Pedaalemre schreef:
Woonbedrijven die met een lotingssysteem werken en het niks uitmaakt hoe lang je al ingeschreven staat, elke maand servicekosten betalen voor onderhoud dat nooit gebeurt (in 3 jaar tijd 2-3x ramen gewassen) en 2 jaar lang met een vochtprobleem in de slaapkamer kampen (schimmelende muren, beslagen ramen) dat niet als urgentie geldt ondanks dat het gewoon fucking slecht voor je luchtwegen is om er elke dag in te slapen, extreem lange reactietijd..
zo'n woningbouw heb ik ook.
wij missen vanaf dat we er wonen een kantelraam (elk huis heeft er 3, 2 in de woonkamer en 1 in slaapkamer)
wij missen er dus 1 in de woonkamer waardoor we dus niet de ramen ff tegen elkaar open kunnen zetten. (en met 2 katten en een hondje is dat soms wel nodig). woningbouw heeft maar gewoon besloten er niks aan te doen zonder overleg met ons. wij hebben laminaat liggen wat op sommige plekken niet aansluit en dus spleten hebt waar allemaal zooi tussen gaat zitten. vensterbanken die niet goed afgewerkt zijn. wij kunnen hooguit 20/30 minuten warm douchen, mits je 2 uur daarvoor geen was of afwas gedaan hebt..anders heb je gewoon koud water.
wij zijn al van plan om huurcommissie in te gaan schakelen met een paar bewoners want eigenlijk betalen we echt teveel voor het huis als je ziet wat voor gebreken het allemaal heeft