Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2018 15:39 
 

Citaat:
Deleted by label: The Paradox


:mad: thanks Hardstyle.com / Q-Dance/ B-Front / Phuture Noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2018 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedrijf dat mijn geld niet terug wil geven omdat het tijdens black friday was gekocht en dus tijdens een sale was. Vervolgens geef ik aan dat ik wettelijk gezien het recht heb om mijn geld terug te krijgen en negeren ze de inhoud van mijn mail volledig en herhalen ze dat ze het niet terug kunnen storten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2018 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat heb ik ook meegemaakt laatst maar dan niet in een sale.. Ik had een sportjas gekocht en uiteindelijk wou ik hem toch niet, ik teruggegaan naar de winkel maar die geven aan dat ze geen geld terug geven maar de waarde in bonnen voor andere producten.. Ik dacht echt w.t.f. Hun reactie was dat het op het bonnetje staat, wat inderdaad zo blijkt.. Maar mag dit zomaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2018 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... accepteren

Edit: zie dat het hier over electronica gaat. Ik google verder.

6. Winkel is verplicht geld terug te geven bij retourneren product

Wanneer iemand een product terugbrengt naar de winkel, wordt vaak verwacht dat de winkel het geld teruggeeft en bijvoorbeeld geen cadeaubon. Toch is dat geen wettelijke plicht: wanneer de overeenkomst rechtsgeldig is gesloten en er is niets met het product, is het puur coulance van de winkel om überhaupt iets terug te nemen.

Ook wanneer het product niet deugt, heeft de verkoper eerst de mogelijkheid om het product te repareren voordat er een plicht bestaat om geld terug te betalen.

Ik zie ook weer dat je 14 dagen bedenktijd hebt. https://www.consuwijzer.nl/online-winke ... e-aankopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2018 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij webshops zijn ze verplicht om het geld terug te geven als je het binnen 14 dagen doet, bij fysieke winkels is dat inderdaad niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2018 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
THArdstyler schreef:
JarneNL schreef:
In een gat in de Achterhoek wonen zonder veel vrienden die van hardstyle houden (welgeteld 1)en zelf geen rijbewijs hebben... :/ :slow:

Waar woon je precies?


Klein stadje genaamd Lochem :whistle:


heuh lochem united
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht al bijna 6 jaar tot het moment dat er iemand uit Horst op Hardtraxx terecht komt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2018 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
heuh lochem united


Het is een mirakel!1!!1!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2018 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Danny Phantom schreef:
heuh lochem united


Het is een mirakel!1!!1!!


Ik merk juist dat er in de Achterhoek enorm veel hardstyle liefhebbers te vinden zijn, kom er zelf ook vandaan. Denk dat je betere vrienden moet zoeken haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2018 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Youfone.

Begin november op vakantie geweest buiten de EU. Voorafgaand gezien dat ze 7,50 euro (!?!!) per mb rekenen dus mobiele data en data roaming uit gezet. Tijdens de vakantie al gezien dat het bedrag buiten mijn bundel was gestegen naar 60 euro, maar de factuur afwachten leek mij het best.

Gisteren gebeld naar Youfone en kreeg te horen dat ze niets voor me kunnen betekenen. Ik kreeg de volgende uitleg: ''In een android toestel wordt het verbruik veroorzaakt door het gebruik van achtergrond data. Dit kan je uitzetten in je toestel. Echter, maak je verbinding met wifi dan wordt het gebruik van deze achtergronddata weer geactiveerd. Daarnaast kan het gebeuren dat Google en derde partijen door het gebruik van foutieve software, de instellingen omzeilen van Google Play Services en Google OS. Dit probleem is enkel te verhelpen door een Android-toestel te 'rooten' en speciale software om het verbruik te controleren op je toestel te zetten. Dit is niet aan te raden voor een gemiddelde gebruiker.

De enige zekerheid om kosten te voorkomen is dan ook contact op te nemen met de klantenservice om het dataverbruik volledig te blokkeren vanuit het netwerk.''

Andere providers schijnen hier geen problemen mee te hebben omdat ze er volgens Youfone voor kiezen om 1) bepaalde afspraken te maken over mobiele data in het buitenland en 2) de kosten voor internet buiten de EU op een andere manier doorberekenen. In mijn oren klinkt dat als behoorlijke kul. Het lijkt alsof Youfone bewust er voor kiest om er niets aan te doen, ondanks dat het een probleem is dat veel voorkomt. Verre van klantvriendelijk als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€7,50 per mb? Ja echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2018 17:26 
 

Patjee410 schreef:
''In een android toestel wordt het verbruik veroorzaakt door het gebruik van achtergrond data. Dit kan je uitzetten in je toestel. Echter, maak je verbinding met wifi dan wordt het gebruik van deze achtergronddata weer geactiveerd. Daarnaast kan het gebeuren dat Google en derde partijen door het gebruik van foutieve software, de instellingen omzeilen van Google Play Services en Google OS. Dit probleem is enkel te verhelpen door een Android-toestel te 'rooten' en speciale software om het verbruik te controleren op je toestel te zetten. Dit is niet aan te raden voor een gemiddelde gebruiker.


dit is echt de grootste onzin die ik gehoord heb.
als mobiele data uit staat gebruiken deze apps alleen via wifi. zet je achtergrond data uit dat blijft het uit tot je het zelf weer aan zet.

dit is een verhaal dat geloofwaardig klinkt voor een digibeet maar stiekem gewoon onzin is.

heb zelf verschillende android toestellen gehad (en heb er nu ook een) en heb nog nooit last gehad van dit probleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het nummer uit deze commercial niet als pianoversie te vinden is.



Dit is het originele lied waar het van afgeleid is, dan vind ik de pianoversie toch wat mooier. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super deluxe Audio-Technika in-ears ontvangen wat een ontzettende Audio geile ervaring is dat je de kwaliteit dusdanig goed kan horen dat je ook het verschil hoort tussen gestreamde live sets en audio ten opzichte van lokaal opgeslagen live sets en audio :lol:

Men moet wat te zeuren hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 15:17 
 
Hardtraxxer

Dat kan ik met normale oordopjes ook wel horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 18:54 
 
Hardtraxxer

Nieuwe reclame van KFC, met dat 'hop hop hop'..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
reclame
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tandarts werkt de komende dagen niet, dus ik moet sowieso tot donderdag met zenuwpijn (dus geen kiespijn) in mijn bek lopen en antibiotica en ibruprofen slikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Nieuwe reclame van KFC, met dat 'hop hop hop'..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
joostmakaay schreef:
Nieuwe reclame van KFC, met dat 'hop hop hop'..


Oh mijn god, ik word echt irrationeel woedend van die reclame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een portfolio bestaande uit zes onderdelen moeten schrijven terwijl je langstudeerder bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Patjee410 schreef:
verhaal


dit is echt de grootste onzin die ik gehoord heb.
als mobiele data uit staat gebruiken deze apps alleen via wifi. zet je achtergrond data uit dat blijft het uit tot je het zelf weer aan zet.

dit is een verhaal dat geloofwaardig klinkt voor een digibeet maar stiekem gewoon onzin is.

heb zelf verschillende android toestellen gehad (en heb er nu ook een) en heb nog nooit last gehad van dit probleem


Grote vraag is natuurlijk of ik hier iets tegen kan doen bij Youfone. Andere consumenten is hetzelfde overkomen en het enige wat Youfone eigenlijk zegt is: 'jammer joh, gewoon betalen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

16 jarigen in Dieka die irritant zijn
16 jarigen in Dieka
16 jarigen
Dieka
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2018 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je naar Dieka gaat zonder daar rekening mee te houden, heb je dat alleen aan jezelf te danken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2018 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Oh maar het is ook niet dat ik daarom dieka zou skippen ofzo. Gewoon leuk om zo nu en dan nog eens te gaan. Maar er is gewoon elke keer wel wat, hangt een beetje een agressief sfeertje vaak :P
Vorige  1 ... 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic