Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een speciaalbier adventkalender: https://www.hopt.nl/beery-christmas
Ideetje voor mensen hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Een speciaalbier adventkalender: https://www.hopt.nl/beery-christmas
Ideetje voor mensen hier?


Zag er een voorbijkomen met wijn, maar deze is natuurlijk mooier! :thumbsup: 2,90 per biertje vind ik wel veel. Met dat geld kan je zelf een adventkalender samenstellen, hoewel het idee weg is natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"We bieden een selectie aan van internationaal craft bier, veelal gebrouwen voor deze Beery Christmas"

Als dat nou zo is, maakt het dat wel weer interessant...maar is toch altijd weer twijfel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie dit. Wel gaaf! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind €70 vrij veel voor bieren waarvan je niet weet welke het zijn. Zou er niet blij van worden namelijk als er vrij 'standaard' bieren in zouden zitten. Daar komt ook nog eens bij dat ik doordeweeks niet drink, dus dan zou ik ze op moeten sparen tot het weekend en dan kan ik ze net zo goed los halen. Idee is wel erg leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Ik vind €70 vrij veel voor bieren waarvan je niet weet welke het zijn. Zou er niet blij van worden namelijk als er vrij 'standaard' bieren in zouden zitten. Daar komt ook nog eens bij dat ik doordeweeks niet drink, dus dan zou ik ze op moeten sparen tot het weekend en dan kan ik ze net zo goed los halen. Idee is wel erg leuk.


Als je nou echt denkt dat er onze standaard A-merken pilsner in zitten dan heb je echt een klap van de molen gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik vind €70 vrij veel voor bieren waarvan je niet weet welke het zijn. Zou er niet blij van worden namelijk als er vrij 'standaard' bieren in zouden zitten. Daar komt ook nog eens bij dat ik doordeweeks niet drink, dus dan zou ik ze op moeten sparen tot het weekend en dan kan ik ze net zo goed los halen. Idee is wel erg leuk.


Als je nou echt denkt dat er onze standaard A-merken pilsner in zitten dan heb je echt een klap van de molen gehad xd


Dat zeg ik toch ook nergens. Standaard stond niet voor niks tussen aanhalingstekens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik vind €70 vrij veel voor bieren waarvan je niet weet welke het zijn. Zou er niet blij van worden namelijk als er vrij 'standaard' bieren in zouden zitten. Daar komt ook nog eens bij dat ik doordeweeks niet drink, dus dan zou ik ze op moeten sparen tot het weekend en dan kan ik ze net zo goed los halen. Idee is wel erg leuk.


Als je nou echt denkt dat er onze standaard A-merken pilsner in zitten dan heb je echt een klap van de molen gehad xd


Gaat erom dat het niet de bedoeling is dat er biertjes van €2 in zitten, en er dan €2.90 per stuk in principe voor wordt gevraagd. Dan wil je ook wat bijzonderder dingen voorbij komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan er nog mensen naar de Nationale Bokbierdag in Zutphen? 2 jaar geleden heen geweest en dat beviel prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Machiel schreef:
1 van mn favorieten so far, de KBS van Founders Brewery.


Die heb ik heel toevallig afgelopen zondag gehad. Prima biertje, maar ik had stiekem toch iets meer verwacht. Heeft misschien ook juist met de verwachtingen te maken gehad.


Die staat bij mij ook nog in de kast. Heb er juist hoge verwachtingen van, gezien de ratings op Internet.

sjoerdd96 schreef:
Dit weekend voor de eerste keer de Westvleteren 12 gedronken. Was echt geweldig lekker en zou ook bijna durven zeggen dat hij lekker is als de St Bernardus Abt 12, maar denk dat het meer om het idee en de beleving gaat.


Leuk Hulster Trappistenfestival gehad? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens laatste tijd niet erg actief geweest op Untappd (@Remianthonise). Sta nog op 949 unieke bieren. Ik zal de 1000 unieke bieren dit jaar denk ik nog wel halen maar het gaat al iets minder rap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Steffnov schreef:
Machiel schreef:
1 van mn favorieten so far, de KBS van Founders Brewery.


Die heb ik heel toevallig afgelopen zondag gehad. Prima biertje, maar ik had stiekem toch iets meer verwacht. Heeft misschien ook juist met de verwachtingen te maken gehad.


Die staat bij mij ook nog in de kast. Heb er juist hoge verwachtingen van, gezien de ratings op Internet.


Dat bedoel ik ook, dat ik misschien iets te hoge verwachtingen had, en het daarom niet zo speciaal was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Leuk Hulster Trappistenfestival gehad? ;)

Jazeker wel, 2 kaartjes vol!
Ik probeer nu ook wat mn untapped bij te houden, maar de helft van de bieren ben ik dit weekend al vergeten toe te voegen.
Zal wel even duren tot ik ook tegen die 1000 aan zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat zijn jullie favorieten dan / Hoogst gerate in untappd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik Grolsch en HJ niet meereken:

1. La Chouffe
2. Brugse Zot
3. Straffe Hendrik Tripel
4. Duvel
5. Brugse Zot Dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 15:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heu in de lokale Mitra nog HJ Barrel aged gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond maar eens de Oedipus Mama proberen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren met een paar vrienden een Untapped avondje gehouden. Willekeurig 20 biertjes meegenomen uit een drankenhandel die we nog niet hadden op Untapped, optimaal vermaakt! De lekkerste bieren waren toch wel de Mont Des Cats, Kapittel Dubbel, Triple Moine en de Tripel Lefort! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik rate niks op Untappd. Ik weet wat mijn smaak is (IPA, sour, goede (imperial) stouts) en daarvan vind ik het meeste gewoon oké tot goed maar ik weet dat áls ik die haal dat ik er tevreden over ben. Daarnaast, bieren die ik écht lekker vind kan ik wel onthouden.
Overige stijlen vind ik wat minder maar wel te drinken, er is maar weinig dat ik niet te hachelen vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met die rating doe ik verder ook niks eigenlijk. Vind het wel leuk om te doen op zo'n avond, voor de extra beleving ofzo, haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het juist een mooi middel om te kijken welke ik nou echt lekker vond. Voornaamste reden om Untappd te gebruiken is wel om het makkelijk bij te houden, verder doe ik er ook niet veel mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Gisteren met een paar vrienden een Untapped avondje gehouden. Willekeurig 20 biertjes meegenomen uit een drankenhandel die we nog niet hadden op Untapped, optimaal vermaakt! De lekkerste bieren waren toch wel de Mont Des Cats, Kapittel Dubbel, Triple Moine en de Tripel Lefort! :thumbsup:

Drankenhandel Geers in Oostakker, als een kind in een snoepwinkel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Ik vind het juist een mooi middel om te kijken welke ik nou echt lekker vond. Voornaamste reden om Untappd te gebruiken is wel om het makkelijk bij te houden, verder doe ik er ook niet veel mee


Inderdaad, die rating maakt voor mij ook de app! Ik kan bijhouden wat ik zelf goed vind, maar ook wat anderen goed vinden / aanbevelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Gaan er nog mensen naar de Nationale Bokbierdag in Zutphen? 2 jaar geleden heen geweest en dat beviel prima

Als trotse Zutphenaar ben ik hier uiteraard aanwezig volgende week. Met veel bekenden bokbiertjes naar binnen harken staat altijd garant voor een gezellige middag :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjoerdd96 schreef:
Drankenhandel Geers in Oostakker, als een kind in een snoepwinkel :thumbup:


Haha, dan ben/was je ook maar op een boogscheut van waar ik woon.
Zeker een goede handel daar :thumbup:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic