Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tripel Karmeliet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Tripel Karmeliet :love:


Blijft inderdaad een topper! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi werk, gister high beer gehad bij de Graaf van Vlaanderen te Apeldoorn. 4 biertjes van de tap en moeilijk veel te snaaien. Leffe Blond, Pauwel Kwak, Commissaris Rex en Gulden Draak Brewmaster :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Tripel Karmeliet :love:


Heb je de Westmalle Trippel al gedronken? Die is nog beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grimbergen Optimo Bruno :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

St. Amatus - Oostvleteren 12 (2013) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Patjee410 schreef:
Tripel Karmeliet :love:


Heb je de Westmalle Trippel al gedronken? Die is nog beter.


Die 2 zijn totaal niet met elkaar te vergelijken :huh: Karmeliet is heel bloemig waar de Westmalle een stuk ''zwaardere'' smaak heeft

Zaterdag Boulevard Tank 7 op :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 12:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Jonas schreef:
Patjee410 schreef:
Tripel Karmeliet :love:


Heb je de Westmalle Trippel al gedronken? Die is nog beter.


Die 2 zijn totaal niet met elkaar te vergelijken :huh: Karmeliet is heel bloemig waar de Westmalle een stuk ''zwaardere'' smaak heeft

Zaterdag Boulevard Tank 7 op :worship:


Hier ook, heerlijk biertje.

Zondag een Gulpner Wintervrund gehad, beste Winterbockje dat ik tot nu toe heb gehad. Heerlijk zacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag weer een bieravond gehouden met wat vrienden.
Een stuk of 10 verschillende biertjes gedronken, maar veel lekkers zat er eigenlijk niet tussen. Grootste tegenvaller was wel de Grimbergen Rouge. Bij een Rouge stel ik mezelf een donker bier voor met kersen smaak, zoals bij de Kasteel Rouge. Dit was gewoon een wat zwaarder fruitbier.

Verder nog wat Blond biertjes die erg vlak van smaak waren:
Ginette Natural Blond
Ramée Blond

Wat wel erg lekker was:
St-Feuillien Brune
Tripel Klok
Keizer Karel Robijn Rood, Best wel lekker. Staat op het lijstje om nog eens te drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Couck Tarwe Dubbel was ook wel goed te doen he! Samen met die Keizer Karel m'n favorieten van die avond. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Die Couck Tarwe Dubbel was ook wel goed te doen he! Samen met die Keizer Karel m'n favorieten van die avond. :)

Ohja, super maf bier was dat. Het bier was aangemeld op Untappd, maar nog door niemand anders ingecheckt.
Zeer benieuwd naar de andere biertjes van deze brouwerij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er is t/m 31-01 weer een sale op hopt.nl. Twee maanden geleden al een lading besteld in hun vorige sale en is erg goed bevallen. Zojuist lekker €160 af mogen tikken voor Remi en mij. Gaat toch wel erg snel als je ze zo aan kunt klikken :lol: . Maar wel een aanrader om even tussen te kijken, aangezien het tot 50% korting is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Er is t/m 31-01 weer een sale op hopt.nl. Twee maanden geleden al een lading besteld in hun vorige sale en is erg goed bevallen. Zojuist lekker €160 af mogen tikken voor Remi en mij. Gaat toch wel erg snel als je ze zo aan kunt klikken :lol: . Maar wel een aanrader om even tussen te kijken, aangezien het tot 50% korting is.


Ik zat al te kijken naar het Best of Beery assortiment. Ken geen enkel biertje daarvan, weet dus niet of die het worth is. 29 euro is wel aantrekkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Er is t/m 31-01 weer een sale op hopt.nl. Twee maanden geleden al een lading besteld in hun vorige sale en is erg goed bevallen. Zojuist lekker €160 af mogen tikken voor Remi en mij. Gaat toch wel erg snel als je ze zo aan kunt klikken :lol: . Maar wel een aanrader om even tussen te kijken, aangezien het tot 50% korting is.


Ga van de week ook even op de site kijken of er nog wat lekkers tussen zit. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 08:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Jonas schreef:
Patjee410 schreef:
Tripel Karmeliet :love:


Heb je de Westmalle Trippel al gedronken? Die is nog beter.


Die 2 zijn totaal niet met elkaar te vergelijken :huh: Karmeliet is heel bloemig waar de Westmalle een stuk ''zwaardere'' smaak heeft

Zaterdag Boulevard Tank 7 op :worship:


Ik vind Westmalle Trippel 1 van de meest fruitige trippels die er zijn. Karmeliet is een oerdegelijk bier, maar geen favoriet van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Wat :huh: ? Meest fruitig? Westmalle tripel staat bekend om de bittere smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben bijna op de helft van mijn alcoholvrije periode, nog zo'n 3 weken te gaan. Mi gaddo, als je dan een dikke inkoop doet via hopt.nl dan heb ik het er wel zwaar mee :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey, dit is nou jammer. Ik liet mijn totaal en unieke biertjes altijd gelijk lopen via Untappd. Dit heb ik constant goed bijgehouden en nu heb ik er ineens 323 totaal en 322 unieke biertjes. Voegt die soms iets samen of? #durftevragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Hey, dit is nou jammer. Ik liet mijn totaal en unieke biertjes altijd gelijk lopen via Untappd. Dit heb ik constant goed bijgehouden en nu heb ik er ineens 323 totaal en 322 unieke biertjes. Voegt die soms iets samen of? #durftevragen


Beer history => sort by check-ins (most to least). Waarschijnlijk heb je er gewoon eentje 2x tussen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Hey, dit is nou jammer. Ik liet mijn totaal en unieke biertjes altijd gelijk lopen via Untappd. Dit heb ik constant goed bijgehouden en nu heb ik er ineens 323 totaal en 322 unieke biertjes. Voegt die soms iets samen of? #durftevragen


Beer history => sort by check-ins (most to least). Waarschijnlijk heb je er gewoon eentje 2x tussen staan.


Thanks voor de tip! De pa van mijn vriendin heeft er ook heel wat meer totaal dan uniek en wil dit ook weg hebben. Zo kan dat dus! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatst een biertje op van Big Belly Brewing. Papa Midnight. Ik heb nog nooit zo'n smerig biertje op in mijn hele leven. De eerste keer dat ik een biertje gewoon weggedonderd heb. In het begin is de smaak redelijk, maar de nasmaak die echt 10 minuten in je bakkes blijft hangen is echt niet te harken. Het is een soort bourbon vanilla cinnamon red ale. Leuk al die 'hippe' smaken in een biertje, maar hou het gewoon lekker puur aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Probeer maar eens in een redelijk aangeschoten bui de naam "Kriek" te vergeten en denken dat het gewoon een stevig fruitig speciaalbier is.

Schrok me dood man, nog nooit zoiets smerigs geproefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ik vind Kriek dan weer wel heel lekker :$

Maar wat voor Kriek heb je op? Liefmans kriek is inderdaad echt niet te harken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liefmans on the rocks, ijskoud, als je lam bent is chill. Dan kun je er daarna weer fris tegenaan. :thumbup:

Rowanyt1309 schreef:
Steffnov schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Hey, dit is nou jammer. Ik liet mijn totaal en unieke biertjes altijd gelijk lopen via Untappd. Dit heb ik constant goed bijgehouden en nu heb ik er ineens 323 totaal en 322 unieke biertjes. Voegt die soms iets samen of? #durftevragen


Beer history => sort by check-ins (most to least). Waarschijnlijk heb je er gewoon eentje 2x tussen staan.


Thanks voor de tip! De pa van mijn vriendin heeft er ook heel wat meer totaal dan uniek en wil dit ook weg hebben. Zo kan dat dus! ^^

Ik ben ook zo autistisch dat mijn totaal ingecheckte bieren gelijk moet lopen aan mijn unieke bieren. Mij is het opgevallen dat versies met jaartallen er door de brouwer uitgehaald worden, stom voorbeeld:
- Leffe dubbel
- Lefe dubbel (2017)

Die 2017 wordt aangepast naar > Leffe dubbel en je hebt die dus 2x ingecheckt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of je hier ook op doelt, maar het is Leffe Bruin. Daar zie ik nog wel veel jaartallen van
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic