Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1088, 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
RoyAPO schreef:
RT! Als je een artiest die hard support voor een tijdje en je ziet hem steeds hoger op komen, geeft dat toch wel een gevoel van trots. Helemaal als je het zoals ik voorspeld heb 2 jaar geleden


2 jaar geleden was hij al doorgebroken, knappe voorspelling :lol:


Twee jaar geleden stond hij inderdaad al op qlimax, defqon met een albumshowcase, qapital anthem etc.
Kom op je snapt best wat hij bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Chroman schreef:
RoyAPO schreef:
RT! Als je een artiest die hard support voor een tijdje en je ziet hem steeds hoger op komen, geeft dat toch wel een gevoel van trots. Helemaal als je het zoals ik voorspeld heb 2 jaar geleden


2 jaar geleden was hij al doorgebroken, knappe voorspelling :lol:


Twee jaar geleden stond hij inderdaad al op qlimax, defqon met een albumshowcase, qapital anthem etc.
Kom op je snapt best wat hij bedoelt.

Snap ik ook wel, maar in 2015 stond hij al met een albumshowcase op Qapital, in 2014 al op Hard Bass en in 2013 al een album. Als je toen zo'n uitspraken had gedaan was het iets knapper geweest, ook al vond ik hem (hen) toen al veel potentie hebben. Ik bedoel, kan nu wel gaan zeggen dat Mbappe een groot talent is maar die fase is hij ook wel voorbij ondertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja fair enough, het is niet een bijzonder knappe voorspelling :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Helemaal als je het zoals ik voorspeld heb 2 jaar geleden

Echt super gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
DJ's die berichten van fans gaan reposten in hun instagram verhaal >.<


Ik heb ook al gezien dat iemand vervolgend nog eens reposten dat een dj hun verhaal reposten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Chroman schreef:
DJ's die berichten van fans gaan reposten in hun instagram verhaal >.<


Ik heb ook al gezien dat iemand vervolgend nog eens reposten dat een dj hun verhaal reposten >.<


Denk dat de gekkigheid in stories nog veel groter wordt, momenteel één van de meest interessante onderdelen van social media als je het mij vraagt.

En ook heel makkelijk te negeren als je het niet boeiend vind door het gewoon niet aan te tikken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Stinson schreef:
Chroman schreef:
DJ's die berichten van fans gaan reposten in hun instagram verhaal >.<


Ik heb ook al gezien dat iemand vervolgend nog eens reposten dat een dj hun verhaal reposten >.<


Denk dat de gekkigheid in stories nog veel groter wordt, momenteel één van de meest interessante onderdelen van social media als je het mij vraagt.

En ook heel makkelijk te negeren als je het niet boeiend vind door het gewoon niet aan te tikken :P


Zo eenvoudig is dat niet als je 300+ dj's volgt op insta en niet individueel bekijkt maar gewoon via die reeks bovenaan, dan krijg je alle verhalen van wie je volgt achter elkaar te zien en ontkom je er niet aan soms van die dingen te zien :P Mja. Ram altijd gewoon door die verhalen heen dus boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Stinson schreef:
Chroman schreef:
DJ's die berichten van fans gaan reposten in hun instagram verhaal >.<


Ik heb ook al gezien dat iemand vervolgend nog eens reposten dat een dj hun verhaal reposten >.<


Denk dat de gekkigheid in stories nog veel groter wordt, momenteel één van de meest interessante onderdelen van social media als je het mij vraagt.

En ook heel makkelijk te negeren als je het niet boeiend vind door het gewoon niet aan te tikken :P


Niet mee eens. Ik volg alleen de dj's die mij het meest boeien zoals momenteel Adaro,Keltek, PN en pak hem beet 8 andere. Die posten vaak zat interessante dingen op hun verhaal zoals previews of info over een EP/Album. Daarvoor klik ik het aan, niet om te weten dat een gekkie of 20 uit Chili One van Sound Rush aan het luisteren zijn via Spotify.

Het is niet dat je het één kunt kijken en het ander niet. (je hoeft niet alles af te kijken natuurlijk maar elke keer met je vinger op je telefoon klikken is vreselijk vermoeiend) :whistle:

Maar wat je zegt, het zal nog wel gekker gaan worden. Ik denk dat artiesten het ook zien als een makkelijke manier om wat persoonlijker met fans om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Maar wat je zegt, het zal nog wel gekker gaan worden. Ik denk dat artiesten het ook zien als een makkelijke manier om wat persoonlijker met fans om te gaan.


Ja dat is het ook, en als je ziet wat er in korte tijd ook al bij gekomen is aan functies. Het is wel de meest "dynamische" toepassing van social media op het moment. Als er beetje origineel mee om wordt gegaan kan het best leuk zijn. Maar ben het wel met je eens dat het over het algemeen wel veel onzin is natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Engelse artikelen lezen: je leest wat er staat, maar na 3 zinnen ben je alweer vergeten wat er stond :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat geklap tijdens de apple keynote... Klap toch pas als er echt iets is verteld over waarom het zo geweldig is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 15:21 
 
Hardtraxxer

De reacties op de FB van Hard News dat Vazard er een tijdje tussenuit gaat... Man wat een kortzichtig volk bestaat er toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
De reacties op de FB van Hard News dat Vazard er een tijdje tussenuit gaat... Man wat een kortzichtig volk bestaat er toch

Bijna met agressiviteit terug gelezen, man man man. Een discussie en/of gesprek valt er ook niet met dat volk te voeren, kortzichtig schapenvolk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 10:24 
 
Hardtraxx Addict

Dat "Wie?" of "Who gives a shit" is nergens voor nodig nee.
Maar de "Je moet je schamen als je Vazard niet kent" opmerkingen slaan ook nergens op.
En andere artiesten of hun fans aanvallen (RR/Gearbox) is net zo goed dom.

Dus die comment sectie is een bende van beide kanten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Dat "Wie?" of "Who gives a shit" is nergens voor nodig nee.
Maar de "Je moet je schamen als je Vazard niet kent" opmerkingen slaan ook nergens op.
En andere artiesten of hun fans aanvallen (RR/Gearbox) is net zo goed dom.

Dus die comment sectie is een bende van beide kanten :P


Ja eens. Niks mis mee als je hem niet kent, maar respectloze reacties als 'wie :lol: :lol: :lol: ?' lokken het wel beetje uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Dat 'wie?' in welke situatie dan ook is idd echt het meest achterlijke wat mensen kunnen doen. Komt lekker edgy en 'boeitmijniethaahahaha' over. Sommigen voelen zich echt speciaal als ze iemand niet kennen, zal het nooit begrijpen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 12:18 
 
Hardtraxxer

Project waar ik de afgelopen 3 jaar aan meegewerkt heb die vannacht/vanochtend is afgebrand...

https://www.superyacht.news/fire-lurssen-shipyards/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poeh, lijkt me een duur geintje! Daarmee gaan ze aardig de boot in
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 01:05 
 
Hardtraxx Veteran

Kinderachtige jankposts zoals de recentste insta post van Warface. Flikker toch eens op man met dat quasi stoere haters make me famous riedeltje. 90% van de luisteraars likt je arie af in elke post, zoals bij elke wat grotere dj. En dan doen alsof je haters hebt. Lol. Maar ja hij heeft weer even aandacht dus ik help hier zo alleen maar aan mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 08:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Kinderachtige jankposts zoals de recentste insta post van Warface. Flikker toch eens op man met dat quasi stoere haters make me famous riedeltje. 90% van de luisteraars likt je arie af in elke post, zoals bij elke wat grotere dj. En dan doen alsof je haters hebt. Lol. Maar ja hij heeft weer even aandacht dus ik help hier zo alleen maar aan mee.


Ook dat hele djmag gedoe van hem. Een beetje promotie maken snap ik maar hij gooit je er dood mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Kinderachtige jankposts van Warface. Flikker toch eens op man met dat quasi stoere haters make me famous riedeltje. 90% van de luisteraars likt je arie af in elke post, zoals bij elke wat grotere dj. En dan doen alsof je haters hebt. Lol.


Dit idd! Wat een irritant mannetje zeg.. Zelfde om in dat interview van Hard News over z'n eigen event even aan te halen dat niemand ooit dacht dat hun muziek zou slagen! "Nou lekker puh wel gelukt!!1*! Fuck iedereen!!!" >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Warface op social media echt een eng mannetje inderdaad. Dat quasi stoer doen en die dikke middelvinger attitude naar de haters, man man.

Op een feest kwam die wel sociaal over, maar dat was ook 2 minuten ofzo. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 10:19 
 
Hardtraxx Elite

Geen geld meer hebben door aankoop van PC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ik vind Warface op social media echt een eng mannetje inderdaad. Dat quasi stoer doen en die dikke middelvinger attitude naar de haters, man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Ook dat hele djmag gedoe van hem. Een beetje promotie maken snap ik maar hij gooit je er dood mee.

Ja echt, hoe vaak ik die #VOTEWARFACE wel niet voorbij heb zien komen op Facebook. Kost ook wel flink wat volgens mij om weken lang die post zo hard te pushen.
Vorige  1 ... 1088, 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic