Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1019, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weer. Van de zon naar de regen, van de regen naar de sneeuw. Gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb liever dat het de hele dag gewoon knetterhard regent en donker is als ik op stage zit. Geldt ook voor als ik ga slapen, het liefst zo hard mogelijke regen en onweer is fijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Heb liever dat het de hele dag gewoon knetterhard regent en donker is als ik op stage zit. Geldt ook voor als ik ga slapen, het liefst zo hard mogelijke regen en onweer is fijn ^^


Overdags mag het van mij droog zijn met een zonnetje & als ik in mijn bed lig in de avond/nacht dan mag het wat mij betreft wel gaan regenen. Onweer vind ik dan weer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Dit weer. Van de zon naar de regen, van de regen naar de sneeuw. Gewoon kut.

Ahjoh gewoon paraplu op, merk je der niks van.

Rowanyt1309 schreef:
Onweer vind ik dan weer niks.

Onweer :loving: :loving:. Alleen is onweer in de nacht voor mijn slaap niet echt bevorderlijk. Ga dan de hele nacht zitten wachten tot het eindelijk onweert om vervolgens als het onweert de hele tijd voor het raam of buiten op het balkon te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Spotify kwam Overnight Celebrity voorbij van Twista. Toen dacht ik, verrek, "vroeger" was er zo'n Nederlands rap kereltje die op die muziek een nummer had gemaakt. Was populair in de msn tijd. Toen ik groep 8 was gok ik zo. Geen idee meer hoe die vent heette. Maar de muziek herkende ik nog wel...

Iemand die t weet? Nostalgie is altijd mooi haha ookal is het vast rukmuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
RoyAPO schreef:
Oortjes die elke keer al na 6 maanden kapot gaan. Zijn volgens mij wel de beste in hun prijsklasse qua geluid dus geen idee welke ik anders moet kopen.. iemand tips? Heb nu de Sony MDR-EX650AP

Ik gebruik al ruim een jaar deze. Goede geluidsweergave en verrassend goede bouwkwaliteit, zeker voor deze prijs. Ze klinken beter dan alle +-€50,- oordopjes die ik heb gehad.

Ik heb de ATR gekocht. Voor 6,50 hoef je t niet te laten liggen. Ik ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Op Spotify kwam Overnight Celebrity voorbij van Twista. Toen dacht ik, verrek, "vroeger" was er zo'n Nederlands rap kereltje die op die muziek een nummer had gemaakt. Was populair in de msn tijd. Toen ik groep 8 was gok ik zo. Geen idee meer hoe die vent heette. Maar de muziek herkende ik nog wel...

Iemand die t weet? Nostalgie is altijd mooi haha ookal is het vast rukmuziek.


Wist hem meteen :yay:

Straatremixen deel 3 :thumbsup:



Eminem - Superman lijkt er btw ook onwijs veel op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Hardshock dit jaar. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Geen Hardshock dit jaar. :(


Godver, toen ik dit las dacht ik dat het om jouw eigen situatie ging. Baalmomentje ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Respectloos hoe die Dennis de vragen stelt.. en wat een mensen kiezen ze ook weer uit om in het uiteindelijke verslag te laten zien:sleep:

Lonen zijn hier wat lager vergeleken met het westen van het land, kosten zijn daar ook hoger. Hier heb je bijv. een vrijstaand huis voor iets meer dan 2 ton. Vind het allemaal maar rare metingen maar t komt uiteindelijk omdat hier veel uitkeringstrekkers wonen wat voornamelijk werklozen zijn die uit t westen hier naar toe gestuurd worden omdat ze daar geen huurwoning kunnen betalen van de uitkering. :list:

Waardeloos dus.

Artikel van CBS voor verdere toelichting:
https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2018/03/langdurige-armoede-verder-toegenomen-in-2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Parvuz schreef:
Op Spotify kwam Overnight Celebrity voorbij van Twista. Toen dacht ik, verrek, "vroeger" was er zo'n Nederlands rap kereltje die op die muziek een nummer had gemaakt. Was populair in de msn tijd. Toen ik groep 8 was gok ik zo. Geen idee meer hoe die vent heette. Maar de muziek herkende ik nog wel...

Iemand die t weet? Nostalgie is altijd mooi haha ookal is het vast rukmuziek.


Wist hem meteen :yay:

Straatremixen deel 3 :thumbsup:

[youtube][/youtube]

Eminem - Superman lijkt er btw ook onwijs veel op :)

Verrek, deze inderdaad! Dacht dat het van zo'n kereltje was. Maar Lange Frans is geen kereltje natuurlijk. :P Weet je toevallig wie ik bedoel? Was zo'n ventje die paar van die nummers had, volgens mij thuis opgenomen. Was best populair toen dacht ik. Wel vooral onder de meisjes toen. :P Ben wel benieuwd wat er van zo'n ventje geworden is. Die gebruikte ook bestaande tracks volgens mij. Dacht dat deze ook van hem was maar niet dus. Maar wel beetje zelfde periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:14 
 
Hardtraxxer

Vrij zijn om 12:00 maar tot 14:00 verplicht in de school blijven ivm omvalgevaar van een toren naast de school. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben bij ons in de achtertuin ook een tiental hoge dennenbomen staan. Weer een paar serieuze takken afgebroken die je niet op je hoofd wilt krijgen.

Bij de vorige storm een uur bezig geweest om de tuin weer wat proper te krijgen, zal deze keer niet anders worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:53 
 
Hardtraxx Elite

Ja tis lekker ellendig vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al 2 mensen overleden. Bizar, je gaat een blokkie om op en plots ben je dood door een tak of boom...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Al 2 mensen overleden. Bizar, je gaat een blokkie om op en plots ben je dood door een tak of boom...


Verschrikkelijk inderdaad, helaas zelfs al een 3e..Toch denk ik dan wel: Waarom zou je een blokje om gaan? Levensgevaarlijk! Als je ergens heen moet per se snap ik het maar om blok om met dit weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net in de pauze ff een wandeling gedaan aangezien de wind hier al ongeveer is gaan liggen. Enorme tak van de boom die naast het bedrijf staat omgewaaid, gelukkig de kant van het park op, en niet op het hek of m'n auto die er vlak bij staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Denk dat je het ook al gauw onderschat. "Gelukkig" moet ik de hele dag achter m'n computertje blijven zitten om een verslag af te maken. Zag dat er wel gewoon hele bomen uit de grond waren gerukt hier in het dorp :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de kas ook gevaarlijk met al dat glas, we zijn naar huis gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Verrek, deze inderdaad! Dacht dat het van zo'n kereltje was. Maar Lange Frans is geen kereltje natuurlijk. :P Weet je toevallig wie ik bedoel? Was zo'n ventje die paar van die nummers had, volgens mij thuis opgenomen. Was best populair toen dacht ik. Wel vooral onder de meisjes toen. :P Ben wel benieuwd wat er van zo'n ventje geworden is. Die gebruikte ook bestaande tracks volgens mij. Dacht dat deze ook van hem was maar niet dus. Maar wel beetje zelfde periode.


Deze gast voldoet wel aan de beschrijving. Die was in ieder geval populair bij mijn zusje toen ze zo'n 12 jaar was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Deze gast voldoet wel aan de beschrijving. Die was in ieder geval populair bij mijn zusje toen ze zo'n 12 jaar was xd

Hahahahaha die zocht ik ja. :lol: Wat slecht. :lol:

Alhoewel, de rap die tegenwoordig gewoon op de radio komt is niet veel beter.

Edit:
Zo slaapkamerniveau was het niet eens, Boaz vd Beatz is zn producer geweest. Heeft nu ook nummer met Jebroer zie ik.
Trouwens, INB - Weet dat ik van je hou, die was toen populair man. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Chroman schreef:
Deze gast voldoet wel aan de beschrijving. Die was in ieder geval populair bij mijn zusje toen ze zo'n 12 jaar was xd

Hahahahaha die zocht ik ja. :lol: Wat slecht. :lol:

Alhoewel, de rap die tegenwoordig gewoon op de radio komt is niet veel beter.


Hahaha INB. Moet direct aan m'n eerste verkering denken. M'n vriendinnetje was hier helemaal gek van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Owja, de irritatie was dat ik er niet op kon komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
zusje

Wil je twee gastenlijst plekken voor Hard Village?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja
Vorige  1 ... 1019, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic