Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik zit even te kijken voor volgend jaar zomervakantie, maar heb niet echt iets waarvan ik denk wauw daar moeten we heen. Heeft iemand hier ervaring met Porec (Kroatië)? Of een andere tip, hoeft niet eens perse zo'n standaard jongerenplaats te zijn, elk idee is welkom.

Mallorca, Malta, Lloret en Malgrat en Albufeira zijn we al geweest. Turkije of andere moslimlanden ga ik niet heen. Evenals Sunny Beach ivm miljoen verhalen over diefstal en shit.


Dit valt echt wel mee. Je moet alleen voor andere dingen oppassen... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 12:01 
 
Artiest

Pommer schreef:
Ik zit even te kijken voor volgend jaar zomervakantie, maar heb niet echt iets waarvan ik denk wauw daar moeten we heen. Heeft iemand hier ervaring met Porec (Kroatië)? Of een andere tip, hoeft niet eens perse zo'n standaard jongerenplaats te zijn, elk idee is welkom.

Mallorca, Malta, Lloret en Malgrat en Albufeira zijn we al geweest. Turkije of andere moslimlanden ga ik niet heen. Evenals Sunny Beach ivm miljoen verhalen over diefstal en shit.


Porec is opzich leuk, maar viel me een beetje tegen. Niet echt een 'strip' vol met uitgaansgelegenheden. Waren wel een paar leuke tenten (Club Villa bv). Alleen lagen deze erg ver uit elkaar allemaal. (taxi)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand nog tips voor Mallorca volgend jaar? accommodatie's etc. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Heeft iemand nog tips voor Mallorca volgend jaar? accommodatie's etc. ^^

Ik ben dit jaar wegens een druk festivalseizoen pas in oktober een week naar Playa de Palma geweest met mijn vriendin. Ik had de indruk dat je echt wel in de zomer moet gaan voor vette (strand)feestjes. In El Arenal is er wel een "Nederlandse buurt" met typisch Nederlandse kroegen enz. Daar ben ik twee keer in club Double Dutch beland. Vriendelijk personeel en een goede sfeer. Echt een aanrader! Hier hebben we ook nog wat landgenoten (Belgen) leren kennen. Met die gasten zijn we dan nog 2 dagen vanalles gaan doen langs het strand. Niet ver van El Arenal is er nog het Megapark. Dit is een gigantische zaal met picknicktafels (deed me meteen denken aan de Oktoberfeesten). Op de eerste verdieping hiervan is er een heel vette discotheek (wel duur). Als je wil gaan winkelen ofzo moet je in Palma de Mallorca zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 21:30 
 
Hardtraxxer

NickDB schreef:
Heeft iemand nog tips voor Mallorca volgend jaar? accommodatie's etc. ^^


Voor een feestvakantie met vrienden moet je naar el Arenal. Hotels zijn niet heel best dus als het lukt zou ik naar airBnB kijken. Heb ik een paar jaar geleden met 3 vrienden gedaan, we zaten in een luxe appartement met mega dakterras, vlak aan zee en in het uitgaansgebied, voor 250 pp ongeveer voor een week. Hier moet je wel redelijk op tijd bij zijn want er zijn er natuurlijk niet zo veel. Tip: scooters huren en het eiland verkennen, het is zonde om alleen op het strand en in de kroeg te hangen op zo'n mooi eiland.

Als je met je vriendin oid gaat of iig niet als zuipvakantie, dan iets zoeken in palma de mallorca. als je een beetje tactisch iets uitzoekt zit je zowel midden in de stad als op loopafstand van het strand. Ook hier weer: scooter huren en lekker rondtouren. Als je uit eten wil, moet je naar El Chaflan de Patxi in Palma de Mallorca. Een beetje uit het centrum maar de moeite waard om er heen te gaan. Traditioneel Spaans restaurantje waar je geweldig kunt eten.


Heeft er iemand hier ervaring met een road trip door scandinavie? Ik wil komende zomer met mn vriendin met de auto en tent richting de noordkaap. Is het bijvoorbeeld makkelijk kampeerplaatsen onderweg te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Heeft iemand nog tips voor Mallorca volgend jaar? accommodatie's etc. ^^


Voor als je op een zuipvakantie gaat: El Arenal.
Ben de afgelopen twee jaar geweest, beste plek om op vakantie te gaan. Vorig jaar zaten we in hotel Pinero Tal en dit jaar in Carribean Bay. Pinero Tal was wel prima, maar eten was echt slecht (Rob Geus is er dit jaar geweest met Red Mijn Vakantie :lol: ). Daarnaast moest je na het stappen een stuk omhoog lopen om bij je hotel aan te komen wat niet echt fijn is.

Caribbean Bay in Mallorca vonden wij persoonlijk het chillste hotel waar we de afgelopen vakanties in hebben gezeten (ben wel vrij snel tevreden). Enige minpunt dat ik kon bedenken is dat de Wi-Fi in de kamers slecht was (bij het zwembad beneden wel goed) en je kreeg een code voor een week maar deze was maar 5 dagen geldig ofzo, ga je dit melden bij de receptie geven ze je een code van twee dagen mee (alsof ze weten dat een code van 7 dagen maar 5 dagen geldig is :list: ). Bij het zwembad kun je van alles lekkers drinken en ook nog broodjes eten en andere zooi voor als je honger hebt.
Verder geen controle door bewakers ofzo als je binnenkomt dus je kan iedereen meenemen naar je hotel :innocent:

Ohja, je moet wel hopen dat je niet op de onderste verdieping zit, want als de balkons boven jou iets naar beneden gooien, komt het op jouw balkon terecht omdat het balkon van de onderste kamers groter is.
Je loopt trouwens ook iedere keer als je terugkomt van het stappen naar dit hotel langs een hoerentent. Prachtig om daar met zijn alle aan de bar te gaan zitten en nog een pilsje te drinken :beer:

Tot slot: Megapark, als je daarheen gaat, weet je één ding zeker: als je weer weg gaat daar ben je zo zat als een skup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 22:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Enemy Contact schreef:
Pommer schreef:
Ik zit even te kijken voor volgend jaar zomervakantie, maar heb niet echt iets waarvan ik denk wauw daar moeten we heen. Heeft iemand hier ervaring met Porec (Kroatië)? Of een andere tip, hoeft niet eens perse zo'n standaard jongerenplaats te zijn, elk idee is welkom.

Mallorca, Malta, Lloret en Malgrat en Albufeira zijn we al geweest. Turkije of andere moslimlanden ga ik niet heen. Evenals Sunny Beach ivm miljoen verhalen over diefstal en shit.


Porec is opzich leuk, maar viel me een beetje tegen. Niet echt een 'strip' vol met uitgaansgelegenheden. Waren wel een paar leuke tenten (Club Villa bv). Alleen lagen deze erg ver uit elkaar allemaal. (taxi)

Hmm dat is wel minder ja. Zijn die clubs wel de moeite waard of ook moah?

@Twanneke

Vergeet BCM niet in Mallorca, awesome discotheek. Het eerste jaar dat we er waren 'draaide' Skrillex er, tering wat een chaos met al die bezopen Engelsen.

Maar idd Megapark is het belangrijkste van Mallorca (L)

Als ik er zo aan terug denk zou ik er best nog wel een keer heen willen, maar ben met m'n 24 volgende zomer denk ik toch iets te oud vergeleken met de rest wat daar loopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vergeet BCM niet in Mallorca, awesome discotheek. Het eerste jaar dat we er waren 'draaide' Skrillex er, tering wat een chaos met al die bezopen Engelsen.:P


Wij zijn persoonlijk niet zo van de grote discotheken, dus daar niet geweest, liever gewoon de Nederlandse clubs als Heeren van Amstel, Radio 538, Club Veronica. Maar als je er wel van houdt, is BCM natuurlijk wel een aanrader ja.
Uiteindelijk is trouwens na het stappen rondzwerven over de boulevard en tegen iedereen aanpraten het leukste :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
NickDB schreef:
Heeft iemand nog tips voor Mallorca volgend jaar? accommodatie's etc. ^^

Ik ben dit jaar wegens een druk festivalseizoen pas in oktober een week naar Playa de Palma geweest met mijn vriendin. Ik had de indruk dat je echt wel in de zomer moet gaan voor vette (strand)feestjes. In El Arenal is er wel een "Nederlandse buurt" met typisch Nederlandse kroegen enz. Daar ben ik twee keer in club Double Dutch beland. Vriendelijk personeel en een goede sfeer. Echt een aanrader! Hier hebben we ook nog wat landgenoten (Belgen) leren kennen. Met die gasten zijn we dan nog 2 dagen vanalles gaan doen langs het strand. Niet ver van El Arenal is er nog het Megapark. Dit is een gigantische zaal met picknicktafels (deed me meteen denken aan de Oktoberfeesten). Op de eerste verdieping hiervan is er een heel vette discotheek (wel duur). Als je wil gaan winkelen ofzo moet je in Palma de Mallorca zijn.

Florizo schreef:
NickDB schreef:
Heeft iemand nog tips voor Mallorca volgend jaar? accommodatie's etc. ^^


Voor een feestvakantie met vrienden moet je naar el Arenal. Hotels zijn niet heel best dus als het lukt zou ik naar airBnB kijken. Heb ik een paar jaar geleden met 3 vrienden gedaan, we zaten in een luxe appartement met mega dakterras, vlak aan zee en in het uitgaansgebied, voor 250 pp ongeveer voor een week. Hier moet je wel redelijk op tijd bij zijn want er zijn er natuurlijk niet zo veel. Tip: scooters huren en het eiland verkennen, het is zonde om alleen op het strand en in de kroeg te hangen op zo'n mooi eiland.

Als je met je vriendin oid gaat of iig niet als zuipvakantie, dan iets zoeken in palma de mallorca. als je een beetje tactisch iets uitzoekt zit je zowel midden in de stad als op loopafstand van het strand. Ook hier weer: scooter huren en lekker rondtouren. Als je uit eten wil, moet je naar El Chaflan de Patxi in Palma de Mallorca. Een beetje uit het centrum maar de moeite waard om er heen te gaan. Traditioneel Spaans restaurantje waar je geweldig kunt eten.


Heeft er iemand hier ervaring met een road trip door scandinavie? Ik wil komende zomer met mn vriendin met de auto en tent richting de noordkaap. Is het bijvoorbeeld makkelijk kampeerplaatsen onderweg te vinden?


Twanneke schreef:
NickDB schreef:
Heeft iemand nog tips voor Mallorca volgend jaar? accommodatie's etc. ^^


Voor als je op een zuipvakantie gaat: El Arenal.
Ben de afgelopen twee jaar geweest, beste plek om op vakantie te gaan. Vorig jaar zaten we in hotel Pinero Tal en dit jaar in Carribean Bay. Pinero Tal was wel prima, maar eten was echt slecht (Rob Geus is er dit jaar geweest met Red Mijn Vakantie :lol: ). Daarnaast moest je na het stappen een stuk omhoog lopen om bij je hotel aan te komen wat niet echt fijn is.

Caribbean Bay in Mallorca vonden wij persoonlijk het chillste hotel waar we de afgelopen vakanties in hebben gezeten (ben wel vrij snel tevreden). Enige minpunt dat ik kon bedenken is dat de Wi-Fi in de kamers slecht was (bij het zwembad beneden wel goed) en je kreeg een code voor een week maar deze was maar 5 dagen geldig ofzo, ga je dit melden bij de receptie geven ze je een code van twee dagen mee (alsof ze weten dat een code van 7 dagen maar 5 dagen geldig is :list: ). Bij het zwembad kun je van alles lekkers drinken en ook nog broodjes eten en andere zooi voor als je honger hebt.
Verder geen controle door bewakers ofzo als je binnenkomt dus je kan iedereen meenemen naar je hotel :innocent:

Ohja, je moet wel hopen dat je niet op de onderste verdieping zit, want als de balkons boven jou iets naar beneden gooien, komt het op jouw balkon terecht omdat het balkon van de onderste kamers groter is.
Je loopt trouwens ook iedere keer als je terugkomt van het stappen naar dit hotel langs een hoerentent. Prachtig om daar met zijn alle aan de bar te gaan zitten en nog een pilsje te drinken :beer:

Tot slot: Megapark, als je daarheen gaat, weet je één ding zeker: als je weer weg gaat daar ben je zo zat als een skup.


Bedankt voor jullie reacties :thumbsup: Het zal waarschijnlijk wel een zuip vakantie zijn maar wij zullen ook zeker de omgeving willen verkennen. Dat vind ik altijd wel belangrijk als je op vakantie gaat. Wat betreft de Hollandse tenten dat boeit mij niet zoveel. Ik ga niet op vakantie om weer alleen maar Nederlanders te zien :P
Verder ben ik ook erg benieuwd naar het Megapark :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Pommer schreef:
Vergeet BCM niet in Mallorca, awesome discotheek. Het eerste jaar dat we er waren 'draaide' Skrillex er, tering wat een chaos met al die bezopen Engelsen.:P


Wij zijn persoonlijk niet zo van de grote discotheken, dus daar niet geweest, liever gewoon de Nederlandse clubs als Heeren van Amstel, Radio 538, Club Veronica. Maar als je er wel van houdt, is BCM natuurlijk wel een aanrader ja.
Uiteindelijk is trouwens na het stappen rondzwerven over de boulevard en tegen iedereen aanpraten het leukste :lol:


Haha dit is altijd geweldig inderdaad. Altijd 2 uur over de terugweg doen ofzo. Ook voor het stappen vaak nog ff een emmertje wegtanken met je maten kwam je ook altijd genoegs tegen om al tegen te lullen :P . En die emmers nooit duur ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 19:03 
 
Hardtraxxer

Via AirBnb een appartement bij de plaatselijke tennisclub gevonden. Goedkoop, schoon, goed eten, mooi zwembad etcetera.

Verder: sla BCM over. Vieze drank, vieze wijven, busreis niet waard imo. Wel goed geluid en dikke namen.
Bierkönig > MegaPark want koud bier, want bier uit glas, want afspeellijst is langer dan 5 nummers

Ga verder niet naar een wedstrijd van RCD Mallorca, zonde van je tijd en geld, wat een drama :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 19:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Verder: sla BCM over. Vieze drank, vieze wijven, busreis niet waard imo. Wel goed geluid en dikke namen.

Bier drinken, care, taxi, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zijn deze zomer ook geweest en zijn ook meer kroegtijgers dan discotheek mensen zeg maar. Moet zeggen dat El Arenal dan echt goed geschikt is. Wat een feest daar elke avond :D Zat leuke Nederlandse tentjes om je een week lang 's avonds te vermaken. 's Middags lekker rustig een terrasje pakken of het eiland verkennen (quads huren etc). We zijn wel elke avond uit eten geweest omdat het hotel echt smerig was qua eten. Verder was het top :cool:
Aanrader: Heeren van Amstel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net terug van 12 dagen Curacao.. wat een geweldig eiland :cool:

Dikke vette aanrader!! Alleen wel beetje een redelijke beurs hebben want goedkoop is t niet :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Net terug van 12 dagen Curacao.. wat een geweldig eiland :cool:

Dikke vette aanrader!! Alleen wel beetje een redelijke beurs hebben want goedkoop is t niet :surrender:


Ik ga er ooit in mijn leven nog heen :) Maar ben er nu nog niet klaar voor om mijn nier te verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 16:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Kaapverdië? Iemand hier ervaring mee?


Zaten ik en mn vriendin ook naar te kijken, rond maart april is het betaalbaar maar in de zomervakantie wordt het echt achterlijk duur.

Aanraders in Italië? Zitten zelf te kijken naar Puglia (Lecce, Bari), Amalfi kust (Napels, Capri) en de Bloemenriviera (Genoa, Pisa).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanstaande zomer mezelf verwaarlozen in El Arenal. Wordt goud. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Spitta schreef:
Net terug van 12 dagen Curacao.. wat een geweldig eiland :cool:

Dikke vette aanrader!! Alleen wel beetje een redelijke beurs hebben want goedkoop is t niet :surrender:


Ik ga er ooit in mijn leven nog heen :) Maar ben er nu nog niet klaar voor om mijn nier te verkopen


Geweldig land, verschil tussen arm en rijk wel erg groot.. maar dat weer en die stranden (L) :innocent:

Nu alweer op zoek naar de zomervakantie; Portugal wordt het waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIj gaan verder dit jaar naar Salou
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IJsland, als ik op tijd afstudeer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:
Aanstaande zomer mezelf verwaarlozen in El Arenal. Wordt goud. :yay:

Heuj ik ook :D . Waar zitten jullie en wanneer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Indyy schreef:
Aanstaande zomer mezelf verwaarlozen in El Arenal. Wordt goud. :yay:

Heuj ik ook :D . Waar zitten jullie en wanneer? :P


Hotel Amazonas vanaf 29 juli tot 5 augustus! Jullie? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:
Uberhout schreef:
Indyy schreef:
Aanstaande zomer mezelf verwaarlozen in El Arenal. Wordt goud. :yay:

Heuj ik ook :D . Waar zitten jullie en wanneer? :P


Hotel Amazonas vanaf 29 juli tot 5 augustus! Jullie? ^^


Hotel Blue Sea Costa Verde van 25 juli tm 1 augustus. Gaan waarschijnlijk morgen boeken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Kaapverdië? Iemand hier ervaring mee?


Ja, ben naar het eiland Sal geweest. Was een leuke vakantie voor een weekje.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic