Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Spitta schreef:
Vrijdag een texelsche schuumkoppe gehad.. prima pilsje :cool:


Texels vind ik erg fijne biertjes maken ja, ook een fan van hun Springtij, Goudkoppe en Stormbock.

Skuumkoppe en Springtij idd goud ^^ Oerkroeg hier heeft ze op de tap, donders fijne pilsies.


HO HO :list: ! Dit is geen pils.
Stelregel: al het pils is bier, maar niet al het bier is pils.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, ik hoop dat ik je niet beledigd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag een Texels drinken. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 19:01 
 
Hardtraxxer

elroyce schreef:
Vind de verschillende (d)ipa's van Brewski top. Ga eens langs bij de bierbrigadier in Eindhoven, die heeft ze wss wel (en ander goed spul). Voorderest kun je bij Van Moll in eindhoven ook goed bier tenken.


Wut?! Hoezo ken ik de bierbrigadier niet en heeft nooit eerder iemand mij daarop geattendeerd :oh: Thanks man, sowieso spoedig naar toe :thumbup: Van Moll is inderdaad nice, zowel het café als diens bieren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote fles Straffe Hendrik van m'n zus gekregen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Grote fles Straffe Hendrik van m'n zus gekregen :loving:

Poeh dat is ook een heerlijk biertje. Toen ik met buurjongens in Brugge was, heeft 1 van de buurjongens daar 12 stuks van opgedronken :lol: Kerel wist niet meer wat links of rechts was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
klapstoel schreef:
Grote fles Straffe Hendrik van m'n zus gekregen :loving:

Poeh dat is ook een heerlijk biertje. Toen ik met buurjongens in Brugge was, heeft 1 van de buurjongens daar 12 stuks van opgedronken :lol: Kerel wist niet meer wat links of rechts was.


zo dan :lol: na 4 dubbels/trippels voel ik me al lekker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 Trippels? Zeer netjes. Wie gaat voor de 12 Quadrupels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Daarnaast zijn zo’n beetje alle white labels van Emelisse top. Bij deze serie heeft het basisbier op allerlei soorten vaten gelegen. Echter is de brouwmeester naar De Molen gegaan, dus weet niet zeker of de kwaliteit van dit komende jaar hetzelfde is als het gebrouwde bier van vorig jaar


Goed terugkomend, zojuist de White Label Bruidladdich BA versies van de Coffeestout, Doppelbock en Imperial Russian Stout gehad. Zeker niet verkeerd (vooral de laatste 2), maar vind bijvoorbeeld die eerder Pöjhala Pime Öö en Öö XO (Cellar Series) toch net een stukje fijner, hebben voor mijn geval een net wat vollere smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister mijn vieste biertje ooit gehad. :cry:

Birra Moretti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeer Geuzebier maar eens, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Gister mijn vieste biertje ooit gehad. :cry:

Birra Moretti.


Nee joh, heerlijk bier is dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Gister mijn vieste biertje ooit gehad. :cry:

Birra Moretti.


Nee joh, heerlijk bier is dit!


Pff, vond het echt niks. Wat een smerige smaak. Had hem trouwens wel snel op maar dat was dan weer meer omdat ik er dan vanaf was. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Grote fles Straffe Hendrik van m'n zus gekregen :loving:

:loving: :loving: :loving: :loving:

Kornuit was in de aanbieding hier trouwens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zondag speciaalbier festival in mijn dorp.

Gezellige Zondag van het Gerstenat... zin an
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 16:44 
 
Hardtraxxer

Youri! schreef:
elroyce schreef:
Vind de verschillende (d)ipa's van Brewski top. Ga eens langs bij de bierbrigadier in Eindhoven, die heeft ze wss wel (en ander goed spul). Voorderest kun je bij Van Moll in eindhoven ook goed bier tenken.


Wut?! Hoezo ken ik de bierbrigadier niet en heeft nooit eerder iemand mij daarop geattendeerd :oh: Thanks man, sowieso spoedig naar toe :thumbup: Van Moll is inderdaad nice, zowel het café als diens bieren :)


Vandaag geweest, aantal ogenschijnlijk mooie bieren gekocht :clap:

O.a. deze op aanraden van een medewerker gekocht: https://untappd.com/b/galway-bay-brewer ... ury/502651

Kwam 'ie mee aan toen ik vroeg om een obscure IPA. Erg benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 21:48 
 
Hardtraxxer

Heb nog een Double IPA van het Uiltje (Met je cascade groene trui) gevonden, tht feb 2017. Zou die nog te drinken zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Heb nog een Double IPA van het Uiltje (Met je cascade groene trui) gevonden, tht feb 2017. Zou die nog te drinken zijn?


Kom je maar op 1 manier achter :P Nu zijn IPAs "vers" vaak wel lekkerder, maar ziek zal je er niet van worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(lekker dubbelen)

Vandaag is het trouwens internationale IPA dag, dus vanavond even eer aan doen met een paar Uiltjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de week een Skuumkoppe gehad. Lekker biertje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Van de week een Skuumkoppe gehad. Lekker biertje :D

Dunkelweizens zijn sowieso leven :love:

Aanrader: Franziskaner Dunkelweizen of Weihenstephaner Dunkelweizen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 14:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hoezo ontdek ik nu pas dat dit topic bestaat? Groot speciaalbier fan hier :D Iets minder een IPA drinker, alhoewel ik de IPA's met een goede citrussmaak wel kan waarderen. Verder kan ik heel veel wel waarderen, van witbier tot aan quadruples, van blond tot aan stout :) Favorieten tot nog toe toch wel de Westvleteren 12 (loeiduur, maar echt heerlijk) en de 400 Volt BA van de Stadsbrouwerij uit Eindhoven :)

Youri! schreef:
elroyce schreef:
Vind de verschillende (d)ipa's van Brewski top. Ga eens langs bij de bierbrigadier in Eindhoven, die heeft ze wss wel (en ander goed spul). Voorderest kun je bij Van Moll in eindhoven ook goed bier tenken.


Wut?! Hoezo ken ik de bierbrigadier niet en heeft nooit eerder iemand mij daarop geattendeerd :oh: Thanks man, sowieso spoedig naar toe :thumbup: Van Moll is inderdaad nice, zowel het café als diens bieren :)


In Eindhoven zijn meer aanraders te vinden. Vlak bij Van Moll zit de Drinkers Pub, die hebben richting de 1000 soorten bier op voorraad. Iets verderop op Stratumseind zit ook nog de Bier Professor, die is iets kleiner met zo'n 300 soorten bier op voorraad, maar ook goedkoper en heeft iets meer een café sfeer. Verder zit aan het uiteinde van stratumseind aan de andere kant van de Dommel ook de stadsbrouwerij (100 Watt), die maken ook heerlijk bier! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Westvleteren 12


Maat van mij kan maandag bij het klooster 2 kratten ophalen dus ik ben voorlopig weer voorzien :thumbsup:

Afgelopen zaterdag een aantal goede stouts gedronken. Iets wat ik normaal niet gauw drink maar heb een aantal duurdere exemplaren gekocht en die vond ik toch wel erg lekker:
AleSmith Speedway Stout, 11 euro voor een halve liter
https://www.ratebeer.com/beer/alesmith- ... out/14232/

Evil Twin Imperial Biscotti Break, 8 euro voor een halve liter
https://www.ratebeer.com/beer/evil-twin ... ak/168309/

Omnipollo Anagram Blueberry Chessecake Stout, 9 euro voor een 33cl flesje
https://www.ratebeer.com/beer/omnipollo ... ut/409220/

Met name de laatste vond ik zeer lekker. De bessensmaak kwam goed naar voren, iets wat ik zelf wel kan waarderen. Normaal dus niet zo'n fan van stouts maar kon deze goede exemplaren wel waarderen waardoor ik het het geld duidelijk waard vond.

Zaterdag naar een aantal goede speciaalbiercafe's in Middelburg. Deze heb ik al eens gedronken, de Omnipollo Noa Pecan Mudcake Stout
https://www.ratebeer.com/beer/omnipollo ... ke/326774/
Toen had ik helaas al iets teveel gedronken waardoor ik er amper iets van hem geproefd dus wil deze zaterdag nog eens proberen. Dat wordt wel in een café hier in de buurt dus vrees dat die ook wel tegen de 14 euro gaat voor een glas (glaasje).
Deze staat die dag ook nog op mijn lijst:
https://www.ratebeer.com/beer/phjala-pime-/301560/
En de rest zie ik daar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Deze staat die dag ook nog op mijn lijst:
https://www.ratebeer.com/beer/phjala-pime-/301560/


Stouts staan niet bovenaan mijn lijstje, maar deze heb ik toevallig al wel gehad, is zeker een goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ook die Pime Öo? Zijn namelijk ook cellar versies van.

Ik zit ook helemaal niet zo in de stouts maar ik verdiep me er wel wat meer in. Normaliter drink ik wat meer IPA, Sour etc. Dit bevalt me nog steeds prima maar feit is wel dat de meest interessante bieren vaak stouts en Barrel Aged versies zijn. En dan helemaal Stouts Barrel Aged. Dus vandaar dat ik me er wat meer in wil verdiepen.

Denk bijvoorbeeld hier aan:
http://www.bestbeersfrombelgium.eu/cont ... ERIES.html

Deze zijn wel keihard. Serie 2 is uitgebracht, deel 13 t/m 24. Serie 1 was uiteraard 1 t/m 12. Serie 1 was erg gehyped en goed beoordeeld maar serie 2 is volgens de ekte ekte geeks overrated. Feit is wel dat als je zo'n fles koopt (in de winkel voor 28 euro, om en nabij) en je deelt deze met 3 man heb je gewoon prima bier wat nog betaalbaar is. Ik kwam afgelopen weekend een aantal flessen tegen maar had al een mandje vol. Ik denk dat ik binnenkort eens wat flessen wil proberen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic