Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-01-2017, 19:24 

Hardtraxxer

Morgen voor drie dagen naar Boedapest :D ! Ben heel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-01-2017, 22:35 

Hardtraxx Veteran

Enige wat ik heb is weekje karpervissen in Frankrijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-01-2017, 13:34 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Pommer schreef:
Hoor de laatste jaren ook steeds meer mensen die naar Kos gaan, iemand daar ervaring mee? Of een ander Grieks eiland dan Kreta? Vraag me ook af of de helft niet vol zit met vluchtelingen :P

Op Kos komen best veel vluchtelingen aan. :P

Toen ik er was in 2015 was daar in de media heel gedoe over ja maar er was niks van te merken. Een paar bij de haven.. Verder echt een leuke vakantie gehad daar met vrienden! Hotel/Appartementen: Kipriotis (Hippocrates).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-04-2017, 14:06 

Hardtraxx Elite

Niet echt lange vakantie, maar past hier het best denk ik.
Ga in de meivakantie dagje naar Londen met m'n vriendin. Iemand nog tips voor bezienswaardigheden (buiten London Eye, Big Ben etc.) en plekje om te eten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 15:39 

Hardtraxx Veteran

Over 2 weken een weekend met 5 vrienden naar Praag voor een vrijgezellen-weekend voor 1 van de mannen.

Iemand nog goeie tips (fuck cultuur dat weekend!!) om te doen overdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 15:55 

Kraak... Piep...

ErikZ schreef:
Over 2 weken een weekend met 5 vrienden naar Praag voor een vrijgezellen-weekend voor 1 van de mannen.

Iemand nog goeie tips (fuck cultuur dat weekend!!) om te doen overdag?

Zuipen, je bent in Praag.

Over een tijdje met het vrouwtje naar Madeira.

Afbeelding

Zin an, alleen geen zin in 5 uur in een Transavia vliegtuig over een oceaan waar dus niet veel te zien is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 15:56 

Hardtraxx Addict

Met vrouwtje en schoonfamilie naar Frankrijk. Het plaatsje waar we naar toe gaan is Florentin La Capelle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 17:11 

Hardtraxx Elite

Over minder dan drie weken een weekje belachelijk doen in Mallorca (El Arenal)! Zin in. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 17:40 

Hardtraxx Veteran

Over 4 weken lekker 10 dagen bier snuiven en cultuur zuipen in Malta! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 18:39 

Hardtraxx Addict

Over 10 dagen heerlijk hetzelfde aantal dagen vertoeven op Tenerife :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 18:52 

Bierkoning

SL8492 schreef:

Welk hotel zit je? Ben de afgelopen 2 jaar geweest met vrienden en heb me op en top vermaakt :$ Pas op voor strippers die je gewoon naar binnen sleuren tegen je wil in (of diep van binnen eigenlijk niet maarja).

Indy schreef:
Over minder dan drie weken een weekje belachelijk doen in Mallorca (El Arenal)! Zin in. :woot:

Omdat iedereen met zn vriendin op vakantie gaat hebben we het er met de vrienden over gehad om een lang weekend te gaan en dan gewoon elke dag naar Mega Park :P Hoop dat het doorgaat, dan heb ik ook nog een soort van mini vakantie deze zomer. Moet ook maar eens vriendin gaan zoeken denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 19:01 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
SL8492 schreef:

Welk hotel zit je? Ben de afgelopen 2 jaar geweest met vrienden en heb me op en top vermaakt :$ Pas op voor strippers die je gewoon naar binnen sleuren tegen je wil in (of diep van binnen eigenlijk niet maarja).

Haha, heu Lommen, wordt nog wat.

Verzet je vooral niet en laat het filmen, pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 19:21 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Indy schreef:

Omdat iedereen met zn vriendin op vakantie gaat hebben we het er met de vrienden over gehad om een lang weekend te gaan en dan gewoon elke dag naar Mega Park :P Hoop dat het doorgaat, dan heb ik ook nog een soort van mini vakantie deze zomer. Moet ook maar eens vriendin gaan zoeken denk ik..

Herkenbaar. Was ook ons plan, helaas niet doorgegaan omdat halve zooitje nooit geld heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2017, 22:29 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
SL8492 schreef:

Dragonara Court zit ik, is in St. Julians. Geen idee wat ik ervan moet verwachten maar heb niet hele hoge eisen, als het een beetje schoon is ben ik al gauw tevreden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 10:21 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:

Samen pinsirren daar? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 10:39 

Hardtraxxer

Met het vrouwtje over exact 17 dagen in het vliegtuig naar..

Afbeelding

Afbeelding

Gran Canaria :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 11:25 

Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Indy schreef:

Samen pinsirren daar? :$

Jaa lekker Pinsirren op muziek van Broederliefde en Boef, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 11:27 

Hardtraxx Addict

Gran Canaria is echt leuk met een vrouwtje, maar met vrienden moet je het nooit doen. Rare gasten daar. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 11:34 

Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Rare gasten daar. :huh:

Ja? Licht het toe, ben benieuwd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 11:35 

Hardtraxx Addict

Re-vamp schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Rare gasten daar. :huh:

Ja? Licht het toe, ben benieuwd :$

Die gasten vinden zichzelf echt helemaal geweldig. Overal lopen van 'kijk mijn gespierde lichaam eens even'. 'T slijm loopt hun uit de bekken van zichzelf. Gadverdamme. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 11:36 

Hardtraxxer

Aaaahzo! Was gelukkig niet van plan om uit te gaan, dus dan komt t helemaal goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 11:37 

Hardtraxx Addict

Re-vamp schreef:
Aaaahzo! Was gelukkig niet van plan om uit te gaan, dus dan komt t helemaal goed :thumbsup:

Daarom. Op Gran Canaria is het echt heerlijk om met de meid te zijn. Welk plaatsje ga je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 12:35 

Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Re-vamp schreef:

Daarom. Op Gran Canaria is het echt heerlijk om met de meid te zijn. Welk plaatsje ga je?

Jaa dat geloof ik! Ik ga hierheen:

Afbeelding

All inclusive, gewoon 8 van de 10 dagen niets doen en beetje zonnen en zwemmen. ook nog 1 dagje rondtoeren in een gehuurde bak, en nog 1 dagje naar een waterpark met +-30 glijbanen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 12:56 

Hardtraxx Addict

Lekker man! Ik was op Las Palmas. Fijne vakantie alvast. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2017, 15:06 

Hardtraxx Addict

Nog aan het twijfelen om een week naar Oostenrijk te gaan met vriendin en schoonfamilie. Weet niet zo goed wat er te doen is dan een beetje wandelen, grotten bezoeken en rodelen?

Ik zou dan echt alleen uit kijken naar wanneer de avond valt, er goed bier gedronken wordt en veel vlees gegeten kan worden haha.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic