Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf volgende week eindelijk even vakantie, ga het wel gewoon thuis spenderen want verder abstudieren en op de hond passen; dus iemand nog vette plekjes in Nederland die ik kan bevliegen met de drone? Kan google maps wel gaan uitpluizen maar dit is misschien makkelijker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Vanaf volgende week eindelijk even vakantie, ga het wel gewoon thuis spenderen want verder abstudieren en op de hond passen; dus iemand nog vette plekjes in Nederland die ik kan bevliegen met de drone? Kan google maps wel gaan uitpluizen maar dit is misschien makkelijker :P


Heerderstrand / schaapskooi. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
sonnebloem schreef:
Vanaf volgende week eindelijk even vakantie, ga het wel gewoon thuis spenderen want verder abstudieren en op de hond passen; dus iemand nog vette plekjes in Nederland die ik kan bevliegen met de drone? Kan google maps wel gaan uitpluizen maar dit is misschien makkelijker :P


Heerderstrand / schaapskooi. :innocent:


Goeie! Moest gelijk aan een fidget spinner denken toen ik hem bekeek met maps haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rowanyt1309 schreef:
sonnebloem schreef:
Vanaf volgende week eindelijk even vakantie, ga het wel gewoon thuis spenderen want verder abstudieren en op de hond passen; dus iemand nog vette plekjes in Nederland die ik kan bevliegen met de drone? Kan google maps wel gaan uitpluizen maar dit is misschien makkelijker :P


Heerderstrand / schaapskooi. :innocent:


Goeie! Moest gelijk aan een fidget spinner denken toen ik hem bekeek met maps haha


Kom dan gelijk even een biertje bij mij doen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 12:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Over 3 weken een lang weekend naar Dublin :D Iemand nog tips? Ook voor evt. dingen in de buurt om te zien/doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele gave vakantie gehad in Malta! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weekje Cherso was echt niet normaal :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf aankomende zaterdag ook eindelijk één week vakantie :beer:. 5 dagen naar Zandvoort ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Vanaf aankomende zaterdag ook eindelijk één week vakantie :beer:. 5 dagen naar Zandvoort ^^


Lekker 5 dagen Strand Vooges en dan door naar gamehal ''Circus'' :thumbup:

Inb4 Teup
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 10:33 
 
Hardtraxx Elite

Morgen richting Oostenrijk. Lekker veel vlees eten en bier drinken. Beetje zwemmen, mountainbiken en vissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekje Sunny Beach geweest. Was er al eens geweest, dus wist wel een beetje hoe het was. Niet teveel van verwacht dus aangezien ik nu een stuk ouder ben dan de gemiddelde leeftijd daar, maar echt de mooiste week uit mijn leven gehad :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Normaalweg altijd in augustus op vakantie. Maar aangezien wij naar Dubai gaan hebben we dat maar eventjes opgeschoven naar oktober. Vanwege de betere temperaturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het laatste dagje werk, klaarmaken voor Madeira.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 dagen naar Marseille geweest, bizar vette stad. Ontzettend divers qua culturen en natuur.
Een deel van de stad is erg arm, veel beton daar, drugsdealers op straat en weinig natuur. 20 km verder ligt het nationale park waar je eerst een uur moet wandelen in de bergen (stukken van 15 a 20% stijgingspercentage) om bij het strand te komen. Maar dan heb je ook wat:

Afbeelding

Tevens naar Gorges du Verdon geweest, de grootste grand canyon van Europa. Ook bizar mooi om in een bootje tussen de bergen door te varen:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gorges du verdon, die naam zocht ik toevallig :P Ziet er vet uit btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 18:01 
 
Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
Weekje Sunny Beach geweest. Was er al eens geweest, dus wist wel een beetje hoe het was. Niet teveel van verwacht dus aangezien ik nu een stuk ouder ben dan de gemiddelde leeftijd daar, maar echt de mooiste week uit mijn leven gehad :beer:


Wij gaan volgend jaar wss voor de laatste keren met alle mannen op pad. Sunny beach was 3 jaar terug goed bevallen dus wss gaan we daar weer heen! Bulgaars bier is sowieso goed te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 19:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
THArdstyler schreef:
Weekje Sunny Beach geweest. Was er al eens geweest, dus wist wel een beetje hoe het was. Niet teveel van verwacht dus aangezien ik nu een stuk ouder ben dan de gemiddelde leeftijd daar, maar echt de mooiste week uit mijn leven gehad :beer:


Wij gaan volgend jaar wss voor de laatste keren met alle mannen op pad. Sunny beach was 3 jaar terug goed bevallen dus wss gaan we daar weer heen! Bulgaars bier is sowieso goed te pruimen.


Zaten wij ook aan te denken, maar dan Marmaris.

Ooit Kroatië gedaan maar daar toen ook terug geweest en alles was verdwenen.

Dus niet te hoge verwachtingen zetten. Vooral niet op Sunny Beach, bekende van me is juist net terug gekomen en zei dat het echt matig was vanwege de prijzen en criminaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net een weekje naar Marsa Alam in Egypte geboekt met de vriendin. Koopje kunnen doen. Nog nooit in Afrika geweest dus ik ben zeer benieuwd. We zijn al zeker van plan om een dagexcursie te doen naar Luxor en omstreken voor de Nyl en Piramide(s). Toevallig nog iemand tips? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 19:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Net een weekje naar Marsa Alam in Egypte geboekt met de vriendin. Koopje kunnen doen. Nog nooit in Afrika geweest dus ik ben zeer benieuwd. We zijn al zeker van plan om een dagexcursie te doen naar Luxor en omstreken voor de Nyl en Piramide(s). Toevallig nog iemand tips? :D


Pas op voor IS
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roadtrip gedaan in de VS. Met een tussenstop in New York naar Los Angeles gevlogen en met de camper getourt naar Williams, Grand Canyon, Lake Powell, Antelope Canyon, Bryce Canyon, Zion National Park, Las Vegas, Sequoia National Park, Yosemite National Park, San Francisco, Pismo Beach en wederom Los Angeles (Santa Monica, Hollywood).

Elke dag weer vol verbazing mijn ogen uitgekeken. Hoe diep die Grand Canyon is, hoe over de top Vegas is, hoe bijzonder de Antelope Canyon is, hoe groot Sequoia bomen zijn, hoe herkenbaar LA is als je GTA speelt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette route, heb ongeveer dezelfde in 2014 gedaan. En inderdaad een vergelijkingsfoto gemaakt met de pier van santa monica :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Roadtrip gedaan in de VS. Met een tussenstop in New York naar Los Angeles gevlogen en met de camper getourt naar Williams, Grand Canyon, Lake Powell, Antelope Canyon, Bryce Canyon, Zion National Park, Las Vegas, Sequoia National Park, Yosemite National Park, San Francisco, Pismo Beach en wederom Los Angeles (Santa Monica, Hollywood).

Elke dag weer vol verbazing mijn ogen uitgekeken. Hoe diep die Grand Canyon is, hoe over de top Vegas is, hoe bijzonder de Antelope Canyon is, hoe groot Sequoia bomen zijn, hoe herkenbaar LA is als je GTA speelt :lol:

Supervet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug na een paar dagen Praag. Wat een prachtstad :love: wel enorm druk, maar ideaal als student zijnde. Goedkoop eten, goedkoop bier, goedkoop vervoer, redelijk goedkoop overnachten :thumbsup:
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic