Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970 ... 1062  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 12:29 

Hardtraxx Veteran

Ach joh, dat hele pinsirren is toch gewoon humor? Gewoon een lekker lompe, belachelijke manier van losgaan. Snap niet hoe mensen zich daaraan kunnen irriteren.
Als ze jou ermee tot last zijn doordat ze je aan de kant beuken is het natuurlijk een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 12:50 

Hardtraxx Elite

Van ons denken ze waarschijnlijk juist hetzelfde als we weer eens vierkant rammen in de tweede climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 13:55 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Van ons denken ze waarschijnlijk juist hetzelfde als we weer eens vierkant rammen in de tweede climax.

Onmogelijk. Wetenschappelijk onderzoek van de Universiteit van Cambridge heeft uitgewezen dat vierkant rammen in de tweede climax geluk bevorderend werkt voor zowel de beoefenaar als omstanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 15:30 

Hardtraxx Elite

Vooral als je iemand per ongeluk op z'n bakkes rost met je elleboog kunnen ze er mee lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 18:41 

Hardtraxx Veteran

Om de reactie van de vriendin van diegene die door de elleboog een blauw oog heeft opgelopen is te lezen is ook wel lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 21:50 

Hardtraxx Addict

Ziek zijn :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 00:23 

Hardtraxxer

Denk dat iedereen gewoon lekker moet losgaan hoe die wil, alleen hekzitten vind ik onnodig. Misschien ben ik ook wel degene die het minst mag klagen want ik ben zelf echt ontzettend lomp :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 01:00 

Hardtraxx Elite

Voor de duidelijkheid, ik vind ook dat iedereen helemaal lekker zelf moet weten hoe ze losgaan op een feest. Zelfde geldt voor mondkapjes: als jij die behoefte voelt om er zo bij te lopen, vooral lekker doen. Neemt alleen niet weg dat ik het er zeer debiel uit vind zien. Gelukkig mag ik dat zomaar ervan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 10:55 

Hardtraxx Veteran

Ach 9 van de 10 keer heb ik niet eens door dat ze aan het hekzitten zijn. Ik zie het vooral voorbij komen op filmpjes in RSU enzo, maar op het feest zelf totaal geen aandacht voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 12:51 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Voor de duidelijkheid, ik vind ook dat iedereen helemaal lekker zelf moet weten hoe ze losgaan op een feest. Zelfde geldt voor mondkapjes: als jij die behoefte voelt om er zo bij te lopen, vooral lekker doen. Neemt alleen niet weg dat ik het er zeer debiel uit vind zien. Gelukkig mag ik dat zomaar ervan vinden.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 15:32 

Hardtraxx Elite

Wanneer je in de bus zit en de climax van een vette track komt opzetten, terwijl er op dat moment iemand de bus instapt die je niet al te goed kent maar wel goed genoeg om je oortjes uit te moeten doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 15:01 

Hardtraxxer

Hahaha herkenbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 15:53 

Hardtraxx Veteran

Mensen in de bus die hun tas op de plek naast zich zetten terwijl er andere mensen zijn die moeten staan hierdoor. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 15:55 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Mensen in de bus die hun tas op de plek naast zich zetten terwijl er andere mensen zijn die moeten staan hierdoor. :mad:

Gewoon vragen of ze plaats willen maken, doet 99% gewoon hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 17:04 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
yannickvk schreef:

Doe ik ook zeker, maar het gaat me meer om het idee. Beetje gek dat je daarom moet vragen toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 20:33 

Hardtraxxer

yannickvk schreef:
Uberhout schreef:
yannickvk schreef:

Doe ik ook zeker, maar het gaat me meer om het idee. Beetje gek dat je daarom moet vragen toch. :P

Heel erg mee eens. Ik heb ook wel eens mn tas naast me, maar als ik iemand zie zoeken haal ik deze wel uit mezelf weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 15:13 

Bierkoning

Same, maar wat nog erger is is als ze op de binnenste stoel gaan zitten terwijl de buitenste nog vrij zijn :') Hoe kun je in godsnaam zo aso zijn. En wat me ook opvalt is dat het juist mensen van middelbare leeftijd zijn ipv jongeren wat je misschien zou denken.

Oja en dat m'n bier op is godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 17:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Same, maar wat nog erger is is als ze op de binnenste stoel gaan zitten terwijl de buitenste nog vrij zijn :') Hoe kun je in godsnaam zo aso zijn. En wat me ook opvalt is dat het juist mensen van middelbare leeftijd zijn ipv jongeren wat je misschien zou denken.

Erg irritant ja, meestal klim ik gewoon over ze heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-02-2017, 19:25 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Pommer schreef:

Erg irritant ja, meestal klim ik gewoon over ze heen.

Als mijn bier op is klim ik er niet overheen maar pak ik een nieuwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2017, 01:48 

Hardtraxx Veteran

Ik vraag me oprecht af waarom mensen zich zo druk maken over mensen die op een andere manier dansen dan zij. Lekker dikke scheid aan hebben, why the fuck zou je je hier om druk maken, kom op zeg :lol:

Aan iedereen die zich druk maakt om hoe andere mensen dansen/losgaan/lol hebben JIJ BENT DEGENE DIE IK UITLAch, NIET DE GEKKE DANSERS

Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-02-2017, 13:09 

Kraak... Piep...

The Skribbler schreef:
Ik vraag me oprecht af waarom mensen zich zo kankerdruk maken over mensen die op een andere manier dansen dan zij. Lekker dikke scheid aan hebben, why the fuck zou je je hier om druk maken, kom op zeg :lol:

Aan iedereen die zich druk maakt om hoe andere mensen dansen/losgaan/lol hebben JIJ BENT DEGENE DIE IK UITLAch, NIET DE GEKKE DANSERS

Doei.

Ik vraag me oprecht af waarom je zoveel op enter drukte, was je zo boos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-02-2017, 16:57 

Hardtraxx Veteran

net zowat een rol wc papier volgebloed door een bloedneus :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-02-2017, 17:49 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:

Je moet ook propjes gebruiken en niet gewoon de gehele rol op je neus drukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-02-2017, 18:48 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
jeffrey2107 schreef:

Je moet ook propjes gebruiken en niet gewoon de gehele rol op je neus drukken

klopt, ik bedoel een wc rol aan propjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-02-2017, 13:25 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
zo druk

hoe druk?
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970 ... 1062  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic