Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 189  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha valt enigszins nog mee, de prijzen zijn flink gedaald sinds het hele crypto markt niet meer een ding is. Dikke aanbieding voor 430 eu weten te halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 21:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Filter-setje van Hoya voor m'n kitlens. Beetje experimenteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 10:16 
 
Hardtraxx Elite

Het album van Phuture Noize ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 15:11 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Red dead redemption 2 gepreorderd, duurt lang tot vrijdag :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 01:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kobo Aura H2O Edition 2. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2018 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Friday aankopen, of ik bedoel, roetveeg vrijdag aankopen:
- Playstation 4 pakketje (had nog een 3 :x )
- Nespresso koffiemachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Black Friday aankopen, of ik bedoel, roetveeg vrijdag aankopen:
- Playstation 4 pakketje (had nog een 3 :x )
- Nespresso koffiemachine


Heb ook nog zitten kijken naae een PS4, maar zag dat de PS5 alweer in 2020 komt. Dan kan ik nog wel even verder met mijn 3, ook al game ik zelden meer.

Verder een iPhone SE gekocht. Ideaal formaat en kost tegenwoordig (refurbished) niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wil ook graag een nieuwe telefoon halen maar ik kan nergens een mooie aanbieding vinden voor een Sony Xperia XZ2 of een Samsung Galaxy S9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logitech Z623 speakerset, heerlijk dynamisch geluid. :love: Wist even niet wat ik hoorde toen ik hem aanzette, zo fijn klonk het.
Acer H7, 25" monitor. 4ms refresh rate, 2560x1440 pixels, IPS technology, 117 PPI. Wordt nog bezorgd vanmiddag, ben benieuwd.
En Giorgio Armani Acqua di Gio, luchtje wat ik normaal heb. Lekker goedkope deal gevonden voor 100ml. Kon ik niet laten liggen omdat ik toch nog nodig had. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yubikey 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opel Corsa 1.4 Enjoy & een iPhone 8. Een lekker weekje. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 22:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Een Tamron 70-210mm f/4 telephoto lens.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MacBook Pro. Cadeau voor mezelf omdat ik een vast contract heb gekregen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Winterjassie :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 13:40 
 
Hardtraxx Newbie

Philips Hue ledstrip van 2 meter (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oudejaarsloten. Op naar de miljoenen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2018 01:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Oudejaarsloten. Op naar de miljoenen :beer:


Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 15:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Na 5 jaar een Sony Xperia Z2 te hebben gehad, nu toe aan een nieuwe telefoon, Sony Xperia XZ2. Oude telefoon heeft eindelijk een gebrek gekregen dat stoort, en dat is dat het usbslotje niet geweldig contact meer maakt met de oplader, alleen als je de micorusb plug omhoog drukt. Verder was de aux al een tijd kapot (eigen schuld en heb bluetooth hoofdtelefoon) en de microfoon werkte niet best (was al bekend bij dit model). Verder heeft de Z2 eigenlijk nooit kuren gehad, geen haperingen, vastlopen oid, batterij gaat bij gewoon gebruik nog steeds 1,5 a 2 dagen mee, mooie back-up telefoon of festival telefoon dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na het zien van dat model krijg ik wel weer zin om terug te gaan naar Sony. Mooie toestellen vond ik dat altijd. Maar helaas pas geleden weer een huawei genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 16:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kan na een Sony natuurlijk geen objectief oordeel geven, maar als het net zo als de Z2 is, blijf ik altijd bij Sony als ze op deze manier doorgaan.

Deze XZ2 heeft wel een paar nadelen, hij heeft niet zo'n goede camera (voor en achter) als de concurrentie (de XZ3 heeft dat dan weer wel), hij is bol aan de achterkant waardoor hij niet recht ligt op een oppervlak (gefixed met een hoesje) en hij heeft geen Aux, maar een verlengstukje wat in de USB C poort moet en als je waarde aan een vingerafdrukscanner hecht (ik niet) dan zit die op een nogal vervelende plek, middenachterop de telefoon. Qua scherm, processor, stevigheid (ip68), batterijduur en het feit dat het woord slijtage (op alle componenten) niet in het woordenboek van Sony staat is hij wel imo beter dan zijn directe concurrentie (S9, iPhone 8 e.d.)

Eigenlijk heb ik niet zo'n probleem met het feit dat er geen 3,5 jack in zit. Als die kapot is, dan is het ook einde verhaal, reparatie van dat is duur. Als nu je aux plugje naar USB-C kapot is, koop je gewoon een nieuwe, dingen zijn niet zo duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 17:39 
 
Hardtraxxer

Grote bezels zijn dan wel weer jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 18:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Grote bezels zijn dan wel weer jammer


Stoor ik me niet aan, vind een camera in het scherm, zo'n puntje of hoekje er uit, er juist lelijk uit zien. Alsof er een stuk uit je scherm is. Nu heb ik ten minste een volledig scherm. Eveneens is het chill om lichte bezels te hebben om je handen een beetje kwijt te kunnen en zodoende niet meteen altijd je scherm aanraakt. Die bezels zijn niet breder dan je duim.

Ze hebben dit soort keuzes gemaakt om die telefoons gewoon stevig te houden, en uiteindelijk is dat de grootste rede voor mij om Sony te nemen. De gemiddelde tijd dat een Sony mee kan is 2x zo lang als de gemiddelde andere smartphone. Dan liever dat en een keer een redelijk bedrag betalen, Sony's zijn relatief best goedkoop, dan twee keer een nieuwe telefoon kopen.
Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 189  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic