Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een verpakking van een stokbrood met kruidenboter openmaken die nog lang niet over de datum is en die vervolgens onder de schimmel zit. Dit is al de 4e keer gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Een verpakking van een stokbrood met kruidenboter openmaken die nog lang niet over de datum is en die vervolgens onder de schimmel zit. Dit is al de 4e keer gvd.


Lijkt maar zo, dat is de kruidenboter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat maakt de boter extra lekker als ie wat ouder is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Een verpakking van een stokbrood met kruidenboter openmaken die nog lang niet over de datum is en die vervolgens onder de schimmel zit. Dit is al de 4e keer gvd.

Dan zat er ergens een gaatje in de verpakking. Geeft wel een extra smaak explosie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aars explosie*
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slecht aangegeven route naar Liquicity voor fietsers. Hebben een uur moeten zoeken naar de ingang. Uiteindelijk ook best ver omgefietst waardoor we bijna in Schoorl waren beland >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serieuze schade gemaakt op Hard Island:

Afbranden van overtollig stukje bracelet, land een deel op mijn hand waardoor ik dus al een mooie (kleine) brandwonde had op dag 1 xd

Gsm weer beschadigt waardoor touchscreen weer langs geen kanten werkt, nog minder dan de vorige keer >.<

Zonnebril kwijt. Niet zo super erg, was niet zo duur.

Air max letterlijk kapot gestampt. Zat er al aan te komen na defqon maar nu dus officieel mijn eerste paar air max versleten. Het was nog het oude BW model met leer(?) bovenaan. °19-04-2014 | †05-07-2017

Een van de twee op maat gemaakte oordopjes kwijt geraakt. Weet niets meer van een groot deel van die avond dus dat hielp al helemaal niet om die nog terug te vinden de volgende dag.

Leesboek vergeten in het vliegtuig van de terugvlucht.

Maar voor de rest een leuke vakantie gehad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 23:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat er weer een of andere halve zool actief is in ons dorp die denkt dat het nodig is om auto's, struiken en andere dingen in de fik te zetten...

Was weer een tijdje rustig na 8 auto's, 5 voortuinen en 3 containers in 1.5 maand. Krijgen we dit weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Dat er weer een of andere halve zool actief is in ons dorp die denkt dat het nodig is om auto's, struiken en andere dingen in de fik te zetten...

Was weer een tijdje rustig na 8 auto's, 5 voortuinen en 3 containers in 1.5 maand. Krijgen we dit weer


Hebben ze geen idee wie het is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn oordopjes moeten terug sturen naar Bax ... Geen muziek tijdens het reizen meer of tijdens het sporten :( en nu ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mijn oordopjes moeten terug sturen naar Bax ... Geen muziek tijdens het reizen meer of tijdens het sporten :( en nu ?


Telefoonspeakers op vol maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mijn oordopjes moeten terug sturen naar Bax ... Geen muziek tijdens het reizen meer of tijdens het sporten :( en nu ?

Reserve oortjes kopen voor in de toekomst mocht het nog een keer voorkomen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
rakkietakkie schreef:
Dat er weer een of andere halve zool actief is in ons dorp die denkt dat het nodig is om auto's, struiken en andere dingen in de fik te zetten...

Was weer een tijdje rustig na 8 auto's, 5 voortuinen en 3 containers in 1.5 maand. Krijgen we dit weer


Hebben ze geen idee wie het is?


Gok van niet... maar als ze telefoon uitlezen via masten lukt ze dat wel

Cruelty schreef:
Jawel ze weten precies wie maar boeie zijn maar struiken

En auto's..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat bijna alle spijkerbroeken in de kledingwinkels skinny jeans zijn tegenwoordig :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
skinny jeans

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Dat bijna alle spijkerbroeken in de kledingwinkels skinny jeans zijn tegenwoordig :mad:


Kom naar de ARO Fashion Gear, ik help u graag aan een nieuwe broek en nee.. Geen skinny. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

T is niet dat ik dik ben ofzo haha, maar die dingen staan gewoon voor geen meter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
T is niet dat ik dik ben ofzo haha, maar die dingen staan gewoon voor geen meter xd


Skinny niet nee, maar wat is skinny volgens jou? Ik heb bijvoorbeeld redelijk strakke broeken aan maar dat zijn Slim broeken. Van Chasin' bijvoorbeeld vallen ze ook al redelijk strak maat zit er veel stretch in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik draag ook liever slim broeken dan wijde. Staat toch mooier vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal slim fit hier. Mijn benen zijn vrij lang en mager. Probeer dan maar eens een gewone broek te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind slim fit persoonlijk altijd wat vlotter staan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil niks anders meer dan slim fit. Wijd genoeg zodat je ballen niet afgeknepen worden, strak genoeg om niet als een lap rond je benen te bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik wil niks anders meer dan slim fit. Wijd genoeg zodat je ballen niet afgeknepen worden, strak genoeg om niet als een lap rond je benen te bewegen.


Draag zelf altijd Jack & Jones
Deze zit zoooooo heerlijk :worship: https://www.jackjones.com/nl/nl/jj/jean ... _GreyDenim

Citaat:
Slim fit Tim
Tim is een klassieke, rechte slim fit - niet te strak, niet te ruim. Tim heeft afslankende lijnen, waardoor je ze makkelijk kunt combineren met bijna elke stijl.

Indigo Knit
Indigo Knit is een speciale stof die het geweldige comfort van gebreide sweatwear combineert met de authentieke indigo look van denim. In een Indigo Knit jeans zie je er stijlvol uit. Maar je voelt je net zo comfortabel als in een sweatbroek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slim vind ik wel prettig, sluit wat beter aan. Maar skinny jeans begin ik echt niet aan. Staat voor geen meter en volgens mij zit dat echt kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze heb ik gisteren gehaald, en dat zijn ook de modellen die ik altijd draag. Altijd EGO Slim.

https://score.nl/chasin-ego-smoke-blue- ... gL-cPD_BwE
Vorige  1 ... 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic