Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me best lachen om eens op zo'n Gearbox stage te draaien en dan dikke oude klappers als Bombs Away, Cocaine MF of Disk Warrior te draaien en dan de response afwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Ik vind dat "OOOHHH" roepen eigenlijk wel wat hebben xd, mits het niet constant bij iedere kick gebeurd. Betrap mezelf er ook regelmatig op, al is dat wel echt omdat er dan een hele dikke kick in komt vliegen. Maar dat is niet roepen om het roepen.


Bij zoiets als Mind Dimension & The Purge - Roll It snap ik het wel. Maar bij de Gearbox.. die kicks zijn "hard".

Echter mis ik het niet wanneer ik op een Industrial feest sta waar de lompe kicks je om de oren vliegen. Daar zie je iedereen elkaar gewoon aankijken met een kop van Jezus wat hard.


Dat heb ik dus ook bij dnb feesten. Meerdere malen gehad dat m'n maat en ik elkaar aankeken bij de drop: "holy shit gast"
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiesten die zich kunstenaars noemen op hun artiesten pagina ipv artiest
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Facebook dat artist vertaalt als kunstenaar ipv artiest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 08:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Continue auto alarm dat afgaat sinds 7.30

Flikker oooohoop. Ik wil slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 09:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Continue auto alarm dat afgaat sinds 7.30

Flikker oooohoop. Ik wil slapen


Dit een keer vanaf 2 uur 's nachts gehad tot de volgende ochtend. Jezus, ik kon mensen wel schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top 40 staat aan hier op mijn werk, komt dat pauper nummer van JeBroer, Elstak en Phunk langs en iedereen zit me aan te kijken van 'dit is jou muziek toch? ' man man man, wordt oprecht pissig dat ik daar mee geassocieerd word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Top 40 staat aan hier op mijn werk, komt dat pauper nummer van JeBroer, Elstak en Phunk langs en iedereen zit me aan te kijken van 'dit is jou muziek toch? ' man man man, wordt oprecht pissig dat ik daar mee geassocieerd word.


Haha ik heb exact hetzelfde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wil niet veel zeggen maar qua kwaliteit is het een van de betere nummers van het afgelopen jaar. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals buiten beschouwing gelaten eigenlijk wel. Maar ja, daar draait zowat het hele nummer om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer een artiest zich "JeBroer" noemt is bij mij alle interesse al meteen vertrokken. Wanneer hij dan ook nog een hit scoort waarin hij zulke onzin uitkraamt, irriteert mij dat vrij snel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Vond die Nouveau Riche shit van vroeger wel tof eerlijk gezegd. Ook die platen van hem zelf. Tegenwoordig niet echt mijn ding


ik heb 70cc op m'n achterwieeeelll
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
iedereen zit me aan te kijken van 'dit is jou muziek toch? ' man man man, wordt oprecht pissig dat ik daar mee geassocieerd word.


Heb ik hier ook eens een keer gepost met kind van de duivel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Wil niet veel zeggen maar qua kwaliteit is het een van de betere nummers van het afgelopen jaar. xd


De vraag is nu: gaan mensen happen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Vond die Nouveau Riche shit van vroeger wel tof eerlijk gezegd. Ook die platen van hem zelf.


Vroeger ook veel geluisterd ja. Altijd die enge Boaz beats. Was goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 02:34 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Lenny schreef:
Wil niet veel zeggen maar qua kwaliteit is het een van de betere nummers van het afgelopen jaar. xd


De vraag is nu: gaan mensen happen?


Van mij mogen ze happen, maar het is mijn mening. Wat de happer ermee doet moet hij weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 02:36 
 
Hardtraxx Veteran

Maja Hardtraxx in het kwadraat he, alles Spoontech enter en van Lil Kleine of JeBroer moeten ze niks hebben want dat is op voorhand kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 02:39 
 
Hardtraxx Veteran

Je praat over kwaliteit, ik neem aan dat het dus over het technische aspect gaat.. Daarin komt die plaat gewoon niet eens in de buurt van de gemiddelde X-Bone debuutrelease. Of het catchy is/aanslaat is een heel ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 08:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Maja Hardtraxx in het kwadraat he, alles Spoontech enter en van Lil Kleine of JeBroer moeten ze niks hebben want dat is op voorhand kut.


Ga hier dan ook weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 08:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Maja Hardtraxx in het kwadraat he, alles Spoontech enter en van Lil Kleine of JeBroer moeten ze niks hebben want dat is op voorhand kut.


Echo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Lenny schreef:
Maja Hardtraxx in het kwadraat he, alles Spoontech enter en van Lil Kleine of JeBroer moeten ze niks hebben want dat is op voorhand kut.


Echo


Die holle ruimtes in Hardtraxx, ook wel irritatie momentjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Je praat over kwaliteit, ik neem aan dat het dus over het technische aspect gaat.. Daarin komt die plaat gewoon niet eens in de buurt van de gemiddelde X-Bone debuutrelease. Of het catchy is/aanslaat is een heel ander verhaal.


Nu loop je echt uit je bek te scheiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 11:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
OutsideSpacer schreef:
Je praat over kwaliteit, ik neem aan dat het dus over het technische aspect gaat.. Daarin komt die plaat gewoon niet eens in de buurt van de gemiddelde X-Bone debuutrelease. Of het catchy is/aanslaat is een heel ander verhaal.


Nu loop je echt uit je bek te scheiten.


Leg uit. Want hij heeft gewoon gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran



Dus dit is kwalitatief beter dan "Engeltje"?
Vorige  1 ... 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic