Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806 ... 1300  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had eerst een hardcore feest, Angerfist The Deadfaced Dimension in november 2014. Eerste hardstyle feest was Qapital 2015.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dana @ Nacht Van Zuidwolde/Random feest in Takens Balkbrug. Eerste echte feest was MOH 2008. Eerste grote hardstyle feest zal dan wel In Qontrol 2009 zijn geweest.

Die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tatanka @ Radstake met kerst. 2006 of zo. Eerste echte feest was Defqon 2010 geloof ik.

Van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intents zaterdag 2014. Moest er nog vrij weinig van hebben toen :x

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz @ Dieka, 2013 dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde vraag neem ik aan?

Decibel 2014 mijn eerste hardstyle feest. Moest toen nog niks hebben van hardcore, maar dat is ook snel veranderd.

Je eerste feest drugs gebruiken, of je eerste feest nuchter blijven/bier drinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lastige vraag. In het begin van mijn feest periode gebruikte ik nog geen drugs. Denk wel dat de ervaring nog vetter zou zijn met drugs erbij. Gedroeg me al als een debiel met alleen alcohol bij mijn eerste feesten

Wanneer is voor jou het moment om te stoppen met drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik echt ga merken dat ik de dag(en) erna compleet gesloopt ben, waar ik nu (nog) geen last van heb. Ik merk nu al wel dat ik aanzienlijk minder gebruik dan in 2013/2014; 3x per jaar een pilletje en daar laat ik het bij. Ik vind het nu nog wel een meerwaarde om het af en toe op een groot feest te doen maar dat gaat een keer ophouden.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2014

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit gebruikt dus nooit gestopt

Waarom gebruik je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het een extra dimensie aan het feest geeft. Dat gevoel wat ik ervaarde tijdens Phuture Noize - Breathin' op Qapital, ga je nuchter onmogelijk krijgen. Verder is het gewoon prettig dat je niet moe wordt en dan ellendig aan het einde van het feest op een stoeltje zit (maar dan moet je niet een achterlijke hoeveelheid gebruiken). Ik ga zelf iedergeval flink minderen wanneer ik aan mijn master begin en wss ook minder feesten pakken

Waarom gebruik jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe het zo heel af en toe, maar gebruik t ook om een extra dimensie te geven aan t feest. Beleef de muziek veel intenser met spul op. Alsof je de muziek ook echt van binnen beleeft en voelt.
Word er ook heel rustig en vredig van terwijl ik normaal juist best wel druk ben, dus dat vind ik ook chill.

Waarom jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Omdat het een extra dimensie aan het feest geeft. Dat gevoel wat ik ervaarde tijdens Phuture Noize - Breathin' op Qapital, ga je nuchter onmogelijk krijgen. Verder is het gewoon prettig dat je niet moe wordt en dan ellendig aan het einde van het feest op een stoeltje zit (maar dan moet je niet een achterlijke hoeveelheid gebruiken). Ik ga zelf iedergeval flink minderen wanneer ik aan mijn master begin en wss ook minder feesten pakken

Waarom gebruik jij?


Ik gebruik niet, sta er wel voor open. Maar ik hoef niet per se een extra ding toe te voegen aan mijn beleving ten koste van mezelf (ja is in mate niet heel schadelijk, maar het is niet echt goed voor je). Zonder beleef ik de muziek al prima zoals ik wil. Ik heb niks extra's nodig daarvoor.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik word niet zo snel moe, dat is meer een praktische reden. Daarnaast is dat pure geluk wat je krijgt (met XTC dan) een hele mooie ervaring, zeker op feesten. De euforie die je dan krijgt kan je zonder drugs niet ervaren.

Ik ga vaker nuchter naar feesten dan met drugs en vermaak me dan ook uitstekend. Maar met drugs krijgt het feest inderdaad een hele andere dimensie en dat is het voor mij waard om het af en toe te doen.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Ik word niet zo snel moe, dat is meer een praktische reden. Daarnaast is dat pure geluk wat je krijgt (met XTC dan) een hele mooie ervaring, zeker op feesten. De euforie die je dan krijgt kan je zonder drugs niet ervaren.

Ik ga vaker nuchter naar feesten dan met drugs en vermaak me dan ook uitstekend. Maar met drugs krijgt het feest inderdaad een hele andere dimensie en dat is het voor mij waard om het af en toe te doen.

Jij?


Snap de euforie e.d. ook wel, maar dat is voor mij iets, als ik het zou doen, enorm sporadisch. Wil het zeg maar niet gaan doen op het gros van de feesten omdat ik de muziek anders niet meer geweldig beleef nuchter, dan moet het zeg maar met. Maar dat is mijn persoonlijke verslavingsgevoeligheid :P.

Dus hou het liever zo, ik slaap meestal gewoon goed uit en rust tijdens de kutsetjes even een uurtje op de zijlijn en dan krijg ik na een tijdje wel weer energie.

Beste bier op festivals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desperado'tje of Grolsch (support your local)

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds Decibel vorig jaar inderdaad Desperado.

Nog plannen komend weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag werken + feestje, zondagochtend rond 6 uur naar biddinghuizen voor dagje werken op Defqon

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijdagochtend met de groep het hele weekend naar Defqon.

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME


Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag naar Defqon :cool:

Heb jij ook al zin in het hardtraxx Defqon weekend volgend jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee.

Jij wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar eerst zaterdag eens overleven (en de rest van het jaar)

Welke naam zou jij de hardtraxx vriendencamping geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scoutingclub de ketabevers.

Origineel he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja moest lachen

Als ht een voetbalclub had, hoe zou die dan heten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een beetje

Nog meer suggesties?
Vorige  1 ... 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806 ... 1300  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic