Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1009, 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Erachter komen dat je een 50e verjaardag hebt en belooft hebt om te draaien op het feest... tijdens Origins. Jammer dan, Origins ga ik niet missen.


Wow word je al zo oud? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Erachter komen dat je een 50e verjaardag hebt en belooft hebt om te draaien op het feest... tijdens Origins. Jammer dan, Origins ga ik niet missen.


Ja ik kan niet ik moet zelf losgaan

-''oh''
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


De hele TL hiervan die bomvol met fouten staat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:

De hele TL hiervan die bomvol met fouten staat :/


Net zo fout als dit filmpje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja fuck :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz die in z’n instagram verhaal de hele tijd dezelfde platen laat horen bij filmpjes van z’n sets. Ik wil de NC/WS/HHZ Collab ook wel eens horen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Headhunterz die in z’n instagram verhaal de hele tijd dezelfde platen laat horen bij filmpjes van z’n sets. Ik wil de NC/WS/HHZ Collab ook wel eens horen!!


Ik had onderhand eigenlijk al wel wat muziek verwacht van Headhunterz. Duurt allemaal best lang wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kater... bwuhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rijden met dit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iets bestellen op Black Friday en nog geen shipping confirmation hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een cadeau kopen van $25, maar wat door verscheping en invoer bijna het dubbele ($47) wordt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Een cadeau kopen van $25, maar wat door verscheping en invoer bijna het dubbele ($47) waard wordt :/

Dan verkoop je het voor $5 minder, 'special price', en heb je $42 - $25 = $17 pure winst!!!!!!!!
Lijkt me eerder een genietmomentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
JeroenB93 schreef:
Een cadeau kopen van $25, maar wat door verscheping en invoer bijna het dubbele ($47) wordt :/

Dan verkoop je het voor $5 minder, 'special price', en heb je $42 - $25 = $17 pure winst!!!!!!!!
Lijkt me eerder een genietmomentje.


Ik snap dit niet helemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oké. Iets kopen voor $25 maar door invoeren enzovoorts wordt dat bijna $50 dus de grap is dan dat je een cadeau hebt waar je eigenlijk $25 voor hebt betaald maar het dubbel zo duur wordt dus je cadeau is duurder geworden en als je het dan weer verkoopt heb je pure winst maar dat is natuurlijk niet zo want dit is een stom grapje en ik dacht dat je dat wel zou snappen.

Gaat 'ie zo beter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
oké. Iets kopen voor $25 maar door invoeren enzovoorts wordt dat bijna $50 dus de grap is dan dat je een cadeau hebt waar je eigenlijk $25 voor hebt betaald maar het dubbel zo duur wordt dus je cadeau is duurder geworden en als je het dan weer verkoopt heb je pure winst maar dat is natuurlijk niet zo want dit is een stom grapje en ik dacht dat je dat wel zou snappen.

Gaat 'ie zo beter?


Voortaan minder punten gebruiken aub. Vind het veel te duidelijk nu :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Die fucking sneeuw


Dit, net 35 minuten over gedaan over een stuk waar ik normaal 7 minuten over doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Remi schreef:
oké. Iets kopen voor $25 maar door invoeren enzovoorts wordt dat bijna $50 dus de grap is dan dat je een cadeau hebt waar je eigenlijk $25 voor hebt betaald maar het dubbel zo duur wordt dus je cadeau is duurder geworden en als je het dan weer verkoopt heb je pure winst maar dat is natuurlijk niet zo want dit is een stom grapje en ik dacht dat je dat wel zou snappen.

Gaat 'ie zo beter?


Voortaan minder punten gebruiken aub.


Je bedoelt meer punten gebruiken? Ik denk dat Remi daar geen problemen mee heeft om dat de volgende keer te verwezenlijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grimpie, als jij zaterdag een shirt met borstzakje aan doet zullen we het er eens over hebben. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
JeroenB93 schreef:
Remi schreef:
oké. Iets kopen voor $25 maar door invoeren enzovoorts wordt dat bijna $50 dus de grap is dan dat je een cadeau hebt waar je eigenlijk $25 voor hebt betaald maar het dubbel zo duur wordt dus je cadeau is duurder geworden en als je het dan weer verkoopt heb je pure winst maar dat is natuurlijk niet zo want dit is een stom grapje en ik dacht dat je dat wel zou snappen.

Gaat 'ie zo beter?


Voortaan minder punten gebruiken aub.


Je bedoelt meer punten gebruiken? Ik denk dat Remi daar geen problemen mee heeft om dat de volgende keer te verwezenlijken.

Sarcasme beste kerel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmorgen wakker geworden met het idee dat het woensdag was. Zuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Vanmorgen wakker geworden met het idee dat het woensdag was. Zuur.


Mooi klote. Gister thuis gewerkt, dus dit is meer een maandag voor mij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik werk vrijdag voor de verandering eens thuis, fijn vooruitzicht zo'n langer weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Grimpie, als jij zaterdag een shirt met borstzakje aan doet zullen we het er eens over hebben. :thumbup:


Ik ga niet naar shockerz, wel naar TCC.

JeroenB93 schreef:
Sarcasme beste kerel :thumbup:


Was ook maar een flauwe punten grap richting Remi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Computer vanmiddag weggebracht voor reparatie, iets met drivers wsl wat kapot is na een Windows Update waardoor die amper kan booten en ik hem slechts sporadisch na 3x systeemherstel oid kon opstarten. Op zich geen probleem als het gefixt kan worden, heb nog een laptop die het vorige week nog prima deed (tikkeltje traag, maar is al 4.5 jaar oud dus niet zo gek) dus die kan ik gewoon gebruiken voor schoolwerk nu tot m'n desktop gemaakt is.

ZOU JE DENKEN.

Want toen ik die net wilde opstarten kreeg ik te zien "No bootable device". Een kijkje in de BIOS laat me zien dat 'ie de HDD opeens niet meer kan herkennen. Dus in een week tijd 2 kapotte computers en ik heb geen idee hoe.
Vorige  1 ... 1009, 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic