Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zet hier de rare leuke kewle dingen neer die je hebt meegemaakt terwijl je dronken of wat dan maar was.

Kunnen volgens mij wel leuke verhaaltjes uitkomen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

- 's Nachts smsen naar mensen of ze nog wakker zijn

- Met een grote glimlach op de bank zitten (heb ik bijna altijd als ik dronken ben)

- Me verstoppen voor een kameraad omdat ik anders moet lachen als ik naar zijn hoofd kijk xd

- Van een barkruk af flikkeren

- Naaktlopen xd

Deze kan ik nog terug halen xd
zullen er vast meer volgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Met mijn dronken kop veel vet eten halen om dat de ochtend erna weer uit te kotsen :P

Domme smsjes sturen

Domme berichten op internet (dus ik zet de comp altijd maar uit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:24 
 

Alsof ik dat nog weet s'ochtends :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dingen die ik dan doe?

In slaap vallen op het gras, en na een paar uur wakker worden met 2 rode armen (in slaap gevallen op een mierennest).

5 bier halen, 1 aan een kameraad geven, en 4 tegelijk in mijn mond proberen te gooien.

En vooral héél melig zijn altijd.

Kotsen in de wasbak terwijl mijn pa aan het tandenpoetsen was

Pizza's bestellen voor het adres waar een kameraad woont. En gelijk een stuk of 6 of zo :lol:

Ongeveer een uur aan de haren van een meisje zitten, die naast me stond.

10 treden van de trap vallen in een discotheek, en kwartier daarna van het podium afvallen.

Verkleed zijn in boevenpak, en vragen of je het hart mag stelen van een meisje :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

-Kebab thuis laten bezorgen als je nog in de stad bent. En dan buiten wachten tot ie naar buiten komt en dan regelen dat je een lift naar huis krijgt.

-En inderdaad je verstoppen voor je maten. Vooral tijdens die rookmachinedingers in een kroeg :lol:

-Je maten duwen als ze aant pissen zijn, en als je dan zelf staat te pissen en ze duwen je, er achter aan rennen. Geen idee waarom ik dat doen deed :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:26 
 

Dansen in de sneeuw. Heb er ook een liedje over geschreven:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de vluchtstrook van de A1 fietsen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog maar een keer dan:
Daveytl schreef:
Ongeveer een uur aan de haren van een meisje zitten, die naast me stond.


Hoezo dat dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

midden in de nacht me telefoonlijst afbellen om te vertellen hoe ik me voelde :x

Rond rennen omdat het voelde als ik vloog
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nog maar een keer dan:
Daveytl schreef:
Ongeveer een uur aan de haren van een meisje zitten, die naast me stond.


Hoezo dat dan? :P

Afbeelding
It's so fluffy (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had laatst (donderdag) dat ik over een hek wou springen maar dat die lager was dan ik had gedacht, ging vies hard onderuit.

En gisternacht fietste ik tegen een lantaarnpaal aan :lol: fiets kapot xd zag dat ding echt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, en @ Carnaval een meisje (vrouw) van 25/26 zoenen, waar ze op het laatst ook nog ff zei dat ze een vriend had en binnenkort ging trouwen.

En @ Carnaval nog een stuk of 3/4 andere meisjes gezoend/gekust. Normaal houd ik het bij 0 of 1, en nu opeens zoveel. Dat zegt héél veel over hoe dronken ik was :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

of je was gewoon g31l
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
It's so fluffy (L) (L)


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De krabbels die ik kreeg van dat meisje bij wie ik aan de haren had gezeten waren ook vrij lachwekkend:

Citaat:
slijmballetje!
weet je alles van cv nog?
xx

Citaat:
haha jaa dat dacht ik al wel.
ik had ook paar keer je boevenmuts op x)
haha je was echt grappig.
beter?

xx

Citaat:
Haha. Jaa ik heb ook maar kort geslapen. Ik zag je nog op de fiets rond half 2.
Wil je weten hoe je thuis bent gekomen? Haha, je was aan het praten met mij. En toen waren je.vrienden weg gegaan. Dus ben je met ons mee gefietst.=) je was wel vol. Haha hoe ik dat kon denken? Op carnaval gebaseerd. Haha toen was je een slijmballetje xD maar ik zal je nooit meer slijmbal noemen.

Xxx


Al is dit maar een kleine greep uit wat ze me heeft verteld, sommige dingen zijn te erg voor woorden :x :x
Die kunnen dus niet op Hyves :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:56 
 

Oei oei oei...

- MC DV8 zeggen dat ie op mijn gymleraar lijkt.
- Kramp krijgen midden in de Time-Out, barkruk midden in de zaal neerzetten waarna iedereen me helpt met het rekken van m'n been :P
- Daarna op 1 been verdergaan >.<
- Het tegenkomen van een losliggende plank op Ansarat Festival, die zeer goed als een wip functioneerde, om daarna elkaar de lucht in te lanceren :P
- Willen leunen op bartafels op rebirth, die er natuurlijk niet zijn, om daarna filiaal op je bek te gaan.
- Hele meters omlopen naar je doel omdat je denkt dat er bouwhekken in de weg staan.
- Over onzichtbare muurtjes stappen
- Bij een groep mensen gaan staan, denkend dat het je vriendengroep is.
- Afgelopen nacht kei hard onderuit gegaan, om later pas te merken dat heel mijn been onder het bloed zat :/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
- Bij een groep mensen gaan staan, denkend dat het je vriendengroep is.

Nog veel erger, bij iemand op zijn rug springen, en er dan achter komen dat het niet je kameraad is :$

- 'Belletje lellen' bij heel veel hotelkamers in Turkije. Oh er zijn geen bellen, dan maar ramen kloppen/ pollen gras richting ramen gooien.
- Vervolgens vanaf het balkon naar beneden pissen.
- Zesduizend bier bestellen aan de bar, als je dan vervolgens hoort/ziet dat ze je niet serieus nemen, dan zeggen: 'Doe dan maar vijfduizend bier'.
- Een uur naar de TV gaan staren (ja staren, niet actief kijken) terwijl er nacht-tv op is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

had ik op Hardbass sprong ik op iemand :') denkende dat het een maat was, kon die kerel niet had ook nog bier vast.. over hem heen :lol: wel lullig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fietssleutels kwijt raken >.< Altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:07 
 

Nog zo één,

- Je mobiel laten vallen met een flesje water in de hand. Om daarna tijdens het oprapen je vriend langs je nat te gooien :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:10 
 

Iemand tegen z'n wang aan tikken omdat je denkt dat het een oud team-genootje is, en vervolgens moeten rennen omdat hij en z'n maten het niet zo leuk vonden...

overkwam me vannacht... xD


Daveytl schreef:
Afbeelding
It's so fluffy (L) (L)


Hallo zeg... KRULLENBOL (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Filiaal op je bek gaan nogwel. :lol:

En krullen zijn geeeeiiil. (L)

- om het kwartier vragen: "waar is(*insert naam*)" terwijl die dan altijd in een andere kroeg is. Ik schijn zoiets altijd te vergeten.
- naar huis fietsen met wat mensen die ik niet echt kent. Zegt iemand over een ander meisje dat ze van rock houdt. Dan vind ik het nuttig om te vragen of ze The Rolling Stones kent. :')
- stomme foto's maken. Het blijkt dat de contest altijd is 'een nazigroet maken terwijl je je mond zover mogelijk open doet'
- de tekst van 'like a g6' vertalen en dat de hele avond lallen. Op een gegeven moment zo erg verdraait dat ik constant lulde dat ik om 6 uur sochtends als een g6 zou gaan. Iedere keer als ik nu uitga wordt me gevraagd hoe hard ik ga. Bijnaam is een soort van 'g6' geworden. :lol:
- zo scheef mogelijk fietsen. Het schijnt dat een aantalgeparkeerde auto's dit ook al hebben ondervonden.
- zeggen dat ik niet dronken ben en heilig erin geloven dat ik de waarheid spreek. :lol:
- bier openmaken en als ik dan de opener op een laag tafeltje wil leggen m'n flesje zo scheef houden dat de helft eruit valt. Is me afgelopen zaterdag 3 keer overkomen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I know :drool:

Ze heeft ook nog een mooie tekening voor me gemaakt, en ik voor haar.
Al is inmiddels mijn tekening voor haar weggegooid, en heeft zij haar tekening nog steeds niet gegeven :lol:
Had juist veel moeite in die tekening gestoken, was namelijk een 'tekening' waarbij je haar naam op kop hetzelfde las als normaal.

Heb nog een schetsje er van op de pc staan, zal ff zoeken :P

Gevonden!
Afbeelding

Oh, dit was dus ff off-topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 01:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Half de teksten van hitler tussen 1939 en 1945 opschreeuwen in een buurt vol met negerts. ( Hou t maar op stronken )

Iets te uitgebreid dansen en daardoor een meisje voor dr bek gemept :$

Kebab bestellen en gelijk weer weglopen. zonder maar iets te geven of te krijgen.

Het verkeerde luikje uit de muur trekken bij de snackbar, waar natuurlijk niks inzit.

Expres tegen mn garagedeur opfietsen om zo sneller stil te staan, is gelijk de hele buurt wakker.
1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic