Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gulden Draak Quadrupel 9000 komt in mijn lijstje favorieten. Helemaal mijn ding.
Lekker zwaar, zoet en niet te straf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe actie in ons café: een grabbelton waarmee je voor €16,50 een briefje krijgt met daarop 5 speciaalbieren. Je mag zelf kiezen in welke volgorde je ze bestelt. Mooie manier om nieuwe speciaalbieren te ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Gulden Draak Quadrupel 9000 komt in mijn lijstje favorieten. Helemaal mijn ding.
Lekker zwaar, zoet en niet te straf.


Als je hem kunt vinden (bijvoorbeeld sommige Appies hebben hem), van Gulden Draak de Brewmaster Edition proberen, dat is mogelijk mijn favoriete biertje so far :love: beetje een verlengde van de 9000
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de tip Steffnov, zal eens kijken of ze die hier ergens hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
Gulden Draak Quadrupel 9000 komt in mijn lijstje favorieten. Helemaal mijn ding.
Lekker zwaar, zoet en niet te straf.


Als je hem kunt vinden (bijvoorbeeld sommige Appies hebben hem), van Gulden Draak de Brewmaster Edition proberen, dat is mogelijk mijn favoriete biertje so far :love: beetje een verlengde van de 9000


Deze laatst ook op, heel lekker ja :D . Is te bestellen op www.drankgigant.nl, maar die hebben wel hoge verzendkosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitra komt met de Advent bierkalender die wel betaalbaar is (omgerekend 2,08 per biertje). https://www.mitra.nl/webshop/product/mi ... 1-0e-05-ba

ook verkrijgbaar voor alleen pils of helft pils, helft speciaal (en dan ook goedkoper)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
Gulden Draak Quadrupel 9000 komt in mijn lijstje favorieten. Helemaal mijn ding.
Lekker zwaar, zoet en niet te straf.


Als je hem kunt vinden (bijvoorbeeld sommige Appies hebben hem), van Gulden Draak de Brewmaster Edition proberen, dat is mogelijk mijn favoriete biertje so far :love: beetje een verlengde van de 9000


Deze laatst ook op, heel lekker ja :D . Is te bestellen op http://www.drankgigant.nl, maar die hebben wel hoge verzendkosten.


Ik ken het bedrag niet vanaf wanneer ze gratis versturen maar meerdere webshops versturen gratis vanaf 75 euro. Zit je zo aan, eventueel met een vriend. Ik kijk tegenwoordig wel eens op beerdome.com. Hebben wat aparter assortiment, niet de alledaagse bieren. Wel iets meer 'specialer' of lastiger wellicht dan de Leffe Blond of een simpele bock maar zoveel fijner.

Vorige week nog mooie inkopen gedaan, zal als ik er aan denk een foto maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké, vergeten. Vandaag poging 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Oké, vergeten. Vandaag poging 2.


We hebben ook niks aan jou he :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen naar 't Taphuys in Arnhem :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Oké, vergeten. Vandaag poging 2.


Gezopen zeker..tjonge jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 12:43 
 
Hardtraxx Addict

Morgen het speciaal bier van castricum ophalen
"Blozend blondje" van duindauw.
Pas de tweede lading, deze keer 1000 liter. De vorige 500 was binnen een paar dagen op en deze 1000 is ook al geheel verkocht.

Toch niet verkeerd voor een hobby brouwerij

(een trippel komt rond maart en een bok rond september)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Morgen naar 't Taphuys in Arnhem :love:


't Taphuys in Tilburg is echt een aanfluiting. Eten is overigens wel echt top. De bieren kun je dan allemaal zelf tappen. Dikke prima, maar de teller loopt gewoon door ook al druppelt die nog een beetje na. €7,80 voor een tripel van 0,33cc af moeten tikken. Dat slaat nergens op. Bestel daar ook alleen maar bieren op fles, omdat die tapkraan bieren gewoon echt te gek voor woorden zijn qua prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
klapstoel schreef:
Morgen naar 't Taphuys in Arnhem :love:


't Taphuys in Tilburg is echt een aanfluiting. Eten is overigens wel echt top. De bieren kun je dan allemaal zelf tappen. Dikke prima, maar de teller loopt gewoon door ook al druppelt die nog een beetje na. €7,80 voor een tripel van 0,33cc af moeten tikken. Dat slaat nergens op. Bestel daar ook alleen maar bieren op fles, omdat die tapkraan bieren gewoon echt te gek voor woorden zijn qua prijs.


Hmm ik hoorde dat die in Arnhem wel aardig was qua prijzen. Maar in de gaten houden dus, bedankt voor de tip
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag naar Ermelo! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Zaterdag naar Ermelo! :clap:


ga je nog naar een kroeg of is Ermelo gewoon heel leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Remi schreef:
Oké, vergeten. Vandaag poging 2.


Gezopen zeker..tjonge jonge
MeneerEend schreef:
Remi schreef:
Oké, vergeten. Vandaag poging 2.


We hebben ook niks aan jou he :list:

Vandaag poging 3. Maar moet lukken. 3 maal is nog steeds scheepsrecht. Komt goed, boys! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 11:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gulden Draak de Brewmaster Edition


Heerlijk ook een van de besten die ik heb gehad.

Sowieso zijn Belgian Strong Golden Ale's (Kwak, Duvel, LaChouffe, LaTrappe Isid D'Or e.d) bazig.

Probeer ook eens de Barrelholder Belgian Golden Strong als je hem ergens kan vinden. Geweldig is deze en komt imo het dichtste in de buurt van de Brewmaster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren de Thai Thai, Bronckhorster Brok in de Keel, Bronckhorster Hooge Heren, Bronckhorster Hoptimist, Kasteel Tripel en Kasteel Donker gehad.

Nog nooit zo'n raar biertje als de Hooge Heeren gehad, wat een muf bier. Had het gevoel dat die al over datum was.
Thai Thai, Brok in de Keel, Hoptimist (wat een smaaksensatie) en Kasteel Tripel waren erg lekker. Kasteel Donker als laatste bier gehad, was niet zo verstandig aangezien die zo zoet is dat het lijkt alsof je snoep aan het eten bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 14:34 
 
Hardtraxxer

klapstoel schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Zaterdag naar Ermelo! :clap:


ga je nog naar een kroeg of is Ermelo gewoon heel leuk?

Zit daar niet zo'n winkel met 1000+ bieren?

EDIT:
2300 zelfs: http://www.burgbieren.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Daar heeft 'Leven in de brouwerij' nog een stukje aan besteed in een aflevering:
https://www.npo.nl/leven-in-de-brouweri ... AT_2070261
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Zaterdag naar Ermelo! :clap:


ga je nog naar een kroeg of is Ermelo gewoon heel leuk?


Zoals er net al een reactie geplaatst is over de winkel ga ik daar inderdaad heen. Geld mee en inkopen maar! :thumbsup:

Iemand nog tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Zoals er net al een reactie geplaatst is over de winkel ga ik daar inderdaad heen. Geld mee en inkopen maar! :thumbsup:

Iemand nog tips?

Veel brouwerijen hebben rond deze tijd een kerst special, super fijn voor de kerst. Ben zelf al bijna door mn voorraadje heen, dus zal nog een terug moeten. Maar deze zijn iig top!:
St. Bernardus Christmas Ale
Gaulouise Christmas
Adriaen Brouwer Winter Wood
WNTR van Brouwerij Jessenhofke
Kappitel Winter (deze moet ik nog drinken, maar heb de rest van de bieren gedronekn van deze brouwerij en zijn allemaal dik in orde)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 19:01 
 
Hardtraxxer

sjoerdd96 schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Zoals er net al een reactie geplaatst is over de winkel ga ik daar inderdaad heen. Geld mee en inkopen maar! :thumbsup:

Iemand nog tips?

Veel brouwerijen hebben rond deze tijd een kerst special, super fijn voor de kerst. Ben zelf al bijna door mn voorraadje heen, dus zal nog een terug moeten. Maar deze zijn iig top!:
St. Bernardus Christmas Ale
Gaulouise Christmas
Adriaen Brouwer Winter Wood
WNTR van Brouwerij Jessenhofke
Kappitel Winter (deze moet ik nog drinken, maar heb de rest van de bieren gedronekn van deze brouwerij en zijn allemaal dik in orde)


Die Sint Bernardus Christmas Ale had ik vorig jaar, erg lekker inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had nog een aantal kerstbieren staan, waaronder de Tsjeeses 2015. De 2014 er bij gekocht.
Van de Black Albert en Cuvee Delphine heb ik er 2 gekocht. 1 om nu te drinken en 1 over een aantal jaar. Dit zijn bieren die eigenlijk met het jaar nog beter worden. Ook erg nieuwsgierig naar die Liquid Confidence en de Vanilla Maple Shake, ik ben benieuwd of ze de prijs waard zijn.
Afbeelding
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic