Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Terug na een paar dagen Praag. Wat een prachtstad :love: wel enorm druk, maar ideaal als student zijnde. Goedkoop eten, goedkoop bier, goedkoop vervoer, redelijk goedkoop overnachten :thumbsup:


beetje wezen stappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
klapstoel schreef:
Terug na een paar dagen Praag. Wat een prachtstad :love: wel enorm druk, maar ideaal als student zijnde. Goedkoop eten, goedkoop bier, goedkoop vervoer, redelijk goedkoop overnachten :thumbsup:


beetje wezen stappen?


nope, met de vriendin een paar dagen de toerist uitgehangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 07:49 
 
Hardtraxx Elite

Zo terug rijden vanuit Oostenrijk. Was toch wel een hele leuke vakantie! Nog tot vrijdag vrij, oftewel een paar dagen no-life gamen. En dan na 3 jaar weer voltijd naar school na n tijd bbl te hebben gedaan. Heb dr best zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In oktober 8 dagen op bezoek bij mijn vriendin die stage loopt in Noorwegen in Bodø. Heel erg benieuwd, eerdere stagiaires zeiden dat er een kans is dat je het noorderlicht kan zien, dus duimen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Terug na een paar dagen Praag. Wat een prachtstad :love: wel enorm druk, maar ideaal als student zijnde. Goedkoop eten, goedkoop bier, goedkoop vervoer, redelijk goedkoop overnachten :thumbsup:


Hier wil ik dit jaar of volgend jaar ook zo graag nog weer een keer heen. Ben er toen geweest toen PEC Zwolle speelde tegen Sparta Praag voor de Europa League, maar wat een gave stad zeg. Dat plein is ook echt geweldig met die kerk en alle terrasjes. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 3 dagen, 0 uur en 59 minmuten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
klapstoel schreef:
Terug na een paar dagen Praag. Wat een prachtstad :love: wel enorm druk, maar ideaal als student zijnde. Goedkoop eten, goedkoop bier, goedkoop vervoer, redelijk goedkoop overnachten :thumbsup:


Hier wil ik dit jaar of volgend jaar ook zo graag nog weer een keer heen. Ben er toen geweest toen PEC Zwolle speelde tegen Sparta Praag voor de Europa League, maar wat een gave stad zeg. Dat plein is ook echt geweldig met die kerk en alle terrasjes. :love:


Zeker een mooie plek ja! Maar als je goedkoop bier wil drinken, moet je die terrasjes vermijden. Die zijn juist ingesteld op de toeristen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met pa, vriendin van pa en zusje naar Reno (Lago Maggiore) geweest. Onder andere van een berg af gerodeld, super vet! Mooi gebied ook daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn vriendin en ik zouden afgelopen maand naar Dubai, maar hebben dit maar om geboekt naar half oktober. Anders is het daar geen 14 dagen niet vol te houden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Zojuist bevestigd dat ik met de vriendin in juni naar Dubai ga.

Iemand hier ervaringen met deze stad ? We zijn nooit buiten Nederland geweest met z'n twee voor langere periode, dus we gooien ons zelf in het diepe.

10 dagen, dus mooi de tijd om mijn ogen uit te kijken in de stad van de toekomst al zeggen ze zelf.

En zijn jullie al bezig met vakantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf aan het kijken naar korte trips bijv naar de UK, nog nooit geweest. Ga een lange vakantie tegemoet dus wil er ook het maximale uithalen. Laatste keer op vakantie was in 2016. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 11:47 
 
Hardtraxxer

Dit jaar met vrouwtje 2 weken naar Egypte in zo'n superdeluxe resort. Iemand ervaringen met Egypte en wat leuk is om te doen naast niksen op het resort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dubai lijkt me inderdaad ook heel vet! Goed weer gegarandeerd volgensmij :D

Ik zit zelf te kijken om met mijn vriendin naar Tenerife te gaan. We gaan relatief vroeg (halverwege mei) en daar schijnt het weer nog wel redelijk te zijn op dat tijdstip. Kaapverdische eilanden lijkt me ook heel nice, maar dat is toch wat buiten het budget -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 12:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Dit jaar met vrouwtje 2 weken naar Egypte in zo'n superdeluxe resort. Iemand ervaringen met Egypte en wat leuk is om te doen naast niksen op het resort?

Noem me paranoia maar ik zou dus echt geen vakantie meer boeken in die regio ivm alle aanslagen en shit :P

Heb zelf overigens binnenkort een weekendje Krakau op de planning staan met vrienden. Hebben buiten Auschwitz nog niks gepland dus mocht er nog iemand tips hebben :) Als ik het allemaal zo lees/hoor is het wel echt een uitgaansparadijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 12:26 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Noem me paranoia maar ik zou dus echt geen vakantie meer boeken in die regio ivm alle aanslagen en shit :P.

Hebben wij ons ook afgevraagd maar ervoor gekozen om het toch te doen. Heb me een beetje ingelezen en schijnt op de resorts wel veilig te zijn.
Bovendien kan op een vakantie naar Italie ook je vliegtuig uit de lucht vallen. Als je overal rekening mee moet houden blijft er niet veel meer over :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel eens met Pommer. Ik wil altijd een autootje huren en het gebied verkennen, centra bezoeken etc. Of 'ff een terrasje pakken ergens. Blijven zitten op een resort is niet echt wat imho ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 12:33 
 
Hardtraxxer

Beurtbalkje schreef:
Wel eens met Pommer. Ik wil altijd een autootje huren en het gebied verkennen, centra bezoeken etc. Of 'ff een terrasje pakken ergens. Blijven zitten op een resort is niet echt wat imho ^^


Zeker ook research naar gedaan. We gaan maar 8 dagen. In die 8 dagen is er genoeg te doen wat het resort organiseert en bij de betreffende touroperators als veilig wordt beschouwd. Denk bijvoorbeeld aan; snorkelen, zwemmen met dolfijnen, op een kameel rijden en op een quad door de woestijn. Voor 8 dagen is dit een prima bezigheid denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mongoose schreef:
Dit jaar met vrouwtje 2 weken naar Egypte in zo'n superdeluxe resort. Iemand ervaringen met Egypte en wat leuk is om te doen naast niksen op het resort?

Noem me paranoia maar ik zou dus echt geen vakantie meer boeken in die regio ivm alle aanslagen en shit :P

Heb zelf overigens binnenkort een weekendje Krakau op de planning staan met vrienden. Hebben buiten Auschwitz nog niks gepland dus mocht er nog iemand tips hebben :) Als ik het allemaal zo lees/hoor is het wel echt een uitgaansparadijs.


Krakau is een hele vette stad, alles is eigenlijk prima te belopen. Ben er in 2016 2 a 3 dagen geweest en naast auschwitz gewoon de stad bekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beurtbalkje schreef:
Dubai lijkt me inderdaad ook heel vet! Goed weer gegarandeerd volgensmij :D

Ik zit zelf te kijken om met mijn vriendin naar Tenerife te gaan. We gaan relatief vroeg (halverwege mei) en daar schijnt het weer nog wel redelijk te zijn op dat tijdstip. Kaapverdische eilanden lijkt me ook heel nice, maar dat is toch wat buiten het budget -.-



Als je weinig wil doen en veel op t strand wil hangen moet je daarheen gaan.ben er 1,5 maand terug geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mongoose schreef:
Dit jaar met vrouwtje 2 weken naar Egypte in zo'n superdeluxe resort. Iemand ervaringen met Egypte en wat leuk is om te doen naast niksen op het resort?

Noem me paranoia maar ik zou dus echt geen vakantie meer boeken in die regio ivm alle aanslagen en shit :P

Heb zelf overigens binnenkort een weekendje Krakau op de planning staan met vrienden. Hebben buiten Auschwitz nog niks gepland dus mocht er nog iemand tips hebben :) Als ik het allemaal zo lees/hoor is het wel echt een uitgaansparadijs.


Katowice is mooi, naar het zuiden van Silezie gaan bij de grens van Tjechie, kun je vaak wel mountainbiken en andere bergdingen doen.

Ga zelf komende zomer wellicht nog naar Katowice, bij schoonfamilie op bezoek.

Planning is nu 12 dagen Toscane verkennen vanuit Viareggio, kunnen mogelijk een huisje huren van een maat z'n ouders voor weinig. Uiteindelijk in de planning om volgend jaar over een oceaan te vliegen (VS of Japan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met m'n vriendin vakantie geboekt naar Madeira :thumbsup: staat dat schele standbeeld van Ronaldo daar nog op 't vliegveld? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Mongoose schreef:
Dit jaar met vrouwtje 2 weken naar Egypte in zo'n superdeluxe resort. Iemand ervaringen met Egypte en wat leuk is om te doen naast niksen op het resort?

Snorkelen in de rode zee! Daar kan je echt heel veel zien. Super helder water met ontzettend veel soorten mooie tropische vissen. Erg gaaf. Sowieso een boot huren en een dag op zee daar is geen straf. Verder een waterpark bezoeken is ook wel leuk als je die in de buurt hebt.

Beurtbalkje schreef:
Dubai lijkt me inderdaad ook heel vet! Goed weer gegarandeerd volgensmij :D

Ik zit zelf te kijken om met mijn vriendin naar Tenerife te gaan. We gaan relatief vroeg (halverwege mei) en daar schijnt het weer nog wel redelijk te zijn op dat tijdstip. Kaapverdische eilanden lijkt me ook heel nice, maar dat is toch wat buiten het budget -.-

Was onze 2e keuze!

Juni is vlak voor de 2 warmste maanden waarin het 45 graden kan worden. Juni is het minimum 28 en maximum 40. Prima zon weer. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog tips of suggesties voor korte trips? Denk aan een paar dagen/midweekje. Zit naar iets voor groot britannie te kijken :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edinburgh blijkt een aanrader te zijn. Zelf niet geweest, maar ik wil er geruime tijd al naar toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je auto's leuk vind; Nurburgring. Wel 'ff checken op hun site voor de openingstijden, maar een midweekje is perfect daar! Ik ga daar bijna elk jaar heen, en het verveelt nooit. Dikke auto's, genoeg kijkplaatsen en het sfeertje om de baan heen is ook heerlijk. En de heerlijke restaurantjes en goedkope huisjes eromheen niet te vergeten :thumbsup:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic