Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vriendin 3 maanden gaan missen...

Je kan haar toch ook soms uit de kelder laten voor wat frisse lucht ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 20:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hard4Us schreef:
Vriendin 3 maanden gaan missen...

Je kan haar toch ook soms uit de kelder laten voor wat frisse lucht ?

Misschien werkt deze pax wel bij defensie? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hele gezin hier die het songfestival wil kijken. Heb er persoonlijk dus helemaal niks mee, ben dus maar lekker naar de tuin gevlucht. Dat is wel weer een genietmomentje eigenlijk: heerlijk weer nog buiten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dinsdag een herexamen waar ik vrij weinig van snap. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 23:51 
 
Hardtraxx Elite

Zwemvest schreef:
Nuracore schreef:
Hard4Us schreef:
Vriendin 3 maanden gaan missen...

Je kan haar toch ook soms uit de kelder laten voor wat frisse lucht ?

Misschien werkt deze pax wel bij defensie? :whistle:


Haha, ze gaat 3 maanden in Mallorca werken in een welness resort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom er godverdomme net achter dat ik 2 kaarten voor Rebirth 'gewonnen' had vanwege een vroege pre order van het Bfreqz album :lol:

Mja de tickets waren verstuurd naar een email adres dat k nooit gebruik (maar m'n PayPal account hangt vast aan dat mailadres dus daarom zijn ze daar naartoe gestuurd).
Kan wel janken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

3 dagen niet kunnen douchen omdat je een kastje mee moet zeulen voor je hart..met dit weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 14:38 
 

Xbox: "digital purchases are final and non returnable"

eu wet zegt wat anders volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Xbox: "digital purchases are final and non returnable"

eu wet zegt wat anders volgens mij


volgens mij heb je toch 14 dagen bedenktijd en een x aantal uur wat je kan spelen voor je besluit je aankoop te annuleren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
jeffrey2107 schreef:
Xbox: "digital purchases are final and non returnable"

eu wet zegt wat anders volgens mij


volgens mij heb je toch 14 dagen bedenktijd en een x aantal uur wat je kan spelen voor je besluit je aankoop te annuleren?

Gewoon Xbox support chat starten, dan refunden ze het gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Woonbedrijven die met een lotingssysteem werken en het niks uitmaakt hoe lang je al ingeschreven staat, elke maand servicekosten betalen voor onderhoud dat nooit gebeurt (in 3 jaar tijd 2-3x ramen gewassen) en 2 jaar lang met een vochtprobleem in de slaapkamer kampen (schimmelende muren, beslagen ramen) dat niet als urgentie geldt ondanks dat het gewoon fucking slecht voor je luchtwegen is om er elke dag in te slapen, extreem lange reactietijd.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Woonbedrijven die met een lotingssysteem werken en het niks uitmaakt hoe lang je al ingeschreven staat, elke maand servicekosten betalen voor onderhoud dat nooit gebeurt (in 3 jaar tijd 2-3x ramen gewassen) en 2 jaar lang met een vochtprobleem in de slaapkamer kampen (schimmelende muren, beslagen ramen) dat niet als urgentie geldt ondanks dat het gewoon fucking slecht voor je luchtwegen is om er elke dag in te slapen, extreem lange reactietijd.. :sleep:



zo'n woningbouw heb ik ook.
wij missen vanaf dat we er wonen een kantelraam (elk huis heeft er 3, 2 in de woonkamer en 1 in slaapkamer)
wij missen er dus 1 in de woonkamer waardoor we dus niet de ramen ff tegen elkaar open kunnen zetten. (en met 2 katten en een hondje is dat soms wel nodig). woningbouw heeft maar gewoon besloten er niks aan te doen zonder overleg met ons. wij hebben laminaat liggen wat op sommige plekken niet aansluit en dus spleten hebt waar allemaal zooi tussen gaat zitten. vensterbanken die niet goed afgewerkt zijn. wij kunnen hooguit 20/30 minuten warm douchen, mits je 2 uur daarvoor geen was of afwas gedaan hebt..anders heb je gewoon koud water.

wij zijn al van plan om huurcommissie in te gaan schakelen met een paar bewoners want eigenlijk betalen we echt teveel voor het huis als je ziet wat voor gebreken het allemaal heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Jep, fucking ergerlijk. Wij willen gewoon verhuizen (van dit skere appartementje naar een
rijtjeshuis/eensgezinswoning zoals dat zo mooi heet). Maar elke keer dat er iets online komt (wat al zeldzaam is) heb je binnen 1 uur 80+ reacties en het is ook niet wie het eerst komt, wie het eerst maalt, nee, het is puur random loting. We doen alles om te luchten, zelfs in de winter in de slaapkamer de ramen open ondanks dat mijn lul dan eraf vriest. Naja boeit ze vrij weinig allemaal. Denken puur zakelijk en hebben 0 empathie voor de klant. Met -10 met je ramen open slapen zou toch niet moeten hoeven. En dan steeds krijg je van die huppelkutjes aan de telefoon met een papiertje zonder ook maar een beetje karakter die regeltjes voorlezen als een robot. Vraag me af of er nog bedrijven zijn die je benaderen als mens i.p.v een of ander product.

Enkel ontevreden, boze reacties op alle socials, zou je toch achter je oren moeten krabben als bedrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:33 
 

Nuracore schreef:
AniThing schreef:
jeffrey2107 schreef:
Xbox: "digital purchases are final and non returnable"

eu wet zegt wat anders volgens mij


volgens mij heb je toch 14 dagen bedenktijd en een x aantal uur wat je kan spelen voor je besluit je aankoop te annuleren?

Gewoon Xbox support chat starten, dan refunden ze het gewoon.

niet dus, xbox support denied de refund, bij xbox heb je geen bedenktijd en ik weet niet over de gepsleelde uren.

gekocht = gekocht, ze zeggen dat ze maar 1 refund geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb bij Apple al best vaak Mn geld terug geeist :$. Dat gaat daar ook zo makkelijk. Het is te verleidelijk om het niet te doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als k zoek op xbox one refund krijg ik dit: But even if you do buy your game from the Microsoft Store, it's worth noting that you can't just get a refund for any purchase you make - there are a few requirements you have to meet.

Games and apps are only eligible for a refund within 14 days of purchase, and only if you've played less than 2 hours across all accounts - you can't sink 40 hours into a massive RPG and then try and get your money back!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:42 
 

ga nog maar eens een poging doen, als ze mij geen refund geven word het eens tijd de boel op te doeken en de meuk te gaan verkopen.
xbox is al niet zo best hier en daar en dit ben in zo langzamerhand een beetje zat

edit: nope. ik kreeg wat useless links en ze weigerden.


rede

Citaat:
we already used our one time courtesy refundso you cant be refunded anymore
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ga nog maar eens een poging doen, als ze mij geen refund geven word het eens tijd de boel op te doeken en de meuk te gaan verkopen.
xbox is al niet zo best hier en daar en dit ben in zo langzamerhand een beetje zat

edit: nope. ik kreeg wat useless links en ze weigerden.


rede

Citaat:
we already used our one time courtesy refundso you cant be refunded anymore


Welke reden geef je op voor refund ?
Edit: reden hoef eigenlijk niet kom ik net achter.

Maar dan check dit even

EU heeft een wet hierop waar ook Microsoft zich aan moet houden. Gewoon afdwingen om anders naar de consumenten bond e.d. te stappen.

https://www.google.nl/amp/s/europa.eu/y ... amp_nl.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:06 
 

ze weigeren gewoon en blijven links naar de legal department sturen, ben inmiddels wel een beetje klaar met xbox
maar ga wel kijken hoe en wat verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je kan een Right Of Withdrawal hebben op digitale aankopen, binnen 14 dagen.

Echter, als een bedrijf je van te voren een melding geeft waarmee je de terugboeking van de aankoop verwerpt en je dat hebt geaccepteerd (terms oid), dan ben je vrij machteloos.

Het is een EU wet inderdaad, echter kunnen (de vaak grotere) bedrijven met eigen terms er vaak makkelijk omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:43 
 

hebben ze niet, maar ja het is en blijft micro$oft.

ga het al niet eens meer proberen, gaat hem toch niet worden. gewoon volgende keer beter opletten en denk dat ik toch maar naar playstation ga switchen. Sony doet ook niet alles goed maar hebben tenminste games
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is een EU wet inderdaad, echter kunnen (de vaak grotere) bedrijven met eigen terms er vaak makkelijk omheen.


Een wet kan je niet omheen. Als er onwettige zaken in de terms staan dan vervallen die gewoon. Bij de grote bedrijven moet je ze, zoals nu het geval is, wijzen op de wet en dreigen actie te ondernemen. Dan doen ze wel gewoon alles netjes volgens de letter van de wet.

Mooi is het niet maar zo werkt het nu eenmaal. Te weinig mensen die er moeite voor doen dus dan komen ze er mee weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ze weigeren gewoon en blijven links naar de legal department sturen, ben inmiddels wel een beetje klaar met xbox
maar ga wel kijken hoe en wat verder


Ik heb hier eigenlijk vrijwel nooit moeite mee gehad. Ik gebruik al sinds de Original XBOX hun producten en heb zelfs een gloed nieuwe XBOX One gekregen terwijl deze 1.5 jaar buiten garantie was voor noppie.

Ook met digitale aankopen ben ik vaak tevreden geholpen als het spel me niet ligt.
Die trucjes die ik postte zijn slechts mijn ervaringen met andere partijen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 06:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu al weten dat ik vanavond de klok van 21u niet ga halen. Slecht geslapen, hele dag schermpje turen op het werk en een lichaam die "ik heb slaap en rust nodig" roept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
jeffrey2107 schreef:
ze weigeren gewoon en blijven links naar de legal department sturen, ben inmiddels wel een beetje klaar met xbox
maar ga wel kijken hoe en wat verder


Ik heb hier eigenlijk vrijwel nooit moeite mee gehad. Ik gebruik al sinds de Original XBOX hun producten en heb zelfs een gloed nieuwe XBOX One gekregen terwijl deze 1.5 jaar buiten garantie was voor noppie.

Ook met digitale aankopen ben ik vaak tevreden geholpen als het spel me niet ligt.
Die trucjes die ik postte zijn slechts mijn ervaringen met andere partijen.


ik heb ook nog echt vanaf de allereerste xbox nooit problemen gehad.
en als er iets was nam k contact op met servicedesk en was zo gefixt
Vorige  1 ... 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic