. Toen ik in de gym was op de hometrainer kreeg ik zo'n krampen en ineens dacht ik wat te voelen lopen langs m'n korte broekje op. Voor de rest niks in de gaten want, fanatiek bezig. Tot ik wat begon te ruiken en ik dacht nee hé, het zal toch niet.... Ik stap van dat apparaat af en zie een bruin drupje op dat apparaat zitten... Heb m'n spullen gepakt, de auto in gestapt en meteen naar huis gereden. Wat schaamde ik me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een tijdje geleden had ik vaak hallucinaties onder het feesten als ik behoorlijk moe was:

- De stage en de DJ die 2D lijken, alsof ze op tv zijn en de hele stage plat is.
- Meerdere keren een kat en een hond die over de stage sluipen en dat ik dan wat langer kijk en zie dat het de dj is.

Vaak waren de hallucinaties niet mooi/leuk maar de eerste keer dat ik moest hallucineren was fantastisch. Ik was op defqon 2013 en ik stond in de blue.. ik had nog nooit xtc gehad en ik wist niet wat ik moest verwachten. Het duurde en het duurde maar voor het begon te werken, en toen het echt begon te werken ging ik ietsje over de rand. Ik was heerlijk en fantastisch te pas maar ik was aan het hallucineren als een malle, ik had dit nog nooit meegemaakt dus wist niet wat me overkwam. Het was nog overdag en in het dak van de blue zaten kleine gaatjes, dit waren lichtpuntjes in het anders donkere dak van de tent. Mijn hersens maakten hier sterren van, en uiteindelijk zag ik een hele melkweg aan het plafond. Ik staarde in trance naar het plafond en weet nog dat mijn broer zei: "Ik geloof dat het werkt of niet :lol: "

Voor Decibel 2015 had ik eigenlijk ieder feestje hallucinaties, zelfs zo veel dat ik er last van had en het niet meer fijn vond. Op Decibel 2015 tijdens het feest nergens last van, ook na het feest geen hallucinaties gehad, in de bus op de terugweg ook niets. Wij stappen de bus uit op het station om met de fiets richting huis te gaan, ik tegen mijn broer: "Hehe, eindelijk eens geen hallucinaties gehad".. en toen fietste er iemand langs het station met een motorhelm op, toen ik nog een keer goed keek was de helm weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben een ramp met vrouwen als ik vdk ben. Ik wil een meisje dat ik pas net ontmoet dan drie zoenen geven maar dat geef ik dan heel ongemakkelijk aan en dan gaat het helemaal mis.. daarna is het altijd van ‘Roy wtf doe je’. En ik praat heel veel maar dat is niet zo raar

Op Decibel totaal verdwaald geraakt toen ik bij de Secret area naar beneden moest maar het aan de ene kant te steil was om naar beneden te gaan dus ging aan de andere kant naar beneden. Wist gelijk niet meer waar ik was. Uiteindelijk een rondje gelopen om die berg heen, daarna met de mensenmassa meegelopen een stukje maar toen kwam ik opeens op het extreem domme idee dat ik dacht dat dit nooit de goede kant op naar de main stage kon zijn, toen weer terug gelopen en na een paar 100 m weer terug. Uiteindelijk door een heel bossenavontuur bij de main stage beland. Was leuk

Ik kwam rond dat tijdstip ook voor de eerste keer bij de xtreme loudness en ik snapte er helemaal niks van. Er stonden dranghekken (ja echt waar die stonden er) en ik dacht dat ik op een heel ander feest beland was. De omgeving achter het hek kwam op me over alsof er een heel ander feest gaande was. Uiteindelijk weer verder gelopen met het idee ‘het zal wel’

Voor de rest vervormt Mn beeld altijd een beetje dus zie ik dingen aan voor iets anders. ‘Qapital mainstage leek op een grote boot met die grote machete’ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoenen en/of overnachten bij zusjes van goeie vrienden. Is nu al bij meerdere zusjes gebeurd >.< >.<
Aan de ene kant is het natuurlijk wel baas, maar t is ook altijd een beetje gênant.

Voor de rest vooral veel ongein uithalen, bijvoorbeeld achter de DJ booth staan en doen alsof ik de DJ ben of de microfoon van de DJ pakken en gaan zingen. Verder ben ik wel braaf met m'n zatte harses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 21:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik werd laatst uit de kroeg gegooid omdat ik fucking dronken was, maar daar was ik het uiteraard niet mee eens, toen heb ik een stoel van het terras tegen het raam van die kroeg aangegooid voor de neus van de uitsmijter (gelukkig was het dubbel glas en gooi ik niet zo hard). Nu mag ik 2 maanden niet naar binnen. Kan gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik werd laatst uit de kroeg gegooid omdat ik fucking dronken was, maar daar was ik het uiteraard niet mee eens, toen heb ik een stoel van het terras tegen het raam van die kroeg aangegooid voor de neus van de uitsmijter (gelukkig was het dubbel glas en gooi ik niet zo hard). Nu mag ik 2 maanden niet naar binnen. Kan gebeuren.

Joke's on them, volgende maand zijn ze failliet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 22:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Pommer schreef:
Ik werd laatst uit de kroeg gegooid omdat ik fucking dronken was, maar daar was ik het uiteraard niet mee eens, toen heb ik een stoel van het terras tegen het raam van die kroeg aangegooid voor de neus van de uitsmijter (gelukkig was het dubbel glas en gooi ik niet zo hard). Nu mag ik 2 maanden niet naar binnen. Kan gebeuren.

Joke's on them, volgende maand zijn ze failliet

Haha precies, dat heb ik die uitsmijter ook duidelijk gemaakt. Volgens vrienden riep ik o.a. Ik betaal jou!, Door mij werk jij hier! en Zonder mij was deze kuttent allang failliet!

Tja dat hij niet tegen een geintje kan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chroman schreef:
Pommer schreef:
Ik werd laatst uit de kroeg gegooid omdat ik fucking dronken was, maar daar was ik het uiteraard niet mee eens, toen heb ik een stoel van het terras tegen het raam van die kroeg aangegooid voor de neus van de uitsmijter (gelukkig was het dubbel glas en gooi ik niet zo hard). Nu mag ik 2 maanden niet naar binnen. Kan gebeuren.

Joke's on them, volgende maand zijn ze failliet

Haha precies, dat heb ik die uitsmijter ook duidelijk gemaakt. Volgens vrienden riep ik o.a. Ik betaal jou!, Door mij werk jij hier! en Zonder mij was deze kuttent allang failliet!

Tja dat hij niet tegen een geintje kan..



Herkenbaar haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chroman schreef:
Pommer schreef:
Ik werd laatst uit de kroeg gegooid omdat ik fucking dronken was, maar daar was ik het uiteraard niet mee eens, toen heb ik een stoel van het terras tegen het raam van die kroeg aangegooid voor de neus van de uitsmijter (gelukkig was het dubbel glas en gooi ik niet zo hard). Nu mag ik 2 maanden niet naar binnen. Kan gebeuren.

Joke's on them, volgende maand zijn ze failliet

Haha precies, dat heb ik die uitsmijter ook duidelijk gemaakt. Volgens vrienden riep ik o.a. Ik betaal jou!, Door mij werk jij hier! en Zonder mij was deze kuttent allang failliet!

Tja dat hij niet tegen een geintje kan..


:lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic