Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Met het oog op de laatste wedstrijd van Kobe Bryant, een mooie tribute/reclame van Nike. Goed bedacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Fucking vette reclame ja.


Wat. Een. Avond.

Warriors hebben het record van 72 wins in een seizoen verbroken en Curry heeft meer dan 400 driepunters gescoord dit seizoen, ook een record.

Maar on top of that, Kobe heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld, 60 punten gescoord (serieus, wtf) en de wedstrijd tegen de Jazz ongeveer in zijn eentje gewonnen. Wat een gruwelijke baas. Ook een record trouwens, meeste aantal punten van 1 speler in 1 wedstrijd dit seizoen.

En oh ja, de Rockets gaan playoffs spelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 19:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb toevallig zitten kijken, maar Bryant deed ook wel letterlijk alles voor zichzelf :P Maar alsnog een prachtige prestatie natuurlijk. Ik zat ook even op Golden State Warriors te googlen omdat ik wel wat meer wilde weten, maar die waren vroeger blijkbaar de Philadelphia Warrios. Hoe dan?? Dat is aan de hele andere kant van Amerika. Kun je daar zomaar beslissen als team zijnde we gaan nu in een andere stad spelen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb toevallig zitten kijken, maar Bryant deed ook wel letterlijk alles voor zichzelf :P Maar alsnog een prachtige prestatie natuurlijk.

Is ook niet zo heel gek, dat was het gameplan :lol: het feit dat de wedstrijd eindigde met een assist van Kobe was nog het meest verbazingwekkende.

Pommer schreef:
Ik zat ook even op Golden State Warriors te googlen omdat ik wel wat meer wilde weten, maar die waren vroeger blijkbaar de Philadelphia Warrios. Hoe dan?? Dat is aan de hele andere kant van Amerika. Kun je daar zomaar beslissen als team zijnde we gaan nu in een andere stad spelen ofzo.


Sportteams werken daar iets anders dan hier inderdaad. Wat hier een club is met connecties binnen een stad, is in de VS een franchise met de mogelijkheid te verhuizen. De laatste verhuizing in de NBA was in 2008, toen de Seattle Supersonics verhuisden en de Oklahoma City Thunder werden. In de NFL zijn de Rams toevallig dit off-season verhuisd van St. Louis naar Los Angeles. Het gebeurt niet vaak, maar als een eigenaar wil verhuizen en de andere teams (of beter gezegd, een meerderheid) hier goedkeuring voor geven, kan een team verhuizen.

Anyways, het schema:

Afbeelding

Zal lastig worden (lees: vrijwel kansloos), maar toch, go Hawks! Verder wordt Clippers - Blazers een heerlijke serie denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien jullie een stuk beter geïnformeerd zijn dan ik, heb ik een vraag. Kobe Bryant is absoluut een NBA-legende, maar hoe goed is/was hij in een rijtje met namen als Michael Jordan, Magic Johnson, LeBron James?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Aangezien jullie een stuk beter geïnformeerd zijn dan ik, heb ik een vraag. Kobe Bryant is absoluut een NBA-legende, maar hoe goed is/was hij in een rijtje met namen als Michael Jordan, Magic Johnson, LeBron James?


Fringe top 10, net als LBJ op dit moment. Jordan is de vrijwel onbetwiste GOAT, Magic Johnson is duidelijk een top 5 speler aller tijden. Kobe komt bij mij op redelijk gelijke hoogte met bijvoorbeeld een Shaquille O'Neal terecht (een hoogte waar ik LBJ dus ook plaats), al verdient Kobe wel absoluut de punten voor hoe lang zijn carrière was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lebron wordt over een jaar of 20 gezien als de op 1 na beste speler ooit, of als de beste. Ligt eraa hoeveel rings hij nog wint.
Kobe zit zo rond 10 idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de 1 of andere manier hebben de Rockets een partij gewonnen tegen de (Curry-loze) Warriors. Curry speelt wss de 4e pot wel weer mee, dus ik verwacht dat het 4-1 voor de Warriors gaan worden.

Ben bang dat de 1e ronde partijen gaan eindigen in 4-0, 4-1 en misschien 1 keer een 4-2. Vanaf volgende ronde wordt het echt smullen. OKC vs Spurs en Raptors vs Heat worden denk ik super partijen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste ronde en sommige twee ronde partijen zijn inmiddels af.

Cavs hebben nog geen wedstrijd verloren in de playoffs en maken samen met de Warriors op mij de meeste indruk. Zou me nu niet meer verbazen als die zonder verliespartij in de Finals komen aangezien Whiteside van de Heat geblesseerd is en Lowry en DeRozan van de Raptors gruwelijk slecht spelen. Als de belangrijkste spelers (LeBron, Irving en Love) fit blijven tot de finales zie ik ze de titel wel winnen.
Warriors maken natuurlijk de meeste kans op de titel, maar ik verwacht dat die het nog heel moeilijk gaan krijgen tegen de Spurs of tegen OKC.

Heat tegen Raptors is een erg slechte maar wel spannende matchup. Staat 2-2. Nu Valenciunas (Raptors' meest constante speler in de playoffs) en Whiteside (erg belangrijke speler voor de Heat) beiden voor langere tijd geblesseerd zijn ben ik benieuwd wie de series gaat winnen. Ik gok Heat in 7 wedstrijden.

Warriors hebben eergisteren een erg spannende pot gewonnen tegen de Blazers en staan nu 3-1 voor. Curry is terug (en hoe!) en dus verwacht ik dat het 4-1 wordt voor de Warriors.

Spurs tegen OKC is een gruwelijk goeie series tot nu toe. Na game 1 dachten velen (ik ook) dat de Spurs wel met redelijk veel gemak zouden winnen van OKC. Vannacht heeft OKC een gruwelijk belangrijke wedstrijd gewonnen waardoor ze nu 3-2 voor staan. De komende wedstrijd wordt in Oklahoma gespeeld, dus OKC kan het thuis afmaken. Naar mijn mening een 50-50 wie de finales haalt van deze 2 ploegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raptors hebben zojuist gewonnen van de Heat in de 7e (beslissende) wedstrijd. Kyle Lowry speelde gruwelijk goed en bij jde Heat lukte helemaal niks het 4e kwart.

Ik ben er heilig van overtuigd dat de Cavs in 4 of 5 wedstrijden van de Raptors gaan winnen.

Thunder hebben gewonnen van de Spurs. Alles leek samen te vallen voor de Thunder en bij de Spurs lukte heel weinig. Onherkenbaar ook hoe ze speelden. In tegenstelling tot normaal passten ze erg weinig en werd er te veel vertrouwd en geleund op Kawhi Leonard en LaMarcus Aldridge. Duncan speelde wel lekker in misschien wel zijn laatste wedstrijd ooit.

Ik gok dat de Warriors in 6 of 7 wedstrijden gaan winnen van de Thunder. Wordt interessant om te zien wie de matchups wint tussen Adams/Kanter en Bogut. Deze series wordt geweldig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit OKC, dat 2e kwart was echt bizar. Durant blijft Durant en Westbrook heeft sinds game 1 van de Spurs serie geleerd dat samenwerken een beter effect heeft dan de hele wedstrijd ISO. Dit team kan nog wel eens gaan stunten, en ik zit op hun bandwagon deze conference finals dus ik hoop het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warriors hebben ook echt een groot probleem indien Green geschorst wordt voor 1 wedstrijd (Green heeft voor de 2e wedstrijd op rij Adams in zijn ballen getrapt). Heel benieuwd wat de NBA gaat beslissen. Mogelijk wordt dat beslissend voor het eindresultaat van deze series.

En wtf, Raptors hebben een wedstrijd gewonnen van de Cavs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Game 4 Cavs - Raptors was echt genieten. Heen en weer met streaks. Nu op ziggo samenvatting van Warriors - Thunder aan het kijken. Vrij slechte wedstrijd, Curry is nergens te bekennen en alleen maar turn overs. Er zit geen idee achter het spel van de Warriors
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cavs gelukkig weer gewonnen van de Raptors, het staat daar nu 3-2 voor de Cavs. Volgende wedstrijd spelen de Raptors thuis, een eventuele 7e wedstrijd spelen de Cavs thuis. Heb er wel vertrouwen in dat het 4-2 wordt voor de Cavs.

Thunder staat geheel tegen mijn verwachting met 3-1 voor tegen de Warriors. Vooral Curry en Green spelen belachelijk slecht voor hun doen. Het meest opmerkelijke is nog dat de Thunder 2 wedstrijden gewonnen heeft terwijl Durant en/of Westbrook aanvallend slecht speelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voetbal een trainers carrousel? 11/30 teams in de NBA hebben voor komend seizoen een nieuwe head coach xd

Afbeelding

Also, heel benieuwd naar de wedstrijd van vannacht, zou toch een gigantische stunt zijn als de Warriors er "gewoon" uitvliegen. Ze spelen al een tijdje niet best, maar hebben zeker de kwaliteit om terug te bouncen. Misschien heeft het toch teveel energie gekost om voor 73 te gaan, wat ik vooraf al vreesde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eeeeennnnn het staat weer 3-3 tussen de Thunder en de Warriors, waardoor er een beslissende wedstrijd gespeeld moet worden in Oakland (Warriors spelen thuis). Belachelijke choke van de Thunder.

Cavaliers hebben zich geplaatst voor de finales, dus die hebben even rust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 13:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tering, die Thompson gooide echt van alle hoeken en standen raak. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs op een slechte dag van Steph en Klay is dit een blow-out. Ik wil niet voorbarig zijn, maar ik vrees dat Warriors - Thunder de echte finale was, zoals al jaren de WCF dat zijn eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Irving, Lebron, Love en Smith speelden ook allemaal niet goed. Ja, je bent iets te voorbarig.
Ik verwacht dat de Cavs de volgende pot pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lebron had meer punten dan Steph en Klay bij elkaar. Irving had meer punten dan Steph en Klay bij elkaar. Steph had in het laatste kwart meer turnovers dan schoten. Ik denk echt dat jij onderschat hoe slecht die 2 gisteren waren. En dit bewijst wederom de kracht van de rest van GSW, hun bank met Livingston en Iguodala is gewoon veel sterker dan dat van de Cavs, die het met Dellavedova en Frye van de bank moeten doen, gisteren goed voor 5 punten. De bank van GSW outscored die van de Cavs 45-10. In Cleveland zouden ze nog een wedstrijd kunnen winnen, zeker aangezien de grote 3 nog wel een keer zullen ontploffen, maar ik zie ze echt niet in Oracle winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2016 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is meer dan alleen hoeveel punten een speler heeft gescoord. De verdeling van schoten liggen bij GSW en de Cavs gewoon anders. Bij GSW is dat veel meer verdeeld dan bij de Cavs.

Als je kijkt naar de percentages rake schoten krijg je mijns inziens altijd een net iets beter beeld hoe goed iemand heeft gespeeld. Irving heeft weliswaar 26 punten gescoord, maar schoot maar 7 van zijn 22 schoten raak. LeBron nam de wedstrijd ook nog niet genoeg over, die krijgt nog wel een triple double met 40 punten er bij.

Zo'n eerste wedstrijd zegt niet zo gek veel, de Thunder verloor ook kansloos van de Spurs de eerste wedstrijd en wonnen vervolgens de series.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was misschien voorbarig, maar na vannacht...man. Een point differential van +48 op dit punt, een record na 2 games in de finals. Steph en Klay al beter, maar nog steeds onder hun niveau. Love waarschijnlijk er in game 3 niet bij. Kyrie tot nu toe dramatisch. Als je 2e beste speler Richard Jefferson is in de finals, dan heb je een groot probleem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik vorig jaar ook al aangaf. De bank van GSW is ook gewoon zoveel breder. Lebron geeft nog niet thuis in Oakland. Warriors gaan als het zo doorgaat een makkelijk finals tegemoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag game 7. En holy shit, wat speelt LeBron bi-zar goed de laatste 2 wedstrijden. Vannacht een deel gekeken, hij domineerde alles en iedereen. Heeft maar weer eens bewezen dat hij met afstand de beste speler op aarde is. Hij leidt op dit moment beide teams in punten, rebounds, assists, blocks en steals.

Als LeBron zo goed speelt in game 7, verwacht ik dat de Warriors het heel erg moeilijk gaan krijgen in game 7. Vooral nu Barnes slechter speelt dan een kleuter, Bogut geblesseerd is en Iguodala met een blessure speelt. Ben heel benieuwd wie de Finals MVP krijgt als de Warriors kampioen worden. Zou Lebron moeten worden ongeacht wie de wedstrijd wint, maar ik verwacht dat het winnende team de finals mvp trofee krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die block op Curry. GTFO. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic