Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus Christus, als je knipoogt dan mis je weer een onvoorstelbare ontwikkeling. Volgens de geruchten zou Dan Gilbert het ontslag van Griffin overigens niet overlegt hebben met Lebron:

http://sportsnaut.com/2017/06/report-ca ... d-griffin/


Voor het aankomende seizoen zou het in ieder geval beter zijn dat Butler door de Celtics wordt opgepikt... als Butler naar de Cavs gaat dan wordt het idd nog erger. Denk dat de cavs misschien nog hoop hadden om Paul George te strikken, maar omdat die nu heeft aangegeven sws naar de Lakers te willen na volgend seizoen gaan ze nu misschien vol voor Butler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ook zijn dat dit een trucje is van George om zijn waarde te verlagen zodat de Pacers eigenlijk net iets te weinig terugkrijgen voor hem. Lakers wachten nu sowieso een jaar (tenzij ze op de 1 of andere manier de contracten van Mozgov en Deng kunnen traden) en in dat geval krijgen de Pacers niks terug voor George.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pacers zijn sowieso redelijk genaaid nu iedereen weet dat George weg wil en dat hij sowieso naar LA wil.
Spanning en sensatie in ieder geval!! Ben razend benieuwd naar de draft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat het slechts wilde geruchten zijn, maar nu schijnen de Knicks een trade partner te zoeken rondom Porzingis, omdat hij een exit interview zou hebben gemist :lol: volgens mij begint Phil Jackson echt zwaar te dementeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Porzingis heeft de hele 'vakantie-periode' niks van zich laten horen, dus zou zomaar kunnen dat het waar is.

Lakers hebben iig alvast wat capspace vrijgemaakt om George te tekenen, Mozgov en D'Angelo Russell ( :cry: ) getrade naar de Nets voor Brook Lopez en een pick.

Gekke offseason nu al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck :lol: Jimmy Butler (en #16, Justin Patton) geruild voor Zach Lavine, Kris Dunn en #7 (Lauri Markkanen). What the fuck, Bulls.

Draft zelf was niet echt verrassend qua picks volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Paul naar mijn teampie, de Rockets :yay: Erg blij mee, hoewel de Rockets er wel veel voor teruggeven: Beverley, Dekker, Lou Williams en 2018 first round pick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, het is CP3...dan weet je dat je een hoge prijs betaalt. Samenwerking met James Harden gaat wel heel interessant zijn, stijlen lijken te botsen maar heb zo'n vermoeden dat ze er wel iets van weten te maken.

Toch een vreemde dag dat die trade niet eens het grote nieuws van vandaag is. In het MSG kunnen iig de vlaggen uit nu Phil Jackson daar pleite is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harden en Paul is denk ik juist een perfecte combinatie. Tot dit seizoen was Harden helemaal geen playmaker, tenminste, niet zoals nu. Harden kan geweldig als SG spelen, heeft ie bij OKC en de Rockets al bewezen.
En de minuten dat Paul niet speelt, kan Harden spelen als point guard. Over Paul en Harden samen hoef je je denk ik geen zorgen te maken, maak me meer zorgen om de bank die ze overhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 07:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paul George getrade naar...OKC..
Wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik volg 0 van de NBA maar vind dit toch altijd wel grappig om te lezen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hayward waarschijnlijk naar de Celtics. Gerucht gaat dat ie Boston heeft geïnformeerd dat ie komt, maar dat ie de Jazz nog niet geïnformeerd had dat ie naar de Celtics gaat. Ondertussen is er waarschijnlijk ongewild gelekt dat ie al bij Boston had getekend en wacht ie nog even met de aankondiging.
Het blijft een gerucht, maar geloof dit wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt iig niet bevestigd door Woj, Aldridge, Schultz en Amick, tegenwoordig zo'n beetje de bekendste reporters. We zullen zien, ik verwacht het alsnog wel, daar niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar verandert mijns inziens weinig. Waarschijnlijk heeft Haynes, degene die het gerapporteerd heeft, bronnen binnen de Celtics van wie hij het gehoord heeft.
Dat Woj en Sham t nog niet hebben gerapporteerd kan zijn omdat t niet waar is, maar ook omdat de rest binnen de Celtics het nog niet weten of ontkennen.

Maar goed, ik ben een beetje teveel in de hype meegetrokken :lol: We wachten t af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woj: "After conflicting reports, Gordon Hayward to sign with Boston, league sources tell ESPN. Five-year, $130M expected"

Dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Woj: "After conflicting reports, Gordon Hayward to sign with Boston, league sources tell ESPN. Five-year, $130M expected"

Dus :P

Zie dit niet staan. Waar zie je dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Woj: "After conflicting reports, Gordon Hayward to sign with Boston, league sources tell ESPN. Five-year, $130M expected"

Dus :P

Zie dit niet staan. Waar zie je dit?


Fake news :$ iets te snel wat overgenomen, my bad
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha geeft niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, nu wel echt :P

Free agent Gordon Hayward has agreed to a four-year, $128M deal with the Boston Celtics, league source tells The Vertical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toen ging Melo zo goed als zeker naar Houston xd was twee jaar geleden een schokkende trade geweest, tegenwoordig...mwah? Nog niks officieel, maar alles wijst erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Schitterend :lol: :lol: Peyton Manning, wat een held. Genoeg NBA grappen ook, met een speciale vermelding voor die over KD en zijn daarna volgende reactie :lol:

Triple posten moet kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Triple posten moet kunnen


Er zit van eerste tot laatste een week tussen dus zo erg is het niet :aww:

Bij deze kun je weer posten zonder zorgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer een blockbuster trade :lol: Kyrie Irving naar de Celtics in ruil voor Isaiah Thomas, Jae Crowder, Ante Zizic en de Nets 2018 pick (zeer waarschijnlijk top 3). What the fuck xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Kyrie weg is, is geen verrassing, maar naar de Celtics wel. Cavs krijgen er wel wat moois voor terug zeg!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic