Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Devin Booker, 20 jaar oud, heeft vannacht 70 punten gescoord tegen de Celtics :huh:
Fucking bizar.

En nog verliezen ook xd sneu na zo'n prestatie.

Trouwens een ontzettende overtreffing van het vorige record, hoogste puntenaantal voor een speler onder de 21 was Lebron met 56
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
Devin Booker, 20 jaar oud, heeft vannacht 70 punten gescoord tegen de Celtics :huh:
Fucking bizar.

En nog verliezen ook xd sneu na zo'n prestatie.

Trouwens een ontzettende overtreffing van het vorige record, hoogste puntenaantal voor een speler onder de 21 was Lebron met 56

Jep, vanaf het tweede kwart stonden ze al ongeveer 20 punten achter, is geen enkel moment een spannende wedstrijd geweest.

Moet zeggen dat de Suns Booker wel erg hielpen aan dit record, op het einde foulden ze de Celtics constant zodat ze zelf langer balbezit hadden en de bal aan Booker konden geven. Alsnog een mega prestatie natuurlijk, schoot 52,5% fg en 24 van de 26 free throws raak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie het niet live kijkt, Spurs zijn ff bezig de Warriors heen en weer te smacken halverwege Q2. Wtf gebeurt hier zeg.

Edit: tja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb t ook gekeken. Wat gruwelijk frustrerend dit geluk van de warriors, hele ongelukkig blessure Kawhi en een paar slechte keuzes van de scheids in het voordeel van de warriors aan het einde van de wedstrijd.
Hopen dat Kawhi 100% fit is voor de 3e wedstrijd. Verwacht niet dat ie de 2e wedstrijd al speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 2 keer vernederd te zijn in je eigen arena, nu naar Cleveland toe moeten, je sterspeler is geblesseerd en ligt er de rest van het seizoen uit en een achterstand van 21 punten in het 3e kwart...uiteraard winnen de Celtics die game, gesteund door Marcus "28.3% from 3" Smart die ff 7/10 driepunters raakt.

Dit is niet meer logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit sloeg echt helemaal nergens op, leek wel of LeBron er totaal geen zin in had.
Het verlies van Isaiah Thomas is eigenlijk wel voordelig voor de Celtics in deze series, hij zorgde voor een totale mismatch, vooral defensief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En klaar, Dubs in 5 (zoals stiekem al verwacht). Kevin Durant is de één-na beste speler op dit moment, maar het is toch een beetje als ontmaagd worden door een prostituee op deze manier...

Trouwens low-key genoten van JR Smith, die weer heerlijk aan het hot-streaken was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

en van Irving bij tijd en wijlen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
en van Irving bij tijd en wijlen


Game 3 en 4 ja :drool: was helaas vannacht niet top. Kevin Love trouwens een drama vannacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijn voor Durant, die man verdiende echt een ring en snap volledig dat hij naar Bandwagon Bay ging om er een te winnen , de grote vraag:

Wie kan er de eerstkomende jaren tegen dit geweld op? Ik zie Boston nog wel langs de Cavs komen als ze Fultz draften en Hayward kunnen contracteren. Maar is dat genoeg om de Warriors te verslaan? Voor de eerstkomende paar jaar niet ben ik bang. En wat gaan de Cavs doen? Hopen op blessures bij de Warriors? Kunnen ze überhaupt wat met 0 capspace, denk dat James wel een samenwerking met Anthony zit zitten maar die gaat niet voor minder dan een max contract spelen.

Hou absoluut niet van die superteams, begon al in de tijd van de Big Three in Boston en het einde is nog lang niet in zicht. Ben bang dat we de eerstkomende jaren bij de tipoff van de NBA de Warriors als kampioen kunnen invullen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Wie kan er de eerstkomende jaren tegen dit geweld op? Ik zie Boston nog wel langs de Cavs komen als ze Fultz draften en Hayward kunnen contracteren. :

Als je denkt dat een rookie LeBron en consorten gaat verslaan, heb ik slecht nieuws voor je. Hayward's vrouw heeft trouwens afgelopen week een foto gestuurd van haar kind in een groen shirt met een klavertje vier er op :P
Dus de geruchten dat Hayward naar de Celtics gaat, zouden wel eens kunnen kloppen.

Zoals verwacht idd de Warriors kampioen. Jammer. Vind het eigenlijk te makkelijk om op deze manier een ring te winnen voor Durant, als je team zonder jou de finals had gehaald mag je je toch wel even achter de oren krabben wat die ring nou waard is.
Zo jammer als je nadenkt over hoe vet de playoffs in het westen hadden kunnen zijn als Durant was gebleven. Warriors, Spurs en Thunder hadden elkaar t leven goed zuur kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet volgend jaar hé, ik zeg: De komende jaren. Danny Ainge heeft de Celtics in zo'n uitstekende positie gebracht dat ze zich elk jaar verbeteren, ik vermoed echter dat ze het de Cavs volgend seizoen al lastig gaan maken.
Fultz is dan wel een Rookie maar hij is ook een van de beste prospects van het afgelopen decennium, een aanwinst voor ieder team. Hayward is een bewezen all-star die het beste seizoen uit zijn carrière achter de rug heeft en net in zijn prime zit, en die man zou dan voor zijn oude Coach (bij Butler) gaan spelen. Naar mijn mening de beste coach van het oosten overigens.. met twee zulke fraaie extra puzzelstukjes zie ik de Celtics het de Cavs moeilijk maken.

We zullen het zien, de playoffs kunnen wel wat spanning gebruiken in ieder geval.. denk dat ze in het westen inderdaad anders mooi waren geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Fultz is dan wel een Rookie maar hij is ook een van de beste prospects van het afgelopen decennium, een aanwinst voor ieder team.

Dit wordt elk jaar gezegd. Ik kan je in het afgelopen decennium minstens 15 spelers opnoemen die een betere prospect waren. Alleen van de laatste 3 drafts al zijn Simmons, Towns, Embiid, Ingram en Wiggins betere prospects. Dan laat ik Porzingis, Booker en Parker nog achterwege.

Verder ben ik het met je eens dat Stevens een uitstekende coach is, vooral z'n plays na time-outs zijn super. Hayward is trouwens een geweldige speler, maar lang niet goed genoeg om het LeBron moeilijk te maken in het Oosten. Dan hebben ze alsnog een goeie rebounder nodig en een point guard die niet totaal wordt verwoest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wenzel schreef:
Fultz is dan wel een Rookie maar hij is ook een van de beste prospects van het afgelopen decennium, een aanwinst voor ieder team.

Dit wordt elk jaar gezegd. Ik kan je in het afgelopen decennium minstens 15 spelers opnoemen die een betere prospect waren. Alleen van de laatste 3 drafts al zijn Simmons, Towns, Embiid, Ingram en Wiggins betere prospects. Dan laat ik Porzingis, Booker en Parker nog achterwege.

Verder ben ik het met je eens dat Stevens een uitstekende coach is, vooral z'n plays na time-outs zijn super. Hayward is trouwens een geweldige speler, maar lang niet goed genoeg om het LeBron moeilijk te maken in het Oosten. Dan hebben ze alsnog een goeie rebounder nodig en een point guard die niet totaal wordt verwoest.


Ik denk echt dat Fultz voor de aansluiting zal zorgen :) We gaan het zien, ik weet dat ieder jaar gezegd wordt dat een speler de next big thing is want ik volg de NBA al 15 jaar. In al die tijd heb ik ook maar een paar keer gezien dat de nummer 1 pick daadwerkelijk de verwachtingen waarmaakte. Ik heb in die 15 jaar zat busts meegemaakt in de draft, van adam morrison tot anthony bennet. Van Darko tot Rafael Araujo (van mijn raptors), mijn god wat was dat kut.. Ik ken de verwachtingen, ik ken de scouts als Chad Ford die beweren dat een prospect fantastisch zal worden en er vaak keihard naast zitten. Ford vergeleek Darko toentertijd met Wilt XD
Anyway, ik denk dat Fultz een glansrijke carriere in het verschiet heeft! En ik zeg ook niet dat Hayward tegen Lebron op kan, maar ik denk dat hij een prima upgrade is over Crowder. Ik denk oprecht dat ze een kans maken maar we zullen het over een jaar pas weten. We zullen zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Anyway, ik denk dat Fultz een glansrijke carriere in het verschiet heeft! En ik zeg ook niet dat Hayward tegen Lebron op kan, maar ik denk dat hij een prima upgrade is over Crowder.

Hier ben ik het zeker mee eens :thumbup:

Ligt er ook wel aan welke keuzes de Celtics dit jaar maken, ze kunnen gaan voor IT/Horford/Bradley aangevuld met Hayward of Blake Griffin, maar het kan ook zo zijn dat ze kiezen voor Brown/Fultz met nog een aantal andere jonge gasten. Ik denk dat na deze offseason, en anders sowieso na het seizoen 2017-2018, wel duidelijk is welke richting ze kiezen.
IT en Bradley hebben beiden nog een contract voor een jaar.

Ben ook benieuwd naar de Pelicans. Er zijn geruchten dat Jrue Holiday weggaat, geen idee hoe ze dat op willen vangen. Chris Paul zou heel vet zijn als ze daar de salarisruimte voor hebben. Maar zou t eigenlijk nog vetter vinden als Chris Paul naar de Spurs gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toen Fultz naar Philly :lol: benieuwd wat voor plan Danny Ainge nu weer heeft, lijkt een onlogische trade maar ik moet door zijn track record hem het voordeel van de twijfel geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja what the fuck, geen idee waarom de Celtics deze keuze hebben gemaakt.
Enige wat ik me voor kan stellen is dat ze niet helemaal overtuigd waren van Fultz, of dat ze meerdere picks willen traden voor een sterspeler (hayward, george of butler bijvoorbeeld).
Wel heel gunstig voor Philadelphia dit, met een core van Embiid/Simmons/Fultz/Saric/Covington gaan ze over een aantal jaar echt meestrijden om het kampioenschap als iedere speler zich goed ontwikkelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hayward is een free agent op het moment dat hij de player option afzegt (wat de grote verwachting is), hoeven ze niet voor te traden en Paul George wil eigenlijk alleen naar de Lakers dus lijkt na 1 seizoen al weg. De naam van Jimmy Butler speelt al wel langer idd, zou kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die Ainge tovert elk jaar iets uit zijn hoge hoed, echt waar :lol: :lol:

Snap de trade ook niet echt maar denk dat hij Butler probeert weg te kapen, maar dan zou ik als Chicago Fultz aantrekkelijker vinden dan bijvoorbeeld de 3e pick (Josh Jackson waarschijnlijk) en een pick van 2018.. Hij weet wat ie doet normaliter dus het zal ongetwijfeld voordelig uitpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ainge heeft bevestigd dat ie denkt dat degene die zij willen draften beter is/wordt dan Fultz.
In dat geval hebben ze t slim aangepakt, ze krijgen er namelijk nog een hoge draftpick bij, waarschijnlijk een pick ergens tussen de 2 en 5, volgend jaar of 2019.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"The Cavaliers, per league sources, have been working today on assembling multi-team trade scenarios to try to acquire Chicago's Jimmy Butler"

Superteams worden alleen nog maar erger zo...kunnen net zo goed het reguliere seizoen afschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toen was David Griffin ontslagen. What the fuck.
LeBron is hier niet blij mee. Of het kan zijn dat de Cavs gaan rebuilden en LeBron weggaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
"The Cavaliers, per league sources, have been working today on assembling multi-team trade scenarios to try to acquire Chicago's Jimmy Butler"

Superteams worden alleen nog maar erger zo...kunnen net zo goed het reguliere seizoen afschaffen.

Krijg je ervan als je als op 1 na beste speler in de NBA naar het beste team (misschien wel het beste team ooit) gaat. KD broke the league.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
LeBron is hier niet blij mee. Of het kan zijn dat de Cavs gaan rebuilden en LeBron weggaat.


Bron was toch praktisch al GM :whistle: kan hij net zo goed de titel erbij meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, zou wat zijn. Maar Chauncey Billups wordt waarschijnlijk GM. Is 1 van Lue's beste maatjes en Dan Gilbert heeft volgens de geruchten al een persoonlijk gesprek met Chauncey gepland.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic