Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoort dat er niet gewoon bij? Het betalen van een voorschot zodat die handelaar zeker weet dat hij hem niet meer hoeft te verpatsen aan andere klanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Hoort dat er niet gewoon bij? Het betalen van een voorschot zodat die handelaar zeker weet dat hij hem niet meer hoeft te verpatsen aan andere klanten.


Nee, want een mondelinge overeenkomst kun je als bindend aanhouden. Maar goed, oplichten is wel makkelijk zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Helicaze schreef:
Hoort dat er niet gewoon bij? Het betalen van een voorschot zodat die handelaar zeker weet dat hij hem niet meer hoeft te verpatsen aan andere klanten.


Nee, want een mondelinge overeenkomst kun je als bindend aanhouden. Maar goed, oplichten is wel makkelijk zo

Dat valt niet te bewijzen toch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een mondelinge overeenkomst is inderdaad gewoon geldig bij de wet. Alleen is dat niet te bewijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was sowieso nog geen overeenkomst omdat er alleen gekeken wordt naar de auto, er is nog geen sprake van een koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb gekeken en proef gereden.

Alles leek prima, echter kan ik hem pas vrijdag eventueel ophalen. Echter wil ik mijn vader (die het meeste verstand er van heeft) nog een keer naar laten kijken. Ik zei destijds tegen hem dat ik het eventueel wel wou voor de prijs die onderhandeld is, maar de auto wordt van mij en het vrouwtje dus die wil ik ook nog een laatste woord geven.

Toen gebeld met ja ik doe het wel, kom vrijdag langs. En toen vroeg hij gelijk al dat voorschot. Dus ik gaf al aan aan hem dat ik hem wou kopen en dat vraagt hij gelijk een voorschot. Ik zeg dan gewoon stellig nee, ik betaal niets als ik niks heb.

Hij bood zelfs aan me op te halen om de auto te halen, maar ik zei dat ik er iemand bij wil hebben zitten. Toen begon hij weer over het voorschot omdat er een zogenaamde tweede klant is die later op vrijdag komt. Wat boeit mijn wel of niet komen dan als er nog interesse is (dus dat is waarschijnlijk een leugen).

Allemaal leuk en aardig maar hierdoor bouw ik juist meer wantrouwen. Heb onderhand ook al een 2e optie gevonden en daar ga ik dan ook vrijdag doodleuk eerst heen. Want die garage daar zit wel bij een garagevereniging en is niet eentje die je vind in de achterkant van een industrieterrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
het vrouwtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Broken Balance schreef:
het vrouwtje


Als er als irritatiepuntje had gestaan:
Citaat:
vrouwtjes
in het algemeen
zie ik echt voor me hoe een die-hard Hardtraxx zolderkamerautist zich afschermt van alles wat vrouwelijk is. Behalve de vrouwtjes die hij via zijn computer op zoekt, natuurlijk. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 14:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vrij normale term hier :P

Beter dan me wijf of my waifu.

Als je dat laatste doet dan ben je sowieso iemand die op zijn 40e nog bij zn moeder op zolder zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die een waifu heeft, heeft bij voorbaat al geen echte vriendin. Je kan geen relatie hebben met figuren uit chinese tekenfilms
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziekte van Pfeiffer krijgen :/
Verklaart een hele hoop met wat er afgelopen weken allemaal is gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wou klagen om t feit dat ik nog 2,5 uur moet werken, maar damn nura.. sterkte :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt volgens mij erger dan dat het is.
Het is geen pretje maar is geen ziekte die je vooraltijd hebt zegmaar ondanks dat het niet te behandelen valt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn, heel veel sterkte Nura!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaa ik ken mensen die het gehad hebben, waaronder m'n vader. Tis heel naar, je bent veel moe enzo. Bij de ene duurt het langer dan bij de ander, dus hopelijk heb jij het niet te lang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziekte van Pfeiffer klinkt echt duizend keer erger dan de term 'klierkoorts' of 'kusjesziekte' die zo goed als altijd in Vlaanderen gebruikt wordt. xd

Ik heb het in het middelbaar ook gehad, paar weken doorbijten en dan komt het wel weer goed. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ziekte van Pfeiffer klinkt echt duizend keer erger dan de term 'klierkoorts' of 'kusjesziekte' die zo goed als altijd in Vlaanderen gebruikt wordt. xd

Ik heb het in het middelbaar ook gehad, paar weken doorbijten en dan komt het wel weer goed. :thumbup:


Ja zo was er eens een meid bij ons in de klas op middelbare school die nogal een handje had van wulpsig gedraag. Had pfeifer en 2 weken later hadden bijna alle jongens het in de klas ook. :lol:
Daar hoorde ik gelukkig niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kreeg een mailtje van Q-Dance dat ik me kon registreren voor Tomorrowland kaarten, 5 minuten na het ontvangen van de mail kon het al niet meer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Kreeg een mailtje van Q-Dance dat ik me kon registreren voor Tomorrowland kaarten, 5 minuten na het ontvangen van de mail kon het al niet meer. :(

Ja wtf hoe kan dat :lol:. Lijkt me toch dat iedere link gewoon werkt tot 6 februari. Ze sturen toch niet naar iedereen die mail
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Joey schreef:
Kreeg een mailtje van Q-Dance dat ik me kon registreren voor Tomorrowland kaarten, 5 minuten na het ontvangen van de mail kon het al niet meer. :(

Ja wtf hoe kan dat :lol:. Lijkt me toch dat iedere link gewoon werkt tot 6 februari. Ze sturen toch niet naar iedereen die mail


2x gehad, waarbij 1x alleen de weekend tickets nog kon aan kiezen en de andere keer alles bezet.
Morgen is de World Wide Sale van Tomorrowland, dus ben sowieso benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En wederom in de wachtrij voor TML... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
50 minuten in de wachtrij en wederom geen tickets. Godverdomme wat had ik dit jaar graag gewild >.<

Balen... Ik heb er geen moeite meer voor gedaan want het is al 4 jaar lang een kansloze missie. Kreeg zelfs een mail van Q vrijdagavond voor tickets. Klikte meteen op de link en toen stond er al uitverkocht. :thumbdown: Stuur dan gewoon niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
50 minuten in de wachtrij en wederom geen tickets. Godverdomme wat had ik dit jaar graag gewild >.<


gvd balen gvd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een bericht typen en op opslaan drukken in plaats van bevestig >.<. En dan doe ik vorige om bericht terug te kunnen halen en dan lukt het niet en is mijn bericht weg. Dan denk ik altijd fuck it ik ga niet weer typen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er achter komen dat je autoverzekering 76 eu per maand zou worden.

Heel snel gestopt daarmee, gelukkig valt het nog binnen de 14 dagen.
Vorige  1 ... 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic