Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Eten bij ons all-in hotel in Marmaris was echt niet te kanen. Wel chill dat alles bleef staan, als we terugkwamen van het uitgaan 's nachts lekker kommen koude soep naar binnen werken :lol:
Wij hadden ook alleen maar all-in gekozen voor de gratis drank :P Bar ging wel dicht om half 11, dus vanaf 10 uur heen en weer blijven lopen met bier en wodka redbull zodat om half 11 de hele tafel vol stond en we nog een hele tijd door konden indrinken xd


Welk All-In hotel zat je?

Ik heb in Grand Cetia gezeten. Top hotel en russen worden er geweigerd.
Dit jaar wordt het Ideal Prime Beach of Golden Rock Beach
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serin Hotel, ik Google er net even naar en zie dat ´ie permanent gesloten is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha vandaar dat eten dus :P

Nee die hotels die ik opnoemde zijn 5 sterren, dan weetje dat het goed zit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga sowieso niet drinken bij het hotel. Mag je maar 2 glazen tegelijk halen ipv een blad, moet je met 20 man tegelijk bier halen. En het bier was net water en nog in plastic glazen ook :sick: Lekker naar de kroeg gaan joh :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Augustus een weekje de bloemen buiten zetten in Albufeira :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 23:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met Sunny Beach en/of Rimini? Vrienden willen weer naar Malta, maar ik ben meer van het overal een keer heen ipv hetzelfde als het jaar daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 00:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand ervaring met Sunny Beach en/of Rimini? Vrienden willen weer naar Malta, maar ik ben meer van het overal een keer heen ipv hetzelfde als het jaar daarvoor.


Sunny is erg goedkope drank en veel zon,best ideaal eigenlijk ook is eten en hotel goedkoop daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles hierboven maar een nadeel is dat je eigenlijk altijd moet oppassen met het volk daar. In je eentje terug lopen van het uitgaan is geen slim plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 00:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Alles hierboven maar een nadeel is dat je eigenlijk altijd moet oppassen met het volk daar. In je eentje terug lopen van het uitgaan is geen slim plan.


1 keer gedaan niks gebeurd, je moet ook geen donkere parkeerplaatsen oplopen .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 01:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

We gaan dan wel in een villa iets buiten het centrum, dus wordt sws met de taxi naar huis dan. Lopend komen we idd nooit heel/onbestolen aan ben ik bang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 02:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoor van vrienden dat Sunny goedkoop is idd, maar wel heel grimmig vergeleken met andere plekken.

Rimini is mooi, maar je moet niet gigantisch veel verwachten van het uitgaan e.d. daar.
Ook is Italie zeker niet goedkoop. Je betaald daar meestal gewoon Nederlandse prijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 03:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunny beach goedkoop? Ik weet niet waar jullie zijn geweest maar in de clubs waar ik ben geweest in 2013 (Iceberg, Orange, Viking, die ene waar je via een trap langs buiten maar binnen moet, die Hollandse tent, Heineken House en Revolution betaalde je alsnog omgerekend 2,50-3 euro voor een biertje.

Verder als je geen pakket had gekocht via je reisorganisatie betaalde je bij de meeste tenten gewoon 10euro entree. Drank in de supermarkt is daar wel erg goedkoop, maar daar heb je weinig aan.

En er hangt in en buiten het uitgaansgebied idd best een grimmige sfeer. Veel vechtpartijen gezien. Al die bulgaren lopen ook rond met boksbeugels en tasers en heb hele rare verhalen gehoord van de Gofun mensen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand wel eens in Porec geweest? Waarschijnlijk ga ik dit jaar daar heen met vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Sunny Beach.. Overdag werden er op de strandboulevard messen, tasers en leipe shit verkocht en s'avonds zonder fouilleren de club in. :lol: Gekke dingen gezien/meegemaakt s'nachts op die boulevard. Mensen op het strand zien rennen alsof hun leven er vanaf hing.

Heb daar ook maar 1x politie gezien, ver van de Barstreet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 11:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke wordt gewoon weer Malta dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Iemand wel eens in Porec geweest? Waarschijnlijk ga ik dit jaar daar heen met vrienden.


Ben 2 jaar naar Novalja geweest, echt een aanrader als je in Kroatië aan het kijken bent. Baal zelf dat dit jaar de tentamens gelijk vallen met Exit Festival, anders hadden we hier een road trip rondom heen gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 11:56 
 

Wij zitten ook naar Kroatië te kijken.. Iemand tips voor mooie plekken waar het niet té toeristisch is maar toch genoeg te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 05:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Haha Sunny Beach.. Overdag werden er op de strandboulevard messen, tasers en leipe shit verkocht en s'avonds zonder fouilleren de club in. :lol: Gekke dingen gezien/meegemaakt s'nachts op die boulevard. Mensen op het strand zien rennen alsof hun leven er vanaf hing.

Heb daar ook maar 1x politie gezien, ver van de Barstreet.

Inderdaad, ik dus geen een keer politie. Toch heel raar als ik er nu zo over na denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mensen die naar Marmaris gaan, ook daar moet je 's nachts na het uitgaan uitkijken als je alleen terugloopt.
Ik ben twee/drie keer alleen teruggelopen en toen meerdere keren aangesproken of ik coke wou kopen. Heb uiteraard afgewezen, maar ik hoorde van onze reisleidsters dat er meerdere Nederlands waren die er wel op in waren gegaan en vervolgens in een steegje door een groep Turken in elkaar zijn geslagen en bestolen.
Verder worden er héél veel mensen gedrogeerd daar met uitgaan (door naalden of zelfgestookte alcohol bij shotjes barren). Kerel uit een andere groep die bij ons in het hotel zaten waarmee we regelmatig uitgingen is toen ook nog een naald in z'n arm geboord. Hallo antibiotica, doei vakantie, en het kan dan nog veel slechter aflopen ook.

Verder geen bier of drank kopen in clubs van barpersoneel wat met emmers rond loopt door de zaal als je niet gepast kunt betalen. Als je veel te veel geeft omdat je niet kleiner hebt zeggen ze dat ze even wisselgeld gaan halen en vervolgens zie je ze de hele avond niet meer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Haha Sunny Beach is wel lachen. Je kan idd gewoon wapens kopen overdag. Geen gekke dingen meegemaakt tijdens het uitgaan. Wel zijn er alleen maar jongens. Maar ik was er 2 weken, aten elke dag bij een hotel om de hoek, erg goedkoop en lekker. Qua verblijf zaten wij natuurlijk weer boven de beveiliging en die was niet vies van een potje knokken volgens mij. Stond ie in de nacht met een ploertendooier voor je deur enzo :lol:

Hoe het afliep de vakantie kennen de meeste wel hier. Huur geen golfwagen die zijn levensgevaarlijk en gaan 80 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Dit jaar weer Albufeira, blijft lachen daar. Dit keer wel maar 8 dagen ipv 15. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga samen met mn vriendin ongeveer 3 weken naar Italie. Steeds ergens 3-5 dagen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 19:46 
 
Hardtraxx Elite

l
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

OOK DJ'S GAAN OP VAKANTIE!!!!!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 10:31 
 

Op één of andere manier vind ik dit een gore foto :x
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic