Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:

Ook komend kwartiel verdedigen dus?


yes. wel lullig, aangezien ik in februari klaar kan zijn met mijn scriptie/bedrijfsproduct. Betekent dat ik lang mag wachten tot ik kan verdedigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:

Ook komend kwartiel verdedigen dus?


yes. wel lullig, aangezien ik in februari klaar kan zijn met mijn scriptie/bedrijfsproduct. Betekent dat ik lang mag wachten tot ik kan verdedigen


Ja heb precies hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:

Ook komend kwartiel verdedigen dus?


yes. wel lullig, aangezien ik in februari klaar kan zijn met mijn scriptie/bedrijfsproduct. Betekent dat ik lang mag wachten tot ik kan verdedigen


Ja heb precies hetzelfde


Hinderlijk wel, die mailtjes over de verdedigingen van dit kwartiel. Krijg elke een hartverzakking als ik ze lees
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja bizar inderdaad. Krijg ze soms ook nog van vakken uit een willekeurig jaar, heel irritant. Ben wel blij dat het geen mailtjes met cijfers zijn, dat was pas ellende. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ja bizar inderdaad. Krijg ze soms ook nog van vakken uit een willekeurig jaar, heel irritant. Ben wel blij dat het geen mailtjes met cijfers zijn, dat was pas ellende. :lol:


Inderdaad :lol: 'Beoordeling definitief gemaakt van Toets' melding krijgen op je telefoon en dan met klamme, trillende handjes die mail openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Lekker objectief dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
Ja bizar inderdaad. Krijg ze soms ook nog van vakken uit een willekeurig jaar, heel irritant. Ben wel blij dat het geen mailtjes met cijfers zijn, dat was pas ellende. :lol:


Inderdaad :lol: 'Beoordeling definitief gemaakt van Toets' melding krijgen op je telefoon en dan met klamme, trillende handjes die mail openen.


Je hoopte dan op een 5,5 maar die hoop werd dan binnen luttele milliseconden aan flarden geschoten door een vernietigende 4 :lol: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:

Lekker objectief dit. :lol:


De tekst en termen doet me zeer aan de ogen ook :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
Ja bizar inderdaad. Krijg ze soms ook nog van vakken uit een willekeurig jaar, heel irritant. Ben wel blij dat het geen mailtjes met cijfers zijn, dat was pas ellende. :lol:


Inderdaad :lol: 'Beoordeling definitief gemaakt van Toets' melding krijgen op je telefoon en dan met klamme, trillende handjes die mail openen.


Je hoopte dan op een 5,5 maar die hoop werd dan binnen luttele milliseconden aan flarden geschoten door een vernietigende 4 :lol: :cry:


precies :lol:

Helicaze schreef:
video
Lekker objectief dit. :lol:


haha die oudere platen klappen er voor mij veel harder op dan die nieuwe raw platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 17:58 
 
Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:

Lekker objectief dit. :lol:


Deze video hahaha. Wat een hoop onzin komt hier in voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 22:32 
 
Hardtraxxer

"history" of hardstyle, en dan vervolgens gaat 3/4 van het filmpje over wat er nu gaande is :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

'Experimental Rawstyle'.

lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we dit flaggen als desinformatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 11:09 
 
Hardtraxxer

Zeer informatief filmpje over de geschiedenis van de Hardstyle schreef:
Xtra Raw focusses on heavy and also experimental kicks

These are called "Gated Kicks"

Je leert elke dag weer iets nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit herfstweer. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen die dubbelklikken op een link die na 1 keer klikken ook opent. Ik weet niet waarom, maar dat irriteert me altijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Mensen die dubbelklikken op een link die na 1 keer klikken ook opent. Ik weet niet waarom, maar dat irriteert me altijd xd


Mijn pa is hier echt een held in. 1 keer klikken wanneer je moet dubbelklikken en dubbelklikken wanneer slechts 1 klik vereist is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, die valt samen met het 'eerst naar Google gaan om vervolgens in de Google-zoekbalk het volledige webadres te typen' - probleem van ouders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo herkenbaar :lol:

Erger er mij echt aan kapot
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn vader heeft er een handje van om de browser af te sluiten omdat hij klaar is met z'n zoekopdracht of met mail, en hem vervolgens weer opnieuw op te starten voor de volgende zoekopdracht. Zo irritant :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk alleen thuis zijn, jezelf installeren om een ram sessie te houden op Chris One - Back 2 Sleep, om tot vaststelling te komen dat je subwoofer alleen nog maar lucht staat te blazen. Daar gaat men moment... Die opgekropte ram gevoelens zijn er dus nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 20:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Auto vinden die je wil, dealer die moeilijk doet. Zeg je gewoon ik kom hem vrijdag halen, wil hij 350 euro alvast vooruit zodat hij zeker weet dat we komen.

Dacht t eem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Auto vinden die je wil, dealer die moeilijk doet. Zeg je gewoon ik kom hem vrijdag halen, wil hij 350 euro alvast vooruit zodat hij zeker weet dat we komen.


Ik kan mij goed voorstellen dat hij zo een dingen dagelijks te horen krijgt en amper mensen die daadwerkelijk opdagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Auto vinden die je wil, dealer die moeilijk doet. Zeg je gewoon ik kom hem vrijdag halen, wil hij 350 euro alvast vooruit zodat hij zeker weet dat we komen.

Dacht t eem niet.


Dat zijn de ergste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 21:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En als je klanten wilt wegjagen doe je precies dat.

Ik wil hem best wel kopen maar ik ga niet vooruitbetalen op die auto in de hoop dat hij er nog is of niks raars mee doet.

Hij wou er letterlijk alles aan doen dat ik nu die auto al kocht. Dan zit er voor mij al een addertje onder het gras.
Vorige  1 ... 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic