Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 19:49 
 

ErikZ schreef:
jeffrey2107 schreef:
psn uit het niets gebanned sony wtf :/


Wat staat er als reden? want zomaar doen ze niet, je hebt hier een mail over gehad dan

geen mail gehad, maar als ik in probeer te loggen staat er dat ik de servicevoorwaarden en de gebruikersovereenkomst van PlayStation Network heb geschonden.

geen idee wat het probleem kan zijn watn alle punten die ik heb kunnen zien heb ik me gewoon aan gehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ErikZ schreef:
jeffrey2107 schreef:
psn uit het niets gebanned sony wtf :/


Wat staat er als reden? want zomaar doen ze niet, je hebt hier een mail over gehad dan

geen mail gehad, maar als ik in probeer te loggen staat er dat ik de servicevoorwaarden en de gebruikersovereenkomst van PlayStation Network heb geschonden.

geen idee wat het probleem kan zijn watn alle punten die ik heb kunnen zien heb ik me gewoon aan gehouden

Geen rageberichten gaan sturen als je niet kan winnen hè jongeman
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 20:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

I fukd ur mum m8 1 v 1 me on rust scrub nub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 20:05 
 

ik stuur nooit berichten op psn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 20:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

foto's van je pielie rondsturen mag ook niet heh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
foto's van je pielie rondsturen mag ook niet heh.

Shit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ Unproven die elke week zo'n 6 keer in mijn tijdlijn op Facebook voorbij komt met een filmpje waarbij hij zichzelf filmt terwijl hij alles meetrommelt/spastisch meebeweegt. Ik kijk daar echt met plaatsvervangende schaamte naar, verschrikkelijk. En ik heb die gast niet eens geliked dus ik weet niet waarom die zo vaak langs komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Caine kan daar ook wat van :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
DJ Unproven die elke week zo'n 6 keer in mijn tijdlijn op Facebook voorbij komt met een filmpje waarbij hij zichzelf filmt terwijl hij alles meetrommelt/spastisch meebeweegt. Ik kijk daar echt met plaatsvervangende schaamte naar, verschrikkelijk. En ik heb die gast niet eens geliked dus ik weet niet waarom die zo vaak langs komt.



MeneerEend schreef:
Caine moet daar ook echt ff mee optyfen :sick:


Oh de frustratie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
DJ Unproven die elke week zo'n 6 keer in mijn tijdlijn op Facebook voorbij komt met een filmpje waarbij hij zichzelf filmt terwijl hij alles meetrommelt/spastisch meebeweegt. Ik kijk daar echt met plaatsvervangende schaamte naar, verschrikkelijk. En ik heb die gast niet eens geliked dus ik weet niet waarom die zo vaak langs komt.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RomanAnthony schreef:
DJ Unproven die elke week zo'n 6 keer in mijn tijdlijn op Facebook voorbij komt met een filmpje waarbij hij zichzelf filmt terwijl hij alles meetrommelt/spastisch meebeweegt. Ik kijk daar echt met plaatsvervangende schaamte naar, verschrikkelijk. En ik heb die gast niet eens geliked dus ik weet niet waarom die zo vaak langs komt.


Afbeelding


Heerlijke functie inderdaad, al die onzin sites al weggejorist
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 14:43 
 

antwoord van sony : er is te vaak geprobeerd in te loggen en daardoor is je account gebanned.

WTF, ik heb 2fa aan staan en heb geen vage smsjes gehad, alleen de 2 van mijn eigen pogingen


ohja en asus die shit niet released,
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RomanAnthony schreef:
DJ Unproven die elke week zo'n 6 keer in mijn tijdlijn op Facebook voorbij komt met een filmpje waarbij hij zichzelf filmt terwijl hij alles meetrommelt/spastisch meebeweegt. Ik kijk daar echt met plaatsvervangende schaamte naar, verschrikkelijk. En ik heb die gast niet eens geliked dus ik weet niet waarom die zo vaak langs komt.


Afbeelding


Wow. Heldig. Dit wist ik niet. Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
antwoord van sony : er is te vaak geprobeerd in te loggen en daardoor is je account gebanned.

WTF, ik heb 2fa aan staan en heb geen vage smsjes gehad, alleen de 2 van mijn eigen pogingen


ohja en asus die shit niet released,


Als jij gewoon kunt aantonen dat het jouw account is, geven ze hem gewoon weer vrij hoor.
Paar recente psplus transacties ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 15:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Grim schreef:
RomanAnthony schreef:
DJ Unproven die elke week zo'n 6 keer in mijn tijdlijn op Facebook voorbij komt met een filmpje waarbij hij zichzelf filmt terwijl hij alles meetrommelt/spastisch meebeweegt. Ik kijk daar echt met plaatsvervangende schaamte naar, verschrikkelijk. En ik heb die gast niet eens geliked dus ik weet niet waarom die zo vaak langs komt.


Afbeelding


Heerlijke functie inderdaad, al die onzin sites al weggejorist

Ik heb eens een half uur lang iedere meme pagina geblokkeerd die ik tegen kwam (zo'n 43).
Ik heb twee dagen lang berichten op mijn tijdlijn gehad van mensen die foto's van hun eten gemaakt hadden en wat ze die dag gedaan hadden, dat heb ik werkelijk in 3 jaar niet gezien op Facebook.
Na die twee dagen stond het weer vol met memes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het "geniale" Facebook algoritme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben dat facebook zo beu. Het enige dat je ziet zijn kut memes, kut filmpjes, tag je maat, en Wij zijn voor zwarte piet. Ik gebruik het eigenlijk alleen nog maar als kalender zodat ik mensen via whatsapp kan feliciteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die onzin pagina's met die simpele shit zouden ze gewoon moeten verbieden. Als ik toch eens de baas van facebook was had die er allemaal afgetyft
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Die onzin pagina's met die simpele shit zouden ze gewoon moeten verbieden. Als ik toch eens de baas van facebook was had die er allemaal afgetyft


En daarom ben jij niet de baas van Facebook :lol:

Veel clicks is veel geld, wat boeit jou de content dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort wordt dat volgens mij gescheiden. Je krijgt 1 nieuwsoverzicht met posts van je vrienden en 1 met posts van pagina's. Dit wordt op dit moment getest in enkele landen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is de reden dat ik bijna geen gebruik meer maak van FB. Kan het aanraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dat is de reden dat ik bijna geen gebruik meer maak van FB. Kan het aanraden.

Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden, maar het blijft lastig, net als het telefoon-verhaal in genietmomentjes.
Merk wel dat ik er een stuk minder op kijk dan bijvoorbeeld vorig jaar, het wordt er echt niet beter op met al die rotzooi. Ik vind de evenementenkalender wel handig, dat is het enige wat me weerhoudt het te verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Je krijgt 1 nieuwsoverzicht met posts van je vrienden en 1 met posts van pagina's. Dit wordt op dit moment getest in enkele landen.


Hierbij was gelijk al aangekondigd dat dit niet globaal doorgevoerd zou worden. In de landen waar de proef wel draait, rapporteren met name kleinere bedrijven een bereikverlies oplopend tot 75%. Dat gaat facebook een hoop geld kosten, mochten zij fb de rug toe keren hierdoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het ook gewoon nog, maar heb bijv. de app niet meer op m'n telefoon en als ik écht even wil kijken, gebruik ik de browser en ben ik binnen 5 minuten wel klaar met die onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
sonnebloem schreef:
Die onzin pagina's met die simpele shit zouden ze gewoon moeten verbieden. Als ik toch eens de baas van facebook was had die er allemaal afgetyft


En daarom ben jij niet de baas van Facebook :lol:

Veel clicks is veel geld, wat boeit jou de content dan.


Bij wijze van spreken heer kapotte balans
Vorige  1 ... 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic