Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702 ... 1299  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het album


wat vind je beter, een goeie kick of een goeie lead/synth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga voor een goede kick. Is volgens mij het moeilijkste om te produceren.

Tijd voor bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk maar vind shallow water toch vetter.

Zin in zijn album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawoel.

Als je met één iemand van dit topic op date moest, wie zou het zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannickvdk

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR. Staat voor morgen gepland.

Favoriete track van de EP van Vyral?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oblivion :woot:

En de jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liefduh Randy (L)

Als ik dan echt moet kiezen, ga ik voor Gripless.

Waarom zou je met Melvin op date willen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoepjeshakken ofzo toch?

Op welke partij ga jij stemmen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 02:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk op Groenlinks

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk op Nieuwe Wegen

Zelfde frage
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 09:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

D66 omdat die als enige een beetje uitlegt, wat, waarom, hoe en wanneer ze iets willen doen. Komt op mij over als de enige partij met een plan die niet een of ander extreme kant in de kaart speelt.

Wat jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
D66 omdat die als enige een beetje uitlegt, wat, waarom, hoe en wanneer ze iets willen doen. Komt op mij over als de enige partij met een plan die niet een of ander extreme kant in de kaart speelt.

Eens, daarom vallen er voor mij ook al een heleboel partijen gelijk af. Zal waarschijnlijk D66 of misschien nog VVD worden. Van het weekend/begin volgende week eens voor gaan zitten en een keuze maken.

Broken Balance schreef:
Wat jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga niet stemmen. Alles in dit land draait toch maar op één ding en dat is geld.

Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 11:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik ga niet stemmen. Alles in dit land draait toch maar op één ding en dat is geld.

Toch?


Joh. Met zulke uitspraken is het maar goed dat je niet stemt. Geld is de onderliggende factor waarop alle politieke beslissingen worden gemaakt, welke daar het beste uitkomen stem je op. Zo werkt het.

Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind als je niet stemt mag je ook niet klagen als er niks voor jou gedaan wordt. Dus ja ik stem altijd. Overigens vind ik gemeenteraadsverkiezingen 10 keer belangrijker dan de landelijke, aangezien de gemeenteraad het meest dicht bij de mensen staan en dus het meeste voor jou kunnen betekenen.
Maar toch stem ik ook landelijk, omdat ik vind dat elke stem telt en je dus niet moet zeiken als ze niks voor jou doen.

Eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 12:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Enigzins, maar mn pa roept wel eens vaker dat ze de provincies dieper in het politieke systeem moeten betrekken zodat de provincies directer kunnen handelen in de politiek. De provincies staan dichterbij de burger inderdaad en krijgen veel directer melding over wat er op de straat e.d. gebeurt. Zij zouden daarom ook directer moeten worden geïntegreerd in het politieke systeem. Maar dat gaat ambtenaren hun baan kosten dus dat gebeurt natuurlijk niet. In dat opzicht is geld helaas wel een dingetje en het is iets waar gemeentepartijen wel voor opperen.

Tl;dr?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor, ik zou idd ook zeker voor de provinciale staten verkiezingen kiezen, omdat die idd ook dichter bij de burger staat, maar de gemeente staat absoluut het allerdichtste bij de burger, want het is jouw gemeente, waar jij woont en leeft. Gemeentebestuur kan ondanks de landelijke politiek toch een heleboel dingen in de wind slaan die zij belangrijker voor de burger vinden dan de landelijke.

Zit daar een kern van waarheid in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daar zit een kern van waarheid in :yes:

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Ik ga niet stemmen. Alles in dit land draait toch maar op één ding en dat is geld.

Toch?


Joh. Met zulke uitspraken is het maar goed dat je niet stemt. Geld is de onderliggende factor waarop alle politieke beslissingen worden gemaakt, welke daar het beste uitkomen stem je op. Zo werkt het.

Geld staat altijd boven de mensen en dat zou imo omgedraaid moeten zijn. Mensen op plek 1 en geld op plek 2. Ik weet dat dit niet meer mogelijk is maar dit komt ook allemaal dankzij de mens en de politiek zelf. Geld is het slechtste idee wat de mens ooit bedacht heeft . Geld heeft de hele wereld op zeep geholpen. Alle problematiek op de wereld komt door geld. Het draait om helemaal niks anders meer dan die stomme papiertjes in je portefeuille. Als mens zijnde zijn we gewoon achterlijk bezig. In plaats van voor je mede mens te zorgen geven we alleen nog maar om een stuk papier.

Dus nee ik stem niet omdat ik het niet eens ben met de onderliggende gedachten waarop hier alles beslist word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 12:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Enigszins eens met dat geld veel heeft gesloopt en aan het slopen is inderdaad. Met als grootste voorbeeld Trump zijn beleid tegenover het broeikaseffect.

Maar probeer maar eens een concept van handel en geld te vinden waar dit niet misbruikt kan worden. Veel genialere filosofen hebben hier al langer over nagedacht en niks kunnen vinden wat niet corrupt is of misbruikt kan worden.

Als je vindt dat er meer aan mensen gedacht moet worden zou je juist links moeten stemmen, omdat hun daar meer voor staan.

Maar je leeft nou eenmaal in deze wereld die zo werkt en je gaat dat niet veranderen. Daarom stem je op degene die jou met hun geld en plannen het meest voordeel biedt.

En verder wel enigszins eens met Mares, als je weigert te stemmen moet je ook niet klagen.

Eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Enigszins eens met dat geld veel heeft gesloopt en aan het slopen is inderdaad. Met als grootste voorbeeld Trump zijn beleid tegenover het broeikaseffect.

Maar probeer maar eens een concept van handel en geld te vinden waar dit niet misbruikt kan worden. Veel genialere filosofen hebben hier al langer over nagedacht en niks kunnen vinden wat niet corrupt is of misbruikt kan worden.

Dat is waar ja

Broken Balance schreef:
Als je vindt dat er meer aan mensen gedacht moet worden zou je juist links moeten stemmen, omdat hun daar meer voor staan.

Maar je leeft nou eenmaal in deze wereld die zo werkt en je gaat dat niet veranderen. Daarom stem je op degene die jou met hun geld en plannen het meest voordeel biedt.

En verder wel enigszins eens met Mares, als je weigert te stemmen moet je ook niet klagen.

Eens?

Niet mee eens want dan zou ik ergens op stemmen waar ik in de fundering al niet achter sta en dat doe ik gewoon niet.

Cola of Sinas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cola.

Myst of Phuture Noize?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor nu Phuture Noize. Wellicht dat dat verandert in de toekomst. :)

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize, Myst heeft me nog niet weten te pakken.

Collabs tussen Noisecontrollers en B-Front of Noisecontrollers en Phuture Noize?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers en B-Front.

Klokgebouw of Maassilo?
Vorige  1 ... 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702 ... 1299  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic