Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 189  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ach, ik heb een Lupo uit 2001. Die heeft alleen stuurbekrachtiging en elektrische ramen. Ding is zo lek als wat waardoor ik in deze tijden aan 2 kanten van de ruit kan krabben.


Ja dat had ik bij de Corsa ook :P. Waarom doe je dan niet van die Anti-vries dekens er over. Helpte bij de voorruit in ieder geval wel. Als ik dan toch een no-nonsense betrouwbare auto wil met weinig opties, dan neem ik wel een Japanner of een Koreaan.

Best aan te raden ook, voor 2000 a 4000 EU heb je een Hyundai Getz, Suzuki Swift, Mitsubishi Colt, Toyota Yaris, Kia Rio oid met weinig KM's. Gewoon met airconditioning, elektrische spiegels en ramen en een al ingebouwde radio. Elke auto heeft zijn euvels wel naar mate er mee gereden is maar er zijn bij die auto's/merken gewoon amper euvels bekend. Als ik van te voren bij de ANWB occasiontest had gekeken van mijn Corsa, met wat de ANWB allemaal voor meldingen krijgt over deze auto, had ik hem überhaupt nooit gekocht.

Als je toch een klasse nieuwer (5000 a 6000) wilt dan zou ik een Hyundai i20/Kia Rio of een redelijk nieuwe Colt/Swift nemen. Bevielen ook enorm tijdens testritten.

Mijn Colt kon je voor 2500/3500 al hebben met 5 deuren en alle opties. Bij mij was het meer het probleem van de Corsa weg te krijgen gezien de staat er van, alles aan die Corsa fixen kost net zo veel als hij waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Mijn vriendin heeft een jaar geleden een Mini Cooper S gekocht van 2016 geloof ik. Elke maand brandt er wel een nieuw lampje van iets wat kapot is of bijgeregeld dient te worden.


Kan ook aan de bestuurster liggen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Helicaze schreef:
Mijn vriendin heeft een jaar geleden een Mini Cooper S gekocht van 2016 geloof ik. Elke maand brandt er wel een nieuw lampje van iets wat kapot is of bijgeregeld dient te worden.


Kan ook aan de bestuurster liggen :whistle:

Vertel jij dat maar tegen haar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2019 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Onesies met carnval, -1.

Mod Edit: even beetje normaal doen kan ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ach, ik heb een Lupo uit 2001. Die heeft alleen stuurbekrachtiging en elektrische ramen. Ding is zo lek als wat waardoor ik in deze tijden aan 2 kanten van de ruit kan krabben.

Haha, mijn eerste auto was een Seat Arosa (= Lupo) uit 1997 die ook ontzettend lek was. Als het hard had geregend had je op de achterbank natte voeten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
Ach, ik heb een Lupo uit 2001. Die heeft alleen stuurbekrachtiging en elektrische ramen. Ding is zo lek als wat waardoor ik in deze tijden aan 2 kanten van de ruit kan krabben.


Ja dat had ik bij de Corsa ook :P. Waarom doe je dan niet van die Anti-vries dekens er over. Helpte bij de voorruit in ieder geval wel.

Laat hem ontdooien/warmdraaien als ik de tanden sta te poetsen in de ochtend. :thumbup:


Remi schreef:
Haha, mijn eerste auto was een Seat Arosa (= Lupo) uit 1997 die ook ontzettend lek was. Als het hard had geregend had je op de achterbank natte voeten :lol:

Zo ver gaat het dan nog niet bij mij. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 22:12 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Nieuwe draadloze headset!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vuxajoro schreef:
Afbeelding


Dat logo lijkt sprekend op het Defqon logo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 12:45 
 
Hardtraxxer

Aristo schreef:
vuxajoro schreef:
Afbeelding


Dat logo lijkt sprekend op het Defqon logo


Haha, ja dat klopt, maar dan nét niet helemaal natuurlijk. Afbeelding
Niet dat het logo de reden was voor aanschaf, maar het ziet er wel leuk uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2019 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te lui om er zelf een foto van te maken, maar deze onlangs gekocht. :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jag verkocht, 2e hands Audi R8 gekocht :worship:. Nu nog hopen dat die heel aankomt.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met alle respect maar je werkte toch als medewerker in een of ander winkel, hoe the fuck kan je zo'n bak kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 17:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Met alle respect maar je werkte toch als medewerker in een of ander winkel, hoe the fuck kan je zo'n bak kopen.


Vriendin met rijke papa. Geen grapje.

Also goede aankoop terwijl je een kind hebt maat! Prioriteiten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 20:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Met alle respect maar je werkte toch als medewerker in een of ander winkel, hoe the fuck kan je zo'n bak kopen.

We weten allemaal dat SVB z'n vriendin een rijke papa heeft, maar om gelijk maar af te doen op iemand die (misschien wel zijn droom auto) een nieuwe iets duurdere auto aangeschaft heeft vind ik wel wat respectloos. Je kan niet in iemands portemonnee kijken (Huisbaas Bob kon dat wel, maar die is dood).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
makrooy schreef:
Met alle respect maar je werkte toch als medewerker in een of ander winkel, hoe the fuck kan je zo'n bak kopen.

We weten allemaal dat SVB z'n vriendin een rijke papa heeft, maar om gelijk maar af te doen op iemand die (misschien wel zijn droom auto) een nieuwe iets duurdere auto aangeschaft heeft vind ik wel wat respectloos. Je kan niet in iemands portemonnee kijken (Huisbaas Bob kon dat wel, maar die is dood).


Af te doen? Ik wist van niks van zijn rijke papa. Good for him maar ik was gewoon oprecht benieuwd. Als een vriend met een dikke bak komt vraag ik het ook gewoon hoe die aan zijn geld komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Met alle respect maar je werkte toch als medewerker in een of ander winkel, hoe the fuck kan je zo'n bak kopen.

Assistent bedrijfsleider :P. 50 uur in de week + plus vrouw die nog 25 uur in de week werkt. Tikt behoorlijk aan. Het geld voor deze auto komt van het geld van de verkoop van de oude.

En ja oké die was eerst wel van mijn schoonpa. Maar tis niet zo dat ik een luie flikker ben en puur parasiteer op mijn schoonvader, mocht dat zo lijken.

Broken Balance schreef:
Also goede aankoop!

Danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kerel he, daar kan helemaal geen caravan achter... vet onhandig. Maar wel mooi autotje verder. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha christus, Sander. :lol: Wat had je eerst dan voor Jaguar?

Zelf ook een Jaguar gehad, deze;
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Afbeelding
:drool: Gelukkig kan ik meerdere malen per week als passagier al van deze geweldige auto genieten. (Die is oranje)

Zie alhier
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nissan GTR, Sander. Die moet je kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 13:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Nissan GTR, Sander. Die moet je kopen.


Vraag me nog steeds af hoe hij zijn kind naar school brengt in een R8 of die Jag F.
Volgens mij zei hij ooit ook eens dat zijn Jaguar roze was, waarbij hij vervolgens een foto van een XJ stuurde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook een roze Jaguar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Jag verkocht, 2e hands Audi R8 gekocht :worship:. Nu nog hopen dat die heel aankomt.
Afbeelding



Ben benieuwd naar de autos van de echte auto als hij voor de deur staat.Is het een v8 of v10?



Ik heb afgelopen weekend een Mavic Air gekocht, veel leuke trips op de planning komende maanden (Ardennen, Bali en Noorwegen)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 14:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ik wil ook een roze Jaguar.


Doe mij maar een blauwe Tesla
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgens mij zei hij ooit ook eens dat zijn Jaguar roze was.

Oranje, staat in m'n quote paar posts eerder.
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 189  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic