Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spierpijn na Fatality pfffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Spierpijn na Fatality pfffff

Mijn lichaam kraakt ook weer aan alle kanten. Aan de ene kant wel een teken dat het een goed feestje was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tering veel mensen op Fatality die een "KETA" pet droegen, inclusief lekkere dikke lijnen als decoratie. Mijn god wat ben je dan triest :sick:


Kan hier ook met mijn hoofd niet bij. Dan ben je in mijn ogen gewoon echt een idioot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Tering veel mensen op Fatality die een "KETA" pet droegen, inclusief lekkere dikke lijnen als decoratie. Mijn god wat ben je dan triest :sick:


Kan hier ook met mijn hoofd niet bij. Dan ben je in mijn ogen gewoon echt een idioot.

Ik vraag me dan altijd af wat die ouders zeggen. "Oh leuke pet lieverd, ga je nog maar eens helemaal kapot snuiven vandaag, liefs x"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Tering veel mensen op Fatality die een "KETA" pet droegen, inclusief lekkere dikke lijnen als decoratie. Mijn god wat ben je dan triest :sick:


Kan hier ook met mijn hoofd niet bij. Dan ben je in mijn ogen gewoon echt een idioot.

Ik vraag me dan altijd af wat die ouders zeggen. "Oh leuke pet lieverd, ga je nog maar eens helemaal kapot snuiven vandaag, liefs x"


Vooral dit inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 23:00 
 
Hardtraxx Elite

Dit: https://www.facebook.com/demorgen/video ... 427576959/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:


België en harddance. Het blijft een onmogelijke combinatie. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, alleen die trut zelf trek ik na 5 seconden al niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep snel weg geklikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 19:23 
 
Hardtraxxer

Dacht gratis tickets voor Electronic Family maar organisatie spreekt over een fout en annuleert ze :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zojuist achter komen dat ik vanaf februari geen basisbeurs meer heb ontvangen t/m juli wat ongeveer €81,- per maand is. Morgen die flikkers van DUO maar eens opbellen. :mad:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door een probleem met de ventilatie op mijn werk is het hier in het labo dus belachelijk warm. Dat wordt een leuke nachtshift.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 09:50 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:

Ik vind het nog het ergste dat ze zo geforceerd doet alsof ze het leuk vind en perse los móét gaan, ipv gewoon te laten zien hoe het erg ongeveer aan toe gaat op die stage. Oh ja en dat ze al die shit gabber muziek noemt, toont ook weer aan wat ze er nou daadwerkelijk vanaf weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die loopt 22 jaar achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snappen jullie nu waarom wij, als Belgen, met plezier al die moeite doen om elke x weken naar Nederland te rijden voor een feestje? Het merendeel van de bevolking denkt op exact diezelfde manier over hard dance. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 11:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Er zojuist achter komen dat ik vanaf februari geen basisbeurs meer heb ontvangen t/m juli wat ongeveer €81,- per maand is. Morgen die flikkers van DUO maar eens opbellen. :mad:

Afbeelding


Werd al eens op dit forum gezegd. Duo verlengt dit altijd zo stilzwijgend mogelijk. En dan sommige mensen verbaasd zijn dat ze opeens een torenhoge studieschuld hebben.

Ben er zelf gelukkig na een maand al achter gekomen en zodoende de schuld flink beperkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
MelvinFR schreef:
Er zojuist achter komen dat ik vanaf februari geen basisbeurs meer heb ontvangen t/m juli wat ongeveer €81,- per maand is. Morgen die flikkers van DUO maar eens opbellen. :mad:

Afbeelding


Werd al eens op dit forum gezegd. Duo verlengt dit altijd zo stilzwijgend mogelijk. En dan sommige mensen verbaasd zijn dat ze opeens een torenhoge studieschuld hebben.

Ben er zelf gelukkig na een maand al achter gekomen en zodoende de schuld flink beperkt.


Dit is juist andersom :P Hij heeft nog recht op dat geld en krijgt het schijnbaar niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 11:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah las ik het verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 21:30 
 

mensen op facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Misschien verkeerde topic, maar ik vind dit echt heel lachwekkend, continue OOOOHHH!!! smaken verschillen, maar dit is toch helemaal niks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:


Misschien verkeerde topic, maar ik vind dit echt heel lachwekkend, continue OOOOHHH!!! smaken verschillen, maar dit is toch helemaal niks :lol:


Eens. Al vind ik die kicks van Luminte wel weer heerlijk! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat "OOOHHH" roepen eigenlijk wel wat hebben xd, mits het niet constant bij iedere kick gebeurd. Betrap mezelf er ook regelmatig op, al is dat wel echt omdat er dan een hele dikke kick in komt vliegen. Maar dat is niet roepen om het roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 10:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik vind dat "OOOHHH" roepen eigenlijk wel wat hebben xd, mits het niet constant bij iedere kick gebeurd. Betrap mezelf er ook regelmatig op, al is dat wel echt omdat er dan een hele dikke kick in komt vliegen. Maar dat is niet roepen om het roepen.


Bij zoiets als Mind Dimension & The Purge - Roll It snap ik het wel. Maar bij de Gearbox.. die kicks zijn "hard".

Echter mis ik het niet wanneer ik op een Industrial feest sta waar de lompe kicks je om de oren vliegen. Daar zie je iedereen elkaar gewoon aankijken met een kop van Jezus wat hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik vind dat "OOOHHH" roepen eigenlijk wel wat hebben xd, mits het niet constant bij iedere kick gebeurd. Betrap mezelf er ook regelmatig op, al is dat wel echt omdat er dan een hele dikke kick in komt vliegen. Maar dat is niet roepen om het roepen.

En dat is juist het probleem. Het lijkt ook meer een hype om dat te roepen dan dat ze daadwerkelijk verbaasd zijn over hoe hard een kick gaat. Bij Roll Up zijn het ook echt enorm lompe kicks, maar bij voornamelijk de gearbox artiesten roepen ze het bij elke kickswitch, ongeacht hoe hard die volgende kick dan gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik schreeuw ook altijd als ik verbaasd ben over de kick. Was wel mooi in Luxor een keer met Theracords avond, draaide Thera geloof ik Different Kind of Therapy. Ik keihard schreeuwen bij de climax, zie ik Geck-O verbaasd omkijken naar mij zo van wtf doe jij dan :lol:
Vorige  1 ... 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic