Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Royvn_ schreef:
Ook dat hele djmag gedoe van hem. Een beetje promotie maken snap ik maar hij gooit je er dood mee.

Ja echt, hoe vaak ik die #VOTEWARFACE wel niet voorbij heb zien komen op Facebook. Kost ook wel flink wat volgens mij om weken lang die post zo hard te pushen.

Levert hem natuurlijk ook flink wat op als hij hoog in de lijst eindigt van djmag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi als die hoog eindigti, kan die mooi opjanken naar Azië met die kermismuziek van 'm.

Vond die Defqon set op een paar platen na echt een kermis set. Neigt bijna naar Freestyle met al die 'lekker harde' anti's en nietszeggende vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck haters, maar ik besteed er wel eens in de tijd even wat aandacht aan via mijn Social Media. Stomme uilen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Fuck haters, maar ik besteed er wel eens in de tijd even wat aandacht aan via mijn Social Media. Stomme uilen


Ja precies dit. Mensen als DieJeej Oorlogsgezicht die continu stoer doen over dat ze geen fuck geven om haters geven zijn stiekem het onzekerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah joh als het gaat om die 1na laatste insta post van hem dan vind ik het meevallen. Is toch overduidelijk grappig bedoelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn SoundCloud account die eindelijk verbannen is vanwege copyright strikes :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Mijn SoundCloud account die eindelijk verbannen is vanwege copyright strikes :lol:.


Nu pas? Zit ondertussen op m'n 4e acc :lol:

Maar het lijkt de laatste tijd minder agressief te worden met die strikes. Gewoon niks uploaden van Scan/DWX/Gearbox met die automated kut strikes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
kegel77w schreef:
Mijn SoundCloud account die eindelijk verbannen is vanwege copyright strikes :lol:.


Nu pas? Zit ondertussen op m'n 4e acc :lol:

Maar het lijkt de laatste tijd minder agressief te worden met die strikes. Gewoon niks uploaden van Scan/DWX/Gearbox met die automated kut strikes.


Zit nu oo mijn 2de na iets van 2 jaar of zo. Had bijna de 1,5m plays aangetikt hahaha. Gewoon weer nieuw account gemaakt, mijn laatste strike was Rejecta - Deserve To Die
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Pedaalemre schreef:
kegel77w schreef:
Mijn SoundCloud account die eindelijk verbannen is vanwege copyright strikes :lol:.


Nu pas? Zit ondertussen op m'n 4e acc :lol:

Maar het lijkt de laatste tijd minder agressief te worden met die strikes. Gewoon niks uploaden van Scan/DWX/Gearbox met die automated kut strikes.


Zit nu oo mijn 2de na iets van 2 jaar of zo. Had bijna de 1,5m plays aangetikt hahaha. Gewoon weer nieuw account gemaakt, mijn laatste strike was Rejecta - Deserve To Die


Zo leer je steeds meer. Nu ook nooit meer iets van Roughstate uploaden, maak je dat cirkeltje waarin je strikes kan krijgen steeds kleiner :P

Mijn 1e was gebanned bij 1100 followers en 350k plays ofzo. Ik vond dat toen ook jammer, terwijl het eigenlijk bijzonder weinig voorstelt en je er niks mee kan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 17:01 
 
Hardtraxx Crew

Pedaalemre schreef:
kegel77w schreef:
Mijn SoundCloud account die eindelijk verbannen is vanwege copyright strikes :lol:.


Nu pas? Zit ondertussen op m'n 4e acc :lol:

Maar het lijkt de laatste tijd minder agressief te worden met die strikes. Gewoon niks uploaden van Scan/DWX/Gearbox met die automated kut strikes.

Ik ook op mn 4e of 5e :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze dag. Vanaf half 10 vanochtend al in de weer, college gehad, aan m'n scriptie tot ik moest werken, nu thuis van werk en mag gelijk weer verder aan m'n scriptie. Geen moment rust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Deze dag. Vanaf half 10 vanochtend al in de weer, college gehad, aan m'n scriptie tot ik moest werken, nu thuis van werk en mag gelijk weer verder aan m'n scriptie. Geen moment rust.


Ik ben zo blij dat ik afgestudeerd ben. Gewoon al maanden stressvrij aan het leven. Luxe :$

Sterkte!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 14:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zit nu met het fenomeen dat ik gestresst ben, juist omdat ik net ben afgestudeerd :lol: Ben erg onrustig sindsdien, omdat ik eigenlijk nog steeds niet helemaal weet wat ik wil. Maar goed, heb er wel een aantal sollicitaties uit gegooid en donderdag het eerste gesprek, dus we gaan het zien.

@Joey
Ik zou toch ook m'n rust pakken voor het werken aan je scriptie, vooral in de eindfase vrat het behoorlijk aan m'n energie (en m'n humeur). Misschien tijdelijk je werk even op een lager pitje zetten als dat kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zit nu met het fenomeen dat ik gestresst ben, juist omdat ik net ben afgestudeerd :lol: Ben erg onrustig sindsdien, omdat ik eigenlijk nog steeds niet helemaal weet wat ik wil.

Dit is echt een hele herkenbare situatie. Ook het feit dat elke vacature die een beetje interessant is meestal een aantal jaar ervaring vraagt, vond ik destijds echt frustrerend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Pommer
Haha ik was al fulltime aan het werk voor ik officieel was afgestudeerd. Dus ben direct na (tijdens) m'n studie al in het werkende leven gerold. Maar ik snap je 100%. Veel vrienden die een beetje in een zelfde situatie zitten :P

Maar qua stresslevel kan er niks tippen aan een naderende deadline van afstuderen, man man wat was dat klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleine André Hazes die zich zelf even vergelijkt met Avicii >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zit nu met het fenomeen dat ik gestresst ben, juist omdat ik net ben afgestudeerd :lol: Ben erg onrustig sindsdien, omdat ik eigenlijk nog steeds niet helemaal weet wat ik wil. Maar goed, heb er wel een aantal sollicitaties uit gegooid en donderdag het eerste gesprek, dus we gaan het zien.

@Joey
Ik zou toch ook m'n rust pakken voor het werken aan je scriptie, vooral in de eindfase vrat het behoorlijk aan m'n energie (en m'n humeur). Misschien tijdelijk je werk even op een lager pitje zetten als dat kan?

Ben ook nog niet afgestudeerd, al 2 keer verslag niet goedgekeurd. Maar gisteren begonnen met mijn eerste echte baan bij een architectenburea. Nu 2 dagen per week werken en daanaast volle bak aan de scriptie werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ook het feit dat elke vacature die een beetje interessant is meestal een aantal jaar ervaring vraagt


Dit moet je vaak niet te letterlijk nemen though, of je moet je er in ieder geval niet door moeten belemmeren tenzij je zeker weet dat het hierdoor boven je niveau ligt. Hun omschrijving is voor hun ideale kandidaat. De ideale kandidaat gaan ze zelden vinden, want die zoekt ook gewoon iets boven zijn stand. Gewoon lekker contact opnemen en zo gauw je overwogen wordt voor een gesprek en je sterk overkomt, gaat die omschrijving gerust de prullenbak in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 02:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat hele fuckiyng metoo gezeik met die hoer uit amerika dwie al dan niet aangerand was door die rechter. Gvd je bent allebei jong, je wilnwat, en dan nu in de sjshsjwjshsjananqk2rjhd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 02:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kan nie meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 02:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

To be conriwneud
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer doet een Pommerke. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 07:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, katlam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon brommers kieken, niks mis mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 09:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dat hele fuckiyng metoo gezeik met die hoer uit amerika dwie al dan niet aangerand was door die rechter. Gvd je bent allebei jong, je wilnwat, en dan nu in de sjshsjwjshsjananqk2rjhd


Haha, klasse.
Vorige  1 ... 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic