Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja met 15 pils achter de kiezen naar een Amigo's feestje gereden, was tering dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2022 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ja met 15 pils achter de kiezen naar een Amigo's feestje gereden, was tering dik!


ik ben laatst met 15 amigo's naar een pils feest gereden. Toevallig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 02:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar na de intents after bij mn maat thuis. Ik ben wel van sierraden/ringen etc. Hij niet. Maar tijdens afters hebben we altijd de afspraak dat we getrouwd zijn dus moet hij een ring van mij om.
Allebei loeivaag en na 5 uur toen alles weer een beetje tot rust kwam, zag de vinger van mn maat er al behoorlijk paars uit. Ring zat dus veels te strak. Snel huisarts gebeld maar roestvrijstalen ringen zijn zo kneiterhard dat je er met gewoon knipgereedschap niet doorheen komt.
Huisarts heeft uiteindelijk de brandweer gebeld die met 2 wagens en 6 man personeel aan kwamen zetten :lol: Maat keek nog steeds met zn linkeroog in zn rechterbroek en de brandweer met een slijpschijf maatje autowrakdoormiddensnijder maar aan de gang om die ring eraf te slijpen. Na n uur prutsen en 7 kleuren stront te hebben gescheten kwam er die dan eindelijk af.
Heb mn maat volgens mij nog nooit zo ongemakkelijk gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Maar tijdens afters hebben we altijd de afspraak dat we getrouwd zijn dus moet hij een ring van mij om.


Wees eerlijk, dit was jij he.

https://www.nu.nl/opmerkelijk/6184233/k ... nsdag.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2022 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Scotty018 schreef:
Maar tijdens afters hebben we altijd de afspraak dat we getrouwd zijn dus moet hij een ring van mij om.


Wees eerlijk, dit was jij he.

https://www.nu.nl/opmerkelijk/6184233/k ... nsdag.html


Ssssttt :innocent: :P
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic